PDA

View Full Version : G2D Custom OD



Joene1988
3 december 2008, 13:34
Hey allemaal,

Ik hoor via amerikaanse forums veel goed over de G2D custom overdrive...
Enig idee of dit ding ook in Nederland te verkrijgen is, en waar?
Ik wil hem graag een keer testen en misschien kopen...


Grtzz

Joene:soul:

rocker_71
3 december 2008, 14:05
Volgens de website:

Europe


Joe Music Distributors, Milano, Italy, Phone 39 02 456-5080
If out of stock, then try our online shop.


Schiet dus niet op wat proberen betreft. :confused:

Joene1988
3 december 2008, 14:28
alleen uit italie dus? man... dan gaat het hem niet worden waarschijnlijk, of ik moet het importeren uit de VS ofzo...

Fuhgawz
3 december 2008, 16:35
OF... je GAS projecteren op een ander pedaaltje! ;) Er zijn goede overdrives genoeg die hier wel beschikbaar zijn.

Mitch
3 december 2008, 22:02
G2D? Nee joh, dat was zeker 2 jaar geleden the flavour of the month...

Marshallover
4 december 2008, 09:34
G2D? Nee joh, dat was zeker 2 jaar geleden the flavour of the month...

Onzin, net alsof we een pedalen trend of mode-beeld hebben... ;-)

Ik ben lange tijd op zoek geweest naar een G2D Morpheus in Nederland om die even aan de tand te voelen en het is me uiteindelijk gelukt om deze even te lenen van iemand maar viel me tegen.

Er zit in jouw geval niks anders op dan óf op zoek te gaan naar iemand die zo'n ding heeft óf er toch 1 te bestellen en later weer te verkopen als ie niet bevalt..

Bovendien...136 euro + max 30 euro (in het geval van tracked shipping) is nog te overzien toch?

Mitch
4 december 2008, 18:04
En krijg dan zo'n onbekend merk maar weer eens verkocht voor een nette prijs...

Marshallover
4 december 2008, 19:33
Dan heb je volgende optie nog:

If you are not happy with your G2D Guitar Pedal, then email us within 7 days and return the pedal in its original box for a refund. This offer excludes freight and customs / duty charges.

;-)

Joene1988
4 december 2008, 22:04
tjah... hoe dan ook, het is niet zo makkelijk als alle gangbare pedalen... (boss,fulltone,ibanez etc) Toch maar een goed rondspeuren en navraag doen, en eventueel dan maar eentje importeren...

Maar goed, eerst een nieuwe amp, mn oude is stuk...:(

TwinReverb
5 december 2008, 17:14
Hoi allen,

Dit is mijn eerste post op gitaarnet.

De pedalen van G2D zijn wat mij betreft geen flavor of the month.
Gebruik met veel plezier een Cream tone voor mijn blues genoodle (erg goed met een Strat) en heb nog een Morpheus in de aanbieding voor de geinteresseerde liefhebber.
Speel tegenwoordig geen heavy rock meer en die is dus "overbodig" geworden.


Erik

Joene1988
5 december 2008, 20:10
maar niet die custom OD met boost erin? (soort fulltone fulldrive)

daar ben ik namelijk vrij benieuwd naar,:dance:

TwinReverb
5 december 2008, 20:42
Sorry!
:dontgeti:

Joene1988
5 december 2008, 21:13
niet jouw fout uiteraard, maar dat dingetje zou ik wel eens willen testen... lijkt me een nuttige investering... ben sowieso op zoek naar een OD met booster erin... dus dan zijn de opties vrij beperkt, of ik moet een aparte OD+boost kopen...

Ik heb nu een Visual Sound Route 66(ts808) en een Boss BD-2...

Enig idee wat ik zou kunnen kopen om een leuke OD te hebben, met een boost(volume) daarbij? Gewoon om mn solo's nog wat extra te boosten?:rockon:

Marshallover
5 december 2008, 22:04
MXR and Custom Audio Electronics hebben een overdrive en booster...

Diamond heeft een hele vette (en dure) J-drive MKIII met boost functie.

Seymour Duncan heeft de SFX-3 Classic overdrive met boost functie.

En zo hebben we er nog tig meer...beetje zoeken en je kunt ze echt wel vinden! ;-)

TwinReverb
5 december 2008, 22:49
Ik heb nog een Diamond J-Drive (eerste model) liggen. Ik heb echt teveel OD-pedalen. :confused:

Erik

PS Ander goeie OD's met boost: Tim van dhr Cochrane of een Sparkle Drive van Voodoolab

RolandT
6 december 2008, 08:11
Enig idee wat ik zou kunnen kopen om een leuke OD te hebben, met een boost(volume) daarbij? Gewoon om mn solo's nog wat extra te boosten?:rockon:Ik heb mijn Visual Sound J&H vervangen door de Fulltone GT-500. De GT500 vind je wel in Nederland (denk ik). Een review van de GT500 staat hier (http://www.fulltone.com/PDfFiles/GT500%20GP%20Review.pdf) maar nog beter is de Guitar Player video (http://www.guitarplayertv.com/?channel=pedals&videofile=gptv/newgear/gptv_h07_fulltone)

Joene1988
6 december 2008, 11:38
Tjah, ik ben niet zon fan van distortion... Ik houd meer van OD.

Maar anyway, bedankt voor de info, ik zal binnenkort maar eens wat vergelijkend warenonderzoek gaan doen;)

RolandT
6 december 2008, 14:12
Tjah, ik ben niet zon fan van distortion... Ik houd meer van ODgelijk heb je, GT500 doet dit ook zet gewoon de drive laag van de distortion en klaar is kees:-)