PDA

View Full Version : Nieuwe Tokai gitaren



MarkV
8 december 2008, 12:36
Ik heb er even naar gezocht, maar niet echt iets over kunnen vinden.

Tokai gitaren worden weer in NL geleverd. Niet de fijne '80 japanners natuurlijk, maar ook de nieuwe zien er wel goed uit.

O.a. de American Guitar Store levert ze zag ik en dit leek me wel wat:

http://www.theamericanguitarstore.com/catalog/upload/product/1141_1.jpg

Heeft iemand al de nieuwe Tokai gitaren geprobeerd?

voxell
8 december 2008, 13:11
Ik vond ze best goed maarjah ze zijn tegenwoordig zo duur dat je net zo goed een gibson kan kopen bijna.

Kaboemba
8 december 2008, 13:34
Ik vond ze best goed maarjah ze zijn tegenwoordig zo duur dat je net zo goed een gibson kan kopen bijna.

Eigenlijk is dit maar een rare reactie.
Je stelt eigenlijk dat een gibson dus beter is, maar ik heb het idee dat je dat niet eens bedoelt.

Franc
8 december 2008, 13:40
Ziet er goed uit. Zo'n Goldtop wil ik ook nog steeds eens hebben :)

Mogen ze weer met openbook headstock leveren dan?

ijzerbroot1
8 december 2008, 14:45
Ik kan het op de Tokai site niet goed zien, maar het lijkt erop dat de headstock geen open book á la Gibson is. Misschien laat de foto van TS een wat oudere Tokai zien.

MarkV
8 december 2008, 14:48
Ik kan het op de Tokai site niet goed zien, maar het lijkt erop dat de headstock geen open book á la Gibson is. Misschien laat de foto van TS een wat oudere Tokai zien.

Dit is een foto van de site die ze verkoopt hier in Nederland, dus ik denk dat dit wel deze wel is zoals ze verkocht worden. In Gitarist stond een paar maanden geleden een review van een Love Rock met eenzelfde headstock trouwens.

ijzerbroot1
8 december 2008, 14:57
Ah,ok. Op die site kan ik het niet goed zien, vandaar.

MarkV
8 december 2008, 15:02
Ah,ok. Op die site kan ik het niet goed zien, vandaar.

http://www.theamericanguitarstore.com/categorie.php?search=brand:205&cat=2

En dan even op een plaatje klikken voor de vergroting. Lijkt me een open book headstock.

Maar goed, voor 1000 euro lijkt het me een mooi gitaartje. Schijnen een iets bredere nek dan Gibson te hebben.

Maar niemand nog echt eens getest?