PDA

View Full Version : Jordy Norbart - Vrij zijn solo (Marco Borsato) haha



stratie
3 december 2008, 18:41
Hier een stukje solo van het liedje ''Vrij zijn'' van Marco Borsato!

Nee ik ben geen fan ofzo van Marco, ik vind deze solo gewoon erg leuk om te spelen! ik heb hem beetje op gehoor gedaan dus er klopt natuurlijk geen bal van haha:P maar het gaat om het idee!

http://www.youtube.com/watch?v=fmGChSUEK7s

Bedankt voor het kijken!:)

Groeten, stratie

MichaelSS
3 december 2008, 18:47
Haal je zelf niet zo naar beneden met "er klopt natuurlijk geen bal van". Ik vind je sound niet mooi, hoog liever iets mee destorition maar het geheel vind ik wel goed hoor..

Nu is het ook geen super moeilijke solo :D

stratie
3 december 2008, 18:49
haha, nee tis idd geen moeilijke solo;) thanks voor je reactie!! :)

Shaggy
6 december 2008, 01:35
Lekkere sound man.

Gebruik je de me50? hoe heb je de patch staan?

DTmaster
7 december 2008, 13:29
Zkerzz niet slecht ga zo door :)

Pepe
7 december 2008, 14:12
pretty good dude.
Zelf kijk ik 100 keer liever naar een filmpje waar geprobeerd wordt iets muzikaals neer te zetten dan een "kijk mij eens snel over die toetsen raggen met het geluid van 200 horzels in een jampotje"..

stratie
7 december 2008, 16:16
Thanks voor jullie reacties!!:D

arjanb01
7 december 2008, 16:32
Ik vind het geluid wat je gebruikt vrij goed passen bij de solo die in Vrij Zijn gespeeld wordt. Let wel een beetje op je timing en de momenten waarop je je hammer-ons en pull offs gebruikt, erg essentieel bij deze solo om het herkenbaarder te laten klinken !
Verder klinkt het heel lekker ! Keep on going, dude ! :hippie:

stratie
9 december 2008, 12:05
Dankje voor jullie reacties!:)

JelmerOnGuitar
9 december 2008, 17:29
Nice man! Goeie sound voor het nummer, goeie timing en je legt er goed gevoel in! Ik vind het erg goed uitgevoerd.

Ik vind het nogmaals vet dat je regelmatig fimpjes post, je ziet je gewoon vooruitgaan, dat is heel vet.

Ik vind dat je goeie sounds uit je ME-50 haalt, dat is mij nooit gelukt.

stratie
9 december 2008, 17:55
Hey Jelmer!

Echt wederom weer bedankt voor je reactie!:) ik ben zelf nog niet helemaal tevreden over de sound van de ME50, maar misschien ben ik wel een zijkert. Ik denk dat ik toch eens ga kijken voor een blackstar! maar ik zou even uitzoeken voor je hoe ik precies mijn settings had tijdens dit filmpie, en naar je op stuuren!:)

Thanks stratie

JelmerOnGuitar
9 december 2008, 19:10
Hey Jelmer!

Echt wederom weer bedankt voor je reactie!:) ik ben zelf nog niet helemaal tevreden over de sound van de ME50, maar misschien ben ik wel een zijkert. Ik denk dat ik toch eens ga kijken voor een blackstar! maar ik zou even uitzoeken voor je hoe ik precies mijn settings had tijdens dit filmpie, en naar je op stuuren!:)

Thanks stratie

Oké dan, die blackstar pedalen zijn wel bruut vind ik, moet je idd eens proberen, ff een DD-7'tje dr aan hangen;)

Haha, succes!

Ibanez666
11 december 2008, 14:58
Ik vind dat je goeie sounds uit je ME-50 haalt, dat is mij nooit gelukt.

een goede sound maak je dan ook met je vingers ;)

stratie
11 december 2008, 15:12
Dat is ook wel beetje waar, je vingers maken ook veel uit voor je sound!
:)

Gr Stratie (en thanks!!)