PDA

View Full Version : Nieuw nummer! Torn Apart [Zang + dikke leadpartijen].



TimoSomers
5 december 2008, 15:41
Hey guys!

Ben 2 dagen volop bezig geweest met dit nieuwe nummer!
Ik vind het toch wel een van m'n beste werken.
Het is een nummer ala linkin park [maar zonder rap] en gitaarpartijen ala mij ;P.
Ik heb m'n zang flink bijgeschaaft, dus ben ook benieuwd wat jullie daar van vinden.
Alle feedback is welkom!

Linkje: http://profile.ultimate-guitar.com/Pr0teZT/ [Daar: Torn apart].

Thanks!

Tho
5 december 2008, 16:01
Moeilijk oordelen over je zang met zo veel effect er over. Wel te horen is, dat de zangpartijen niet moeilijk zijn. Post eens iets duidelijkers en iets complexer qua zang, dan kunnen we beter oordelen.

TimoSomers
5 december 2008, 16:03
Moeilijk oordelen over je zang met zo veel effect er over. Wel te horen is, dat de zangpartijen niet moeilijk zijn. Post eens iets duidelijkers en iets complexer qua zang, dan kunnen we beter oordelen.

Is zonder effect opgenomen ;P
Heb het couplet wel op een mannier ingezongen dat het lijkt alsof er effect op zit, maar is dus niet.
Ik wilde deze een beetje commercieel houden qua zang, maar zal eens kijken wat ik kan doen voor m'n volgende nummer =].
Thanks voor je feedback btw.

Tho
5 december 2008, 16:59
graag! Ben erg benieuwd.

TimoSomers
5 december 2008, 23:01
graag! Ben erg benieuwd.

Komt goed ;P.

TimoSomers
6 december 2008, 13:06
Anders nog iets? :dance:

meul
4 januari 2009, 15:20
Hey Timo,

Tof thema, lekker rockerig weer.

de zanglijnen vind ik ook best oke, de mix is wat sompig, drums ligt te ver naar achteren waardoor en weinig drive overblijft wanneer de zang er bij komt.
verder hoor ik heel veel gitaarpartijtjes en pieletjes, slag en harmonietjes onder zang liggen. ik zou zelf wat meer accent op de basis leggen in je mix en de leads en pieletjes wat naar achteren gooien, het klinkt nu nog iets te veel al 1 grote gitaar solo. terwijl het een zang nummer is.

gr,
jan

Riky
5 januari 2009, 00:05
kan me eigenlijk 100% procent in mul zn commentaar vinden. Wel vind ik het een vet nummer! Begin riff doet me denken aan nuno bettencourt riffjes alleen is deze niet heel gecompliceerd (niet dat dat slechter is!) Qua zang ben je behoorlijk vooruit gegaan!

Vind het wel een lekker nummertje!

TimoSomers
5 januari 2009, 20:00
Meul bedankt voor je feedback, really appreciate it ! :)
Riky jij ook bedankt ! =]