PDA

View Full Version : Even vraagje over power supply!



Yanniick
5 december 2008, 19:02
Hallo allemaal!

Ik heb vandaag een Gator G pedal tote gekocht, met ingebouwde voeding en dergelijke, maar ik snap van de gebruiksaanwijzing helemaal niks!
Ik heb de snoertjes aangesloten op mijn pedalen, en de pedalen aan elkaar.. Maar ik weet niet hoe ik hem kan aansluiten op een adapter die ik hier heb liggen! ik krijg hem maar niet aan de praat...

Weet een van jullie mischien wat te doen?

Groet Yannick

Nitefly7
5 december 2008, 20:22
Hallo allemaal!

Ik heb vandaag een Gator G pedal tote gekocht, met ingebouwde voeding en dergelijke, maar ik snap van de gebruiksaanwijzing helemaal niks!
Ik heb de snoertjes aangesloten op mijn pedalen, en de pedalen aan elkaar.. Maar ik weet niet hoe ik hem kan aansluiten op een adapter die ik hier heb liggen! ik krijg hem maar niet aan de praat...

Weet een van jullie mischien wat te doen?

Groet Yannick

je hebt een aantal 9v aansluitingen, 18v aansluitingen en 1 (één) aansluiting waar de bijgeleverde adapter in moet...!

Yanniick
6 december 2008, 12:55
Bijgeleverde adapter? Ik denk dat ik die dan niet erbij heb gekregen:S...

Ik heb alleen van die kabeltjes om je pedalen aan te sluiten, en 1 rood kabeltje waar ik niet van weet wat je ermee moet, maar een adapter:S... Ik weet van niks, dat is niet dat ding wat er aan vast zit toch? Aan dat board?

Nitefly7
6 december 2008, 23:01
Bijgeleverde adapter? Ik denk dat ik die dan niet erbij heb gekregen:S...

Ik heb alleen van die kabeltjes om je pedalen aan te sluiten, en 1 rood kabeltje waar ik niet van weet wat je ermee moet, maar een adapter:S... Ik weet van niks, dat is niet dat ding wat er aan vast zit toch? Aan dat board?

heb je'm nieuw gekocht? http://gatorcases.com/productsmodeldetail.aspx?LID=18&PID=171&MID=556 dit is 't origineel; je 8-bus 'blokje' is alleen een stroomverdeler, de echte stroom komt van 'n gewone adapter...

Yanniick
8 december 2008, 17:25
Het probleem is opgelost!

De adapter die erbij hoorde zat er niet bij! Maar die heb ik vandaag alsnog gekregen, alles werkt nu prima :D!

Thanks