PDA

View Full Version : fender J5



Robdop
9 december 2008, 23:02
ik zit al een tijdje te kijken naar de fender J5 electro akoestische gitaar.
alleen ik kan amper reviews of dingen vinden over deze gitaar.
iemand ervaring met het ding?
waarschijnlijk gaan jullie allemaal dingen zeggen in de trant van fender is lage kwaliteit in akoestische gitaren, maar ik heb hem besteld en wil dat zelf horen.
ik vind deze gitaar een erg mooi uiterlijk hebben, met die scherpe cutout, zwarte body en die chrome slagplaat.
weet iemand misschien nog andere modellen die hier op lijken, ik zit alleen gebonden aan een budget niet boven de €650.

mvg,
Robbin

Spitfire
10 december 2008, 00:44
ik zit al een tijdje te kijken naar de fender J5 electro akoestische gitaar.
alleen ik kan amper reviews of dingen vinden over deze gitaar.
iemand ervaring met het ding?
waarschijnlijk gaan jullie allemaal dingen zeggen in de trant van fender is lage kwaliteit in akoestische gitaren, maar ik heb hem besteld en wil dat zelf horen.
ik vind deze gitaar een erg mooi uiterlijk hebben, met die scherpe cutout, zwarte body en die chrome slagplaat.
weet iemand misschien nog andere modellen die hier op lijken, ik zit alleen gebonden aan een budget niet boven de €650.

mvg,
Robbin

Ik snap het even niet, heb je hem nou wel of niet gekocht? In dat geval van dat eerste: vanwaar deze vraag en in het geval van het tweede: in die prijsklasse zijn er kwalitatief betere gitaren te vinden.

Neemt niet weg dat het om te zien een super mooie gitaar is.

Robdop
10 december 2008, 08:17
ik heb hem besteld zonder koop, dus ik mag hem rustig testen daar.
maar welke gitaren in die prijsklasse zijn beter dan?
en zijn er gitaren die er ook zo uitzien, of anders met een mooi stuk hout erin?