PDA

View Full Version : Hagstrom swede vs Prs se Santana



JaimeB
10 december 2008, 03:06
Ik kan deze gitaren 2dehands voor rond de 300 euro krijgen. De swede (overigens nieuw model) misschien net iets meer.
Ik ga ze dit weekend uitproberen.
Ben echter benieuwd naar ervaringen van anderen. Kom in forums tegen dat ze allebei in ieder geval voor de prijsklasse erg degelijke gitaren zijn.
Speel vooral, (hard) Rock, blues.
Ben benieuwd! alvast bedankt!

almarvk
10 december 2008, 08:09
Als je je keuze al zo beperkt hebt: ga lekker testen en kom er vanzelf achter.

zeppo
10 december 2008, 09:46
Aan beide gitaren kun je je geen buil vallen, dus gewoon allebei testen, zoals al opgemerkt.

JaimeB
10 december 2008, 11:36
Ja klopt ook. Alleen moet ik voor de prs se 20 km rijden en voor de hagstrom 170. Dus das beetje het dilemma. Misschien kan ik wel een hagstrom swede hier in de buurt uitproberen in een winkel. Heb er alleen nog geen kunnen vinden in Heerlen, Maastricht, brunssum. Weet iemand een verkoopadres in limboland? Hmm misschien handig als ik eerst maar eens zelf wat verder google.

JaimeB
10 december 2008, 12:00
Ben voor de hagstrom swede gegaan. Kreeg zo'n mooie deal dat ik die niet voorbij kon laten gaan. Als het niks is kan ik hem altijd nog kwijt.

bart_g
10 december 2008, 12:26
Ben voor de hagstrom swede gegaan. Kreeg zo'n mooie deal dat ik die niet voorbij kon laten gaan. Als het niks is kan ik hem altijd nog kwijt.

FOTOOOOO'S!!!!

En die Hagstrom is een heel goeie keuze. Veel plezier ermee.

Rude Perception
10 december 2008, 12:34
Die prs was ook een goede keuze geweest;). Deden vroeger tweedehands toch meer? Maakt mij verder niet uit hoor, mijnes gaat niet meer weg.
En inderdaad, foto's!

JaimeB
11 december 2008, 00:29
Hey bedankt voor de reacties. Moet hem nog ophalen. Maar ik zal idd snel wat foto's erbij zetten!
Hehe moet nog tot vrijdag wachten :) en mijn vingers jeuken!

hellfart
11 december 2008, 14:53
Is het een Ultra-Swede Hagstrom? Of zo'n Superswede? :)

TimmU
11 december 2008, 15:06
Hagstrom is altijd heul stoer!!