PDA

View Full Version : Aanschaf Rock/metal middeklas gitaar?



Thobasser
5 december 2008, 23:27
Hey allemaal,

Ik heb in een eerdere discussie verteld dat ik geinterreseerd was in een Schecter synyster standard. Maar omdat die gitaar nergens in nederland verkocht word en omdat ik iemand ben die uit principe eerst goed op een gitaar speelt voordat hij hem koopt, wil ik toch liever een andere gitaar kopen waarop ik Avenged Sevenfold, Metallica en andere Rock/metal op kan spelen.
Ik ga komende Zondag al naar de Music all in in Rotterdam en mijn budget ligt tussen de 500 en de 650 euro.

Alvast bedankt :D

pieter-jan1
6 december 2008, 00:14
moet normaal met een ESP of een LTD wel lukken, een vriend van me heeft beide, en speelt er metal en hardrock op. kan perfect. welke modellen het precies zijn weet ik niet, kan ik eens navragen.

Geoffrey
6 december 2008, 11:05
BC Rich, Dean, Ibanez, ESP/LTD,..

kalmah
6 december 2008, 12:17
Er staat op marktplaats een ESP (dus geen LTD) Viper inclusief koffer voor 550;)

GibsUn
6 december 2008, 12:49
Er staat op marktplaats een ESP (dus geen LTD) Viper inclusief koffer voor 550;)

Dat is toch echt wel een LTD :chicken:

Soulflyhigh
6 december 2008, 14:18
Dat is toch echt wel een LTD :chicken:
Nee dat is het niet :)

minoin
6 december 2008, 15:59
Hey allemaal,

Ik heb in een eerdere discussie verteld dat ik geinterreseerd was in een Schecter synyster standard. Maar omdat die gitaar nergens in nederland verkocht word en omdat ik iemand ben die uit principe eerst goed op een gitaar speelt voordat hij hem koopt, wil ik toch liever een andere gitaar kopen waarop ik Avenged Sevenfold, Metallica en andere Rock/metal op kan spelen.
Ik ga komende Zondag al naar de Music all in in Rotterdam en mijn budget ligt tussen de 500 en de 650 euro.

Alvast bedankt :D

Ahhh, heel goed, iemand die wel naar een echte winkel gaat!

Eens kijken, Schecter is te krijgen bij The Groove Factory: http://www.groove-factory.nl/catalog/schecter-m-76.html
Die Schecter C-1's zijn echt verdomd goeie gitaren voor het geld.
Je hebt rond de 550 euri ook al een Gibson SG, scheurt ook als een gek.
Een tweedehands Ibanez RG Prestige, Charvel Model 6 of ESP LTD MH400 is ook goed te doen.

Sinner1980
6 december 2008, 18:09
Ahhh, heel goed, iemand die wel naar een echte winkel gaat!

Eens kijken, Schecter is te krijgen bij The Groove Factory: http://www.groove-factory.nl/catalog/schecter-m-76.html
Die Schecter C-1's zijn echt verdomd goeie gitaren voor het geld.
Je hebt rond de 550 euri ook al een Gibson SG, scheurt ook als een gek.
Een tweedehands Ibanez RG Prestige, Charvel Model 6 of ESP LTD MH400 is ook goed te doen.

Is weer eens wat anders als uit Duitsland bestellen idd, man wat zal dat Thomann een geld verdienen,,,:satisfie:
En die Schecter C-1 serie is idd top man, helemaal mee eens.

kalmah
6 december 2008, 19:46
Is inderdaad geen LTD, maar echt ESP.

Koopje, en je hoeft nooit geen metal gitaar meer te kopen;) gitaar voor 't leven..

arcane
6 december 2008, 19:48
Jackson niet vergeten.

frekie
6 december 2008, 21:54
Cort heeft wel leuke matzwarte planken:
http://www.cort.co.kr/english/products/common/list.asp?series_id=20
Weet niet waar ze ergens hangen in NL.

Thobasser
7 december 2008, 17:23
Danku iedereen :D

Ik ben vanmiddag in de feedback geweest en mijn oog viel gelijk al op een Ibanez S 670 FM ATF (http://www.feedback.nl/?b=S670FMATF&a=9)
die ik vervolgens 2 uur lang in een hokje bespeeld heb en uiteindelijk maar gekocht:D dus thnx allemaal voor het advies en totdat ik een euro of 1000 heb (wat vaswel een jaartje of 2 gaat dure :listen:) heb ik geen advies meer nodig

:rockon:

rock 'n roll
7 december 2008, 17:40
Proficiat met je nieuwe plank, en nu snel spelen jij :D

richwoodplayer
7 december 2008, 18:31
wauw!

gaaf ding!
veel plezier ermee ;)

en foto's posten:rockon:

Geoffrey
7 december 2008, 20:04
Proficiat met je aankoop!!!

Thobasser
7 december 2008, 20:20
http://www.feedback.nl/images/cache/productafbeeldingen/ibanez-s670fm_atf_350_ffffff_75.jpg

Sowieso dat plaatje :D en misschien heb ik in januari een optrede met me band in de scum en dan zal ik ook nogwel wat foto's poste :rockon:

richwoodplayer
7 december 2008, 21:52
heb je geen camera/mobieltje met camera dan?:???:

Thobasser
7 december 2008, 23:02
Jawel maar ik ben niet bepaald het persoon dat elke dag foto's maakt:P ik zal wel ff kijken wanneer ik ff tijd heb;)

richwoodplayer
8 december 2008, 00:04
ik ook niet, maar voor een nieuwe gitaar maak ik een uitzondering.
dan maak ik er graag een paar kiekjes van voor op het forum;)
en het duurt nog geen 10 minuten:D

kalmah
8 december 2008, 09:03
I like it :cheerup:

pupanus1
8 december 2008, 09:48
godverpiellekes die Viper GASSSSS cotdamn

Nu moet ik kiezen Blackstar HT-5 of toch nog een ESP erbij :dontgeti:

o ooooo

edit: Hoewel nu ik 'm beter bekijk vind ik het maar een vreemd exemplaar. Pre-lawsuit? Bolt on neck?! Ik weet niet veel van de ESP Vipers maar ik dacht dat ze allemaal set-through necks hadden

edit2: Ok heb wat meer bolt on Vipers gevonden, maar dan weer niet icm die body :D Apart ding volgens mij hmmmm wel vet

grrr GAS GAS GAS