PDA

View Full Version : Coldplay Goffertpark (10-9-2009



Riky
4 december 2008, 12:15
Onder het motto beter te vroeg dan te laat dit topic. Ik ben nooit fan geweest van coldplay en vond het zelf tegen kut muziek aanhangen, maar nadat ik filmpjes van hun viva la vida tour heb gezien en hun nieuwe album heb geluisterd leek het mij toch wel vet om live te zien. Kaartje besteld en in september is het dus zover.

Wie gaat er nog meer?

HaroldA
4 december 2008, 13:24
Onder het motto beter te vroeg dan te laat dit topic. Ik ben nooit fan geweest van coldplay en vond het zelf tegen kut muziek aanhangen, maar nadat ik filmpjes van hun viva la vida tour heb gezien en hun nieuwe album heb geluisterd leek het mij toch wel vet om live te zien. Kaartje besteld en in september is het dus zover.

Wie gaat er nog meer?

Ik ben nooit fan geweest van coldplay en vond het zelf tegen kut muziek aanhangen... Ik ga dus niet ;)

String Walker
10 december 2008, 17:13
Ikke niet, stelletje plagiaat plegers :angry:!

Robdop
10 december 2008, 17:39
je 2e zin was goed, ik ga niet.
of ik moet ze gratis krijgen natuurlijk(A)

belfrink
16 december 2008, 23:45
Al kreeg ik geld toe ... dan ging ik nog niet !

Riky
16 december 2008, 23:49
hahah:D leuk om te zien dat iedereen er net zo over denkt als ik een jaar geleden:P

bart_g
17 december 2008, 11:01
Nou ik ga wel omdat ik hun muziek best te pruimen vind. Het zal nooit mijn favoriete band zijn, maar ik denk wel dat ik me daar gewoon een avond goed kan vermaken.

Arts
17 december 2008, 12:54
zou het niet erg vinden om er heen te gaan..

voor 20 euro zou ik wel gaan,
maar 60 :O ho maar

future2future
17 december 2008, 14:38
Ik vond het altijd kut muziek. Clocks enzo verschrikkelijk, maar de nieuwe plaat vind ik te gek. Toch ga ik niet, zo leuk vind ik het ook weer niet

FruscianteFan
17 december 2008, 15:13
half uurtje fietsen en ik ben er, dus waarom niet? Buiten de hekken zitten relaxen kost niets.