PDA

View Full Version : Zoek een nieuw pedaal



Mazie
3 december 2008, 20:36
Hallo,

Ik zoek een nieuw multi effect pedaal.
Míjn budger ligt tussen de 200,- en 350,- euro
Het moet gewoon en fijn pedaal zijn met wat leuke effecten
Kunnen jullie een goede multi-effect pedalen tussen de 200 en 350 eu. aanraden??

robert-gitarist
3 december 2008, 21:09
Ja, tweedehands Boss GT-8.
Staat er een op marktplaats met flightcase voor 225 euro..koopje!

Jeroen76
3 december 2008, 21:50
Ja, tweedehands Boss GT-8.
Staat er een op marktplaats met flightcase voor 225 euro..koopje!

respect !!

Immers je hebt er zelf éen in de aanbieding en dan nog naar een andere verwijzen. De ultieme anti-spam !!
Ik bedoel dit niet sarkastisch, het viel me op en dus ik reageer.

Groetjes, Jeroen

robert-gitarist
3 december 2008, 23:50
respect !!

Immers je hebt er zelf éen in de aanbieding en dan nog naar een andere verwijzen. De ultieme anti-spam !!
Ik bedoel dit niet sarkastisch, het viel me op en dus ik reageer.

Groetjes, Jeroen

Haha ja okee dat is waar maar goed, bij die bak van mij moet je nog wat extra losse pedalen toevoegen ;) tenminste, de mogelijkheid is er. Zonder pedalen is ie ook te gebruiken. Maargoed, die GT-8 viel me gewoon op, zit een degelijk flightcase om heen en al, jammer dat ik net me geld heb uitgegeven aan wat anders anders had ik hem denk ik genomen. Niet dat ik liefhebber ben van multi effecten maar ach, z'n GT-8 is leuk om mee te klooien op regenachtige en koude dagen ;) :D

j3r03n
11 december 2008, 22:16
Ook nog wat anti-spam: KIJK VOORAL NIET IN MIJN SIG

:hippie:

De Vox Tonelab SE heeft niet veel kwantiteit, maar naar mijn mening de beste kwaliteit, plus 2 expressiepedalen.

De GT-8 heeft heel veel leuke programmeermogelijkheden, die je niet met andere multi-effecten kan doen. (of met losse pedalen)

De Line6 POD X3, heb ik nooit geprobeerd, maar de XT Live vond ik peop (alleen maar platte scheur, ik heb m ongeveer n jaar gehad).

petpas
11 december 2008, 22:33
Ik zou voor de line 6 pod xt live gaan. Puik dingetje waar je online allerlei samples voor kunt vinden. Gitarist van mn vorige band had er eentje en ik was er volledig weg van.


Linkje: http://www.feedback.nl/?b=990600602&a=

edje kadetje
11 december 2008, 22:35
Ik zou voor de line 6 pod xt live gaan. Puik dingetje waar je online allerlei samples voor kunt vinden. Gitarist van mn vorige band had er eentje en ik was er volledig weg van.


Linkje: http://www.feedback.nl/?b=990600602&a=
samples???

of bedoel je patches?

j3r03n
11 december 2008, 23:04
Die patches heb je voor zowel Line6, Boss, Vox als welke dan ook. Ik heb daar nooit mee gewerkt.

De Vox heeft ook een pc-interface, zodat je gewoon je geluid kunt opbouwen vanuit je luie stoel met een paar muisklikken. Dat is uitermate handig en overzichtelijk.

Ik weet niet hoe dit met de GT-8 zit, maar de POD XT Live kon dit iig niet.