PDA

View Full Version : www.gearspot.be



imlikeajungle
5 december 2008, 11:09
Een nieuw forum, dat als bedoeling heeft om veel verder te gaan dan traditionele gitaarfora: meer nieuws, meer up to date, meer interactie tussen amateurs & pro's, meer foto's, meer video's, meer gemeenschapsgevoel en meer voordelen voor de leden (denk aan samenkoopacties, opnames, festivals, ...) en vooral meer inbreng van de leden.

Denk je aan iets leuks, schrijf je graag reviews, heb je zin om eraan mee te werken: laat het ons weten. En vanzelfsprekend ben je ook welkom om gewoon te forummen in een stabiele, geupdate en goed onderhouden forumsetting.

Tot daar!

http://www.gearspot.be/gearspot_images/site_logo_small.jpg (http://www.gearspot.be/forum/)

RonnyV
5 december 2008, 11:41
spam? ;) ............

imlikeajungle
5 december 2008, 11:59
"Sites (1 lezers)
Gave gitaarsite gezien? Of ben je benieuwd wat anderen van je site vinden?"

Dit is mijn site én een gave gitaarsite, hoezo is het dan spam?

RonnyV
5 december 2008, 12:17
hehe ik zit maar te fokken ;)
Ik heb je site ff gechecked net...ziet er goed uit..

HaroldA
5 december 2008, 12:37
Ziet er idd goed, strak en snel uit, maar het is net als bij alle gigantisch superieure Marktplaats varianten: zonder bezoekers/community is het waardeloos... :confused:

Dio
5 december 2008, 15:46
Ziet er idd goed, strak en snel uit, maar het is net als bij alle gigantisch superieure Marktplaats varianten: zonder bezoekers/community is het waardeloos... :confused:

Een community heb je niet na 1 dag he...

Dirk_Hendrik
5 december 2008, 18:53
Klopt.
Probleem is dat er zoveel van dit soort initiatieven zijn. In het algemeen zie je dat mensen toch bij hun eerste community blijven plakken.

Of dat het om watvoor reden dan ook wel gaat lopen en de forumeigenaar "stuk" gaat aan de hoeveelheid bandbreedte en kosten ervan. Kijk ook eens naar het geschreeuw om sponsors op the gear page.

Dirk_Hendrik
5 december 2008, 18:54
Een nieuw forum, dat als bedoeling heeft om veel verder te gaan dan traditionele gitaarfora: meer nieuws, meer up to date, meer interactie tussen amateurs & pro's, meer foto's, meer video's, meer gemeenschapsgevoel en meer voordelen voor de leden (denk aan samenkoopacties, opnames, festivals, ...) en vooral meer inbreng van de leden.


En hoe wou je dat voor elkaar gan krijgen?

imlikeajungle
5 december 2008, 21:09
O.a. door een aantal beleidskeuzes die Gitaarnet én Offstage bewust niet hebben gemaakt bewust wél te maken. Ik denk dan aan een integratie van shops en een verkoopssite. Daarnaast zijn er al contacten (en toezeggingen) van pro's en semi-pro's om voor interessante inhoud te zorgen. Denk aan het concept van Gearslutz.com.

Dat er al initiatieven zijn: akkoord. Dat er veel zijn: niet akkoord. In Vlaanderen is er alléén Offstage en laat dat nu net zijn waar we vandaan komen en waar, laat ons eerlijk zijn, de helft van de actie komt van enkele mensen. In Nederland is er Gitaarnet, maar dat is mede door het strikte beleid wat commerciële doeleinden betreft, niet vergelijkbaar naast het feit dat het ook een forum is, en Gitaar.nl maar ook dat is niet wat wij willen.

Mitch
6 december 2008, 15:33
Hé als we daardoor hier niet meer overspoeld worden door nieuwe Belgische leden vind ik het prima.



(Geintje jongens, geintje...)

imlikeajungle
6 december 2008, 19:51
Wacht tot we gearspot.nl erbij nemen :seriousf:

caliban
6 december 2008, 21:24
Ziet er een leuke site uit, heb me net geregistreerd.

Valoosj
6 december 2008, 23:41
Volgens mij gaat heel offstage vluchten naar gearspot. Of toch de 434 actieve offstagers :D. Het is wel te hopen dat er iets meer interactie komt, want op offstage zijn er zo de vaste 20 die je in elk topic tegenkomt en verder niemand.