PDA

View Full Version : Schecter Synyster standard uit duitsland?



Thobasser
4 december 2008, 20:14
Hey allemaal,

Ik ben van plan om een Schecter synyster standard te gaan kopen bij:
https://www.ppc-music.de
Maar mijn vraag aan jullie is of er al iemand is in Nederland die ervaring heeft met deze gitaar. Maar ook of er überhaupt ook Schecter dealers in Nederland zijn?
En als deze er niet zijn wat ik verwacht na uren zoeken:dontgeti:
Heeft er dan iemand ervaring met gitaren in Duitsland kopen m.b.t. verzendkosten en de staat van de gitaar na de verzending?:)

m.v.g. Thomas:jam:

Sinner1980
4 december 2008, 20:22
Schecter dealers in Nederland? Niet dat ik weet. Uit Duitsland bestellen gaat bij Thomann prima hoor, heb er mijn les paul vandaan en geen moment spijt.
Er staat trouwens een mooie nieuwe Schecter op Marktplaats voor een leuke prijs, ook wel het checken waard. Zet hem er net op, :satisfie:

Thobasser
4 december 2008, 20:25
ok super:D

Bedankt ook voor die verwijzing naar marktplaats maar mijn budget ligt maar tussen de 600 en 700 euro.. had ik er even bij moeten zetten sorry;)

Sinner1980
4 december 2008, 20:32
ok super:D

Bedankt ook voor die verwijzing naar marktplaats maar mijn budget ligt maar tussen de 600 en 700 euro.. had ik er even bij moeten zetten sorry;)

Hey,

Ik heb je net een privébericht gestuurd:dance:

~Dimitri~
4 december 2008, 20:41
Beatshop in antwerpen is schecter dealer ,ken de structuur in België maar half laat staan in Nederland , maar misschien is dit nog te doen voor je ?

Groeten Dimi

Megadeth22
4 december 2008, 21:53
Totally music heeft schecters, groove factory volgens mij ook.
Maar waarom ga je voor die synyster sig?

edit: voor 700 euro heb je volgens mij een prachtige Cherry red Schecter V-1, of een Schecter Hellraiser ATX (in het wit) met Blackout pups.

Thobasser
4 december 2008, 22:15
Ik wil eigenlijk gaan voor de syn sig. omdat ik het sowieso een onwijs gave gitaar vind en zeker voor op het podium en ik ben tochwel een soortvan fan van syn, maar ook omdat het een gitaar is met eigenlijk alleen maar goede reviews.

Maar ik sta eigenlijk nog wel open voor suggesties. Maar eigenlijk wel in het Schecter brand. Of zijn er nog andere Brands die het wel goed doen tussen Avenged Sevenfold etc. :D

Gjalt
4 december 2008, 22:16
de snaar in heerenveen (friesland) is ook schecter dealer.

pannekoek
4 december 2008, 22:17
nederlandmuziek in almere heeft ook schecters in de winkel

Onmeunig Hans
4 december 2008, 22:23
Ik weet niet waar je woont, maar wanneer je in de buurt van Enschede woont of komt kun je eens kijken bij the American guitarstore. Die heeft vlgs mij eigenlijk altijd wel een serie Schecters. De website is niet altijd helemaal bij. Even bellen kan geen kwaad.

marter544
4 december 2008, 22:27
Jup, TAGS is the place to be, das een officiele schecter dealer, komt de mijne ook weg.

Thobasser
4 december 2008, 22:57
Ik woon in Katwijk dat ligt bij Leiden.
Ik heb zojuist de afspraak gemaakt om met mijn vader naar de feedback in Rotterdam te gaan komende zondag of de zondag daarop want ik heb eerlijkgezegd liever dat ik eerst ff op een gitaar heb gespeeld voordat ik hem koop i.v.m. hoe de hals voelt etc.
1 probleempje is wel.. er zijn daar geen Schecters :dontgeti:
En eigenlijk snak ik nu toch wel naar een nieuwe gitaar dus heeft er niemand anders een idee voor een gitaar in het schecter genre? ik dacht nog aan een PRS misschien?

Onmeunig Hans
4 december 2008, 23:02
Prs vind ik niet zo in het Schecter-genre, in ieder geval niet dat syn...model dat je in je eerste post noemde. Als je niet per se een Schecter hoeft zijn er gitaren zat.
Maar voor een mooie Schecter kun je toch best even reizen? Wat ik hier gelezen heb zijn het prima gitaren. Leuk om in de kerstvakantie achteraan te gaan.

casper innosence
4 december 2008, 23:28
Guitars and amps in nijmegen doet ook in schecters..

keenoncoolstuff
4 december 2008, 23:37
Gitaarshop Guus Arons in Heerlen heeft ze ook hangen/liggen...

Groet, Rob.

Yanniick
5 december 2008, 13:27
Schecter dealers in Nederland? Niet dat ik weet. Uit Duitsland bestellen gaat bij Thomann prima hoor, heb er mijn les paul vandaan en geen moment spijt.
Er staat trouwens een mooie nieuwe Schecter op Marktplaats voor een leuke prijs, ook wel het checken waard. Zet hem er net op, :satisfie:

Waarom doe je hem weg :O Weet je hoe gaaf die gitaar was!

Sinner1980
5 december 2008, 14:26
Waarom doe je hem weg :O Weet je hoe gaaf die gitaar was!

Ik denk dat ik er zo'n 3 keer op gespeeld heb en merk dat ik gewoon altijd mn les paul standard pak. Het is een bloedmooie gitaar, ik weet het, maar voorlopig ligt ie al zo'n 2 maanden in zn koffertje:(
Ik heb liever dat iemand anders zich er dan lekker suf op speelt.
Ook het feit dat ik een Fender strat wil speelt een beetje mee, die had ik ook gewoon moeten kopen maar ik was echt betoverd door die Schecter, en eigenlijk nog steeds als ik er naar kijk...snik:dontgeti:

Thobasser
5 december 2008, 14:42
ik wou ff bedanken voor alle hulp die ik tot nu toe heb gekregen enzo ;)
dus bij deze:satisfie:
maar ik ben nog steeds op zoek naar een middeklasser 6 snarige vriend dus voor iedereen die nog info heeft graag!!:D