PDA

View Full Version : ben op zoek naar leerlingen



nielskenelis
8 december 2008, 13:27
Hallo allemaal,

Mijn naam Is Niels en ik ben op zoek naar leerlingen.
Ik ben zo'n 15 jaar professioneel popmuzikant geweest en wil nu graag mijn ( gitaar ) ervaring overdragen.
Ik woon in het centrum van Den Haag.
Mocht je interesse hebben dan hier mijn gegevens:
nnbgobel@yahoo.com of 06-33948652

stoppel
8 december 2008, 21:23
Mocht je interesse hebben dan hier mijn gegevens:


hoi Niels,

Leuk dat je je ervaringen wil gaan delen en andere mensen wil leren om een instrument te spelen.

Ik wil je alleen even een klein advies geven. Kijk zelf of je er wat mee doet ;)
Ik zit al jaren in de internetbranche en kan je vertellen dat het beter is om je tel en in mindere mate je email adres niet zo in het openbaar te gooien.

succes ik hoop dat je snel een aantal leergierige enthousiastelingen onder je hoede krijgt.

nielskenelis
8 december 2008, 21:39
hoi Niels,

Leuk dat je je ervaringen wil gaan delen en andere mensen wil leren om een instrument te spelen.

Ik wil je alleen even een klein advies geven. Kijk zelf of je er wat mee doet ;)
Ik zit al jaren in de internetbranche en kan je vertellen dat het beter is om je tel en in mindere mate je email adres niet zo in het openbaar te gooien.

succes ik hoop dat je snel een aantal leergierige enthousiastelingen onder je hoede krijgt.


Hallo Stoppel,

bedankt voor je tip, ik ben geloof ik nogal groen en vol vertrouwen in de mens in 't algemeen ookal loop ik al wat jaartjes mee...
Misschien tijd om wat beter na te gaan denken over het internet verkeer, in ieder geval bedankt.

Groet Niels.