PDA

View Full Version : Raar probleem met Line 6 Spider Jam



Basileia
12 december 2008, 07:51
Hallo mede-gitaarnetters,

Na in de zomer 2 maanden 's ochtends en 's avonds kranten te hebben bezorgd, kon ik eindelijk een Line 6 Spider Jam kopen. Geweldig leuk ding met jamtracks en looper etc. Nu, 3 maanden later, heb ik een raar probleem. Ik plug mijn gitaar in, stem hem met het ingebouwde stemapparaat, zet hem op crunch, speel wat, en hoor niks.

Het probleem is dus dat ik geen gitaargeluid meer uit m'n versterker krijg. Alle ande geluiden (drumtracks, jamtracks) zijn geen probleem, maar het geluid van m'n squier strat laat ie niet horen. Ik weet dat ht niet aan m'n gitaar ligt, want met de Ibanez gio(bas) van en vriend doet ie het ook niet. Nu de finale rare twist: Het geluid van m'n electro-akoestische gitaar (piezo), kan ik wel gewoon laten horen, ook met distortion en alles.

Iemand een idee hoe ik er weer geluid uit krijg?

Bvd, Frank

vettavillenl
12 december 2008, 09:26
Er is nieuwe software beschikbaar voor je spider Jam. Installeer deze en ervaar of dit een oplossing vormt.

http://www.vettaville.nl/page.php?id=19#835

Quasar
23 mei 2009, 10:20
ik neem aan dat je probleem al lang en breed is opgelost maar ik ben benieuwd naar wat die oplossing is. heb zelf ook een spider jam. Had hem per ongeluk op een andere input gezet ipv guitar, kreeg er ook geen geluid op. was dat het probleem?:???: