PDA

View Full Version : Gitarist gezocht voor nl band, rock.



shredneck
6 december 2008, 19:21
Nederlandstalige rockband uit omgeving Rotterdam zoekt gitarist/backingvocalist.

Wij zijn op zoek naar een gitarist die zowel akoestisch als elektrisch goed uit de voeten kan en daarnaast ook nog kan zingen. De huidige bezetting van de band bestaat uit drummer,basgitarist, achtergrondkoort en mijzelf in de rol van leadvocalist en gitarist. Ik ben tevens singer/songwriter dus muziek wordt aangeleverd door mij, enige creatieve inbreng van jou kant wordt natuurlijk wel gewaardeerd.

Heb je je spullen voor elkaar, beschik je over een rijbewijs en eigen vervoer, ben je gemotiveerd en ben je niet vies van bands als De Dijk, Frederique Spigt, Ellen ten Damme (Durf jij) en Van Dik Hout en je schuwt ook Johnny Cash en Steve Earl niet, dan zou je maar zo de man of vrouw kunnen zijn.

Repeteren gebeurt in een mooie ruimte achter het centraal station van Schiedam, makkelijk bereikbaar met auto en trein.

Check ook www.myspace.com/corvinsilvester voor demo's. (demo's zijn ingespeeld door mij, puur bedoelt om muzikanten te recruteren.

Reageren is het handigst via myspace of door mij even te bellen: 0648493554

shredneck
10 december 2008, 17:27
Update:

We zijn nu op zoek naar een gitarist die slechts speelt, zingen hoeft dus niet aangezien we reeds voldoende zangers/zangeressen hebben. De gitarist in kwestie moet wel enigzins ervaren zijn.

Nou, waar blijven de Robin Berlijns van nederland?

shredneck
17 december 2008, 06:57
We zijn voorzien, niet via gitaarforum helaas, maar wel voorzien!