PDA

View Full Version : Filmpjes van mijn band..



Luke-wannabe
4 december 2008, 18:10
..Crimson Sky!! (Me on the drums dus)


http://nl.youtube.com/watch?v=s0gaK7ZgVks&feature=related

http://nl.youtube.com/watch?v=8D-441vqsCM&feature=related


Dit was op een bandwedstrijd afgelopen zondag. Klinkt best lekker vind ik, maar beide nummers zijn wat snel..
Maakt niet uit. Check het uit en geef je mening!

-geert-
4 december 2008, 18:29
Klinkt vet hoor!! Once upon a past, mooie opbouw, lekkere gitaarstukjes. Die rhytm gitaar in het begin is echt mooi, en als dan de drum enzo erbij komt klinkt echt nice. Hij klinkt imo niet te snel ofzow.. dat vind ik bij het andere nummer wel, merk het vooral in het middenstuk dat funky gedeelte zegmaar. Maar afgezien van het tempo, ook lekker nummer. Wel gaaf die opnames, en hoe zijn jullie geeindigt?

Grtz

Luke-wannabe
4 december 2008, 18:34
Publieksprijs!!!

Thnx! Als je op onze myspace kijkt (zie mijn sig) kun je horen hoe die liedjes eigenlijk horen. Thnx voor de props!

Megadeth22
4 december 2008, 18:48
Je zangeres heeft een Anouk-achtige stem, heel mooi.

Luke-wannabe
4 december 2008, 23:37
Haha dat word het al gauw als je een poprock bandje bent met frontvrouw ;)
Nee maar ik snap wel wat je bedoeld. Ze heeft vroeger heel veel naar Anouk geluisterd, en daar is wel het een en ander van blijven hangen, ja.

hendrix2
5 december 2008, 13:31
Haha dat word het al gauw als je een poprock bandje bent met frontvrouw ;)
Nee maar ik snap wel wat je bedoeld. Ze heeft vroeger heel veel naar Anouk geluisterd, en daar is wel het een en ander van blijven hangen, ja.

Zoals wel meer zangeressen, van onze zangeres wordt het ook steeds gezegd dat ze dat anouk-achtige in de stem heeft :p (wat opzich natuurlijk wel als een mooi compliment kan beschouwd worden).

Once Upon a past is een erg leuk nummer. Heel mooi begin met die gitaar + zang.

Maar wat een ongelooflijk geile drummer!!!!

Ander nummertje moet ik nog even beluisteren. Maar het mag duidelijk zijn dat jullie wel muziek kunnen spelen :)

Luke-wannabe
5 december 2008, 15:15
Thnx voor de complimenten :D

glennshred
5 december 2008, 22:47
Hey luke,

Erg van genoten die filmpjes, jullie hebben een heel aangename sound
vind ik.. de balans tussen de instrumenten en de zang loopt goed en het
klinkt allemaal erg duidelijk :satisfie:

Spijtig dat ik niet in nederland woon, ik kwam zeker ééns kijken.. maar wie
weet misschien in de toekomst dat ik ééns binnenspring :hippie:

soup
5 december 2008, 22:57
Ik had denk ik laatst wat commentaar op jou/jullie(als band) maar vind dit beter dan wat op je myspace pagina staat. =)

Riky
5 december 2008, 23:25
Vette Shit! Lekkere muziek zeg!

Head on a plate van jullie site vind ik erg tof! Hoor lekkere RHCP invloeden in dat nummer.

Top!

Luke-wannabe
7 december 2008, 13:01
Thnx voor de complimentjes, y'all!

Ik vind het live ook beter dan op de opnamens! We zijn in de tussentijd ook wel flink gegroeid, moet ik zeggen. We zijn ook vrij kritisch op onszelf en de liedjes enzo.

Mar nogmaals bedankt iedereen!

Luke-wannabe
22 december 2008, 12:14
Yeah! Nieuw nummer van m'n band. Dit was afgelopen zaterdag in het Paard van Troje café. Vertel wat jullie ervan vinden..!

http://nl.youtube.com/watch?v=IsJLwucltCs

aaronstonebeat
22 december 2008, 16:52
Ik vind dat een mooi nummer, Luke. Ook met gedrevenheid gespeeld. Complimenten aan jullie zangeres; ik heb de indruk dat ze zichzelf niet 100% kon horen, en toch in staat zich er krachtig en bijna helemaal toonvast doorheen te slaan.

toneblo
22 december 2008, 18:46
Maar wat een ongelooflijk geile drummer!!!!
+1!!


Ik zeg: Tijd voor een fanclub!!:dance:

Stratman70
22 december 2008, 19:14
Dit klinkt inderdaad behoorlijk goed! Als je als band met eigen nummers mensen weet te boeien (en dat doen jullie), dan ben je goed bezig!

Luke-wannabe
23 december 2008, 00:09
@ Aaron: Dankje. Ik ben ook erg tevreden met dit nummer. Dankje voor de fijne woorden!
Monitoring was inderdaad niet super, want alles moest snelsnel. Maar dat zijn we inmiddels wel gewend. Weet niet hoe we het gedaan hebben, maar we hebben ook wel eens compleet zonder monitoring gespeeld. Nu ik erbij nadenk dik respect voor die lieve meid :o
Dankje voor de complimenten!

@ Toneblo: Fanclub is altijd goed ;)

@ Stratman: Dankje wel voor het compliment! We zijn altijd erg kritsch over onszelf en onze nummers. Om dit dan te horen is erg bevredigend!