PDA

View Full Version : Guitars & Amps Nijmegen



voxwah
7 december 2008, 02:31
Zo hoort een website eruit te zien, stijlvol, overzichtelijk en met een goede navigatie.

Jeroen_TRC
7 december 2008, 12:00
Euh... is dat je eigen website?
En wat is de website eigenlijk?
Ik snap er niet zo veel van!

Pepe
7 december 2008, 12:43
.. en helemaal in het engels. Da's net zoiets als een hollands bandje engels begint te lullen tegen het eigen publiek.

En waarom zou ik een account moeten nemen? Om doodgegooid te worden met spam?

voxwah
7 december 2008, 14:38
Misschien heb ik het forumonderwerp niet helemaal goed begrepen, leg het me anders even uit a.u.b.

En nee, het is niet mijn eigen website, maar die van www.guitarsandamps.nl

Je moet gewoon even de nederlandse vlag aanklikken om de nederlandse site te krijgen.
Nijmegen ligt vlak bij de grens dus dat zij voor een 3-talige website hebben gekozen vind ik niet raar. De keuze voor ook engels naast duits maakt dat de site voor een breder buitenlands publiek te lezen is.

Han S
7 december 2008, 14:46
Zo hoort een website eruit te zien, stijlvol, overzichtelijk en met een goede navigatie.

Niks mis mee, maar zo zijn er nog wel een miljoen websites te vinden. En eigenlijk vind ik dat de spam er een beetje van afdruipt, hoewel het dan wel weer leuk is om te lezen dat René Rutten (The Gathering) een van de eigenaren is.

Tupelo
8 december 2008, 20:10
Je hebt er dicht gegooid die minder erg waren Han.. :sssh:

Wizz
8 december 2008, 21:06
Ik ben niet zo van de websites, ga liever naar winkels, maar Guitars & Amps als winkel verdient wel wat spam... Ik zie op dit forum om de haverklap mensen als Snarenrukker reclame voor duitse internetstores maken, en hij is helaas niet de enige. Als er dan eens wat aandacht voor een nieuwe Nederlandse winkel is -ik hoop dat de "prijsbewuste consumenten" zoals ze zichzelf graag zien en noemen (de klootzakjes die Nederlandse winkels als showroom voor hun boodschappen bij duitse marktverziekers gebruiken) de geweldige kollektie van René en Matthijs met rust laten.
Jongens, gefeliciteerd met jullie prachtige nieuwe winkel.
Nijmegen heeft er een trekpleister bij.

Wizz

Han S
12 december 2008, 19:31
Je hebt er dicht gegooid die minder erg waren Han.. :sssh:

Ik ben geen mod van dit subforum.

bert k
12 december 2008, 22:54
Ondanks alle goeie bedoelingen, en zonder persoonlijke beschuldigingen neer te leggen, het is gewoon niet de bedoeling dat er op het forum reclame gemaakt wordt voor bedrijven, hoe goed ze ook zijn.
Bedrijven kunnen op Gitaarnet adverteren, en doen dat niet via de gewone post.
Ook enthousiaste juichverhalen zoals dit topic zijn te eenzijdig.
Ik sluit het topic, een discussie over wel of niet terecht kan plaatsvinden in Algemeen.