PDA

View Full Version : Het Grote Tweedehands Tips Topic



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

Fisherman
10 september 2010, 00:16
Mooie strat inderdaad en geen echt hoge vraagrpijs

Wat zijn wij het vandaag toch geweldig met elkaar eens ;)
Prachtig ding, ik hou van black-black-black.....alleen heb er te weinig verstand van om de originaliteit in te schatten.

geert1976
10 september 2010, 00:41
Wat zijn wij het vandaag toch geweldig met elkaar eens ;)
Prachtig ding, ik hou van black-black-black.....alleen heb er te weinig verstand van om de originaliteit in te schatten.

Zoals ik het kan zien is die volledig origineel:ok:

Hele fijne giteren, alleen ben ik geen fan van de driepunts-bevestiging.

Rock Bottom
10 september 2010, 04:11
Wat zijn wij het vandaag toch geweldig met elkaar eens ;)
Prachtig ding, ik hou van black-black-black.....alleen heb er te weinig verstand van om de originaliteit in te schatten.

dan heb ik nog wel een zwarte trem en kluson mini locking tuners voor erop.

Rubster
10 september 2010, 08:12
Mooie strat, die zwarte. Alleen met zo'n rosewood toets lijkt dat natuurlijk geen porem. 475 is overigens een redelijke prijs voor een dergelijke gitaar. Deze lijkt op een goedkopere Silver Star, kijk maar naar de kop en de pickups. Was het niet zo dat er nog behoorlijk verschil zat in de pickups uit de verschillende series? Grey-bottom / U-stamp, dat soort dingen?
Deze lijkt erg op een gitaar die ik heb gehad (een SS36), alleen die had een volledig maple hals. De pickups die daar in zaten waren origineel en klonken behoorlijk ielig.
Verder zijn het wel echt te gekke gitaren, maar let op die fretjes. Als de gitaar nog geheel origineel is kun je er donder op zeggen dat die dunne fretjes hun beste tijd wel hebben gehad, tenzij de gitaar nooit bespeeld is!

J.G.
11 september 2010, 13:54
Prijsje?
USA strat (http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/fender-stratocaster-standard-usa-78575210.html?qq=&list_cat=elektrische-gitaar)

geert1976
11 september 2010, 17:02
http://www.tweedehands.nl/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/koopje-fender-stratocaster-usa-pu-s-78579887.html?qq=&list_cat=elektrische-gitaar

Voor wie, voor weinig een setje USA Strat elementen zoekt....

loveu2man
12 september 2010, 00:13
Linkshandige Cort m600 :O Deze zie je niet vaak in 2e hands handel.

http://link.marktplaats.nl/376416446

Johan91
12 september 2010, 10:15
Off-topic, is Cort een imitatiemerk? Lijkt verdomd veel op een Les Paul Les Paul ;)

sjoerd5
12 september 2010, 10:17
Als het ergens niet op lijkt is het een Les Paul.

Henri H
12 september 2010, 11:08
Off-topic, is Cort een imitatiemerk? Lijkt verdomd veel op een Les Paul Les Paul ;)Geert1976 vertelde in mijn topic (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=138592) dat Cort (waarschijnlijk?) ook mijn Fender Telecaster zou hebben gemaakt.
Ik neem dus aan dat het een Koreaanse fabriek is, en Koreanen staan, voor zover ik weet en zelf heb kunnen beoordelen, behoorlijk goed aangeschreven als het om gitaar bouwen gaat.

Fisherman
12 september 2010, 11:15
Off-topic, is Cort een imitatiemerk? Lijkt verdomd veel op een Les Paul Les Paul ;)

Beste Johan,
Het is zondagochtend, het druilt een beetje buiten.
Fisherman zit met z'n tweede dampende mok koffie achter z'n PeeCeetje te gluren naar naakte gitaren. Sigaretje erbij...pompidompidom...:soinnocent:
Kortom, alles geweldig!

En dan krijg ik ineens zo'n smerige lelijke Cort voor m'n neus die jij op een Les Paul vindt lijken???? (dus sproei...koffie uit de bakkes van Fisherman, op z'n toetsenbord, over zijn smeulende sigaretje, z'n scherm, ergo....paniek! :o)

:stop:Beste kerel, dit lijkt in de allerverste verte niet op een Les Paul.

Fijne zondag! :cheerup::cheerup::cheerup:

Henri H
12 september 2010, 11:33
Nou ja, ik snap wel een beetje wat ie bedoelt: rosewood toets met parelmoer inlay, gewelfde top met binding.
Het is echter eerder een soort van Superstrat, zeker geen Les Paul, hoewel hij misschien qua sound nog wel het dichtst daarbij in de buurt zou komen.

Fisherman
12 september 2010, 11:40
Nou ja, ik snap wel een beetje wat ie bedoelt: rosewood toets met parelmoer inlay, gewelfde top met binding.
Het is echter eerder een soort van Superstrat, zeker geen Les Paul, hoewel hij misschien qua sound nog wel het dichtst daarbij in de buurt zou komen.

Let niet op mij.....ik heb teveel caffeine op en dan ga ik raar praattiepen....:soinnocent:

Henri H
12 september 2010, 13:28
Cafeïne? of..... ;)

Fisherman
12 september 2010, 13:32
Cafeïne? of..... ;)

en pillen....helaas....veels te veel pillen....maar niet de pretpillen :(
Ach, verder gaat het wel redelijk, dus ik berust in mijn lot momenteel.

geert1976
12 september 2010, 15:40
http://link.marktplaats.nl/377184810

Hele interessante gitaren voor niet al te veel geld:ok:

SunnMustang
12 september 2010, 15:44
http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/375043380-fender-usa-made-heavy-relic-2002-2003-koopje.html?return=eJwtjNEKgzAMRf9F0Edt63ypyNA%2FC dqtpVVDE9nY2L8vsj3dc%2B4NAavtO1jVk9XdxRbkIM%2B%2B9 8xomybu6LZ6hRwZEwBTvaXmd1Kjx%2BszDbpaaOC9bEddttMSB CQTS74CCtJtof%2BKZ6sEVhnG7VhdDrNofIhml0RMZ9Q9MECWf qfznakQj0EV%2FecL9Ns2hg%3D%3D&df=1&fta=eNotkGtuwyAQhO%2BC1PzmYcAsyhV6hWjNI0V1YmSchxrl 7mXd%2Fvs07DA7i2Dh1WAEdlvn0x3nxnwDa4A956M4xHbcFhA% 2BFvDzBj%2Bl%2BpZj60rdgPtLhevtktYS%2FPcD1jSX8CH5uW yIq19aAXmo9Xbk9OcArOI5MV%2B6u4ECVuIeJnlPExqDS8k9hb E4Gi52MNqOBDZJEwhMtjp3MJiCGEjhk9W8g8ZJK1LMaAdNLpOj VHEHmeOfSwbVI1TWo8vdpbsn8Insk1Mq7WDFSMNDytppgsCFo% 2FRBRWNoZpABLbmkG1Aqgr6OoTW47VFItURvuC0VYzvN6Xrevq g57w8O2AWfJzpG7x%2F3a0hg%2BGD%2B8x%2FvzCNweL3fvyfj e08%3D&fta_ind=8&fs=1

Damn wat een link :O,

Geen case, geen certificaten.

Wat denken jullie dat ie waard is?
Want ik heb hier HEEEUUUULLL VEEUUUUL GAS voor!

marco v
12 september 2010, 15:48
http://link.marktplaats.nl/377184810

Hele interessante gitaren voor niet al te veel geld:ok:

Die studio ziet er verdacht veel uit als een les paul standaard.
Dan is 1000 euro peanuts, zo op het 1e gezicht.

Fisherman
12 september 2010, 15:52
Die studio ziet er verdacht veel uit als een les paul standaard.
Dan is 1000 euro peanuts, zo op het 1e gezicht.

Het is een Standard. Is een (vage) kennis van een kennis van vroegah.
Denk dat ie het inmiddels wel in de gaten heeft, alleen die browncase is al 125-175 euro waard (daar gaan ze op Ebay voor weg, 100%!!!!)

Trouwens, jij zit vlakbij, HUP....spring op je paard en trippeltrappel ernaartoe (ut regent een beetje, maar je moet er iets voor over hebben!)

rpl
12 september 2010, 16:00
http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/375043380-fender-usa-made-heavy-relic-2002-2003-koopje.html?return=eJwtjNEKgzAMRf9F0Edt63ypyNA%2FC dqtpVVDE9nY2L8vsj3dc%2B4NAavtO1jVk9XdxRbkIM%2B%2B9 8xomybu6LZ6hRwZEwBTvaXmd1Kjx%2BszDbpaaOC9bEddttMSB CQTS74CCtJtof%2BKZ6sEVhnG7VhdDrNofIhml0RMZ9Q9MECWf qfznakQj0EV%2FecL9Ns2hg%3D%3D&df=1&fta=eNotkGtuwyAQhO%2BC1PzmYcAsyhV6hWjNI0V1YmSchxrl 7mXd%2Fvs07DA7i2Dh1WAEdlvn0x3nxnwDa4A956M4xHbcFhA% 2BFvDzBj%2Bl%2BpZj60rdgPtLhevtktYS%2FPcD1jSX8CH5uW yIq19aAXmo9Xbk9OcArOI5MV%2B6u4ECVuIeJnlPExqDS8k9hb E4Gi52MNqOBDZJEwhMtjp3MJiCGEjhk9W8g8ZJK1LMaAdNLpOj VHEHmeOfSwbVI1TWo8vdpbsn8Insk1Mq7WDFSMNDytppgsCFo% 2FRBRWNoZpABLbmkG1Aqgr6OoTW47VFItURvuC0VYzvN6Xrevq g57w8O2AWfJzpG7x%2F3a0hg%2BGD%2B8x%2FvzCNweL3fvyfj e08%3D&fta_ind=8&fs=1

Damn wat een link :O,

Geen case, geen certificaten.

Wat denken jullie dat ie waard is?
Want ik heb hier HEEEUUUULLL VEEUUUUL GAS voor!

Voor een relic is de headstock, neck en slagplaat met knoppen niet behandeld met schuurpapier :chicken: en een hamer.

stonerdaf
12 september 2010, 16:01
Is trouwens een Ibanez doubleneck en een Yamaha SG...

Fisherman
12 september 2010, 16:02
Die studio ziet er verdacht veel uit als een les paul standaard.
Dan is 1000 euro peanuts, zo op het 1e gezicht.

Yup...is inmiddels aangepast.
Anders was het een superkoopje geweest!

nickofzo
12 september 2010, 18:49
Is trouwens een Ibanez doubleneck en een Yamaha SG...

ja zag ik ook al:dontgeti:

Midwolda
12 september 2010, 21:37
Damn wat een link :O,

Geen case, geen certificaten.

Wat denken jullie dat ie waard is?
Want ik heb hier HEEEUUUULLL VEEUUUUL GAS voor!

Neem dan de korte link, rechts op de pagina onder "deel deze advertentie"... ;)
Volgens mij is dit een American Standard, ik meen uit 2003, maar ik geef geen garantie op deze info. :chicken:

fahrzin
12 september 2010, 21:59
grappig gitaartje :) en een gretsch :satisfie:

http://link.marktplaats.nl/377189295

Hendriks
12 september 2010, 22:01
Neem dan de korte link, rechts op de pagina onder "deel deze advertentie"... ;)
Volgens mij is dit een American Standard, ik meen uit 2003, maar ik geef geen garantie op deze info. :chicken:

HW1 de zoveelste relic (nou ja , poging daar toe).

ccc
13 september 2010, 19:21
Niet via de gebruikelijke kanalen - maar wel 100 % te vertrouwen - van een maat in Lithouwen :
http://www.hamerfanclub.com/forums/index.php?showtopic=42909&pid=473758&st=0&#entry473758

Fuhgawz
14 september 2010, 15:53
http://link.marktplaats.nl/377184810

Hele interessante gitaren voor niet al te veel geld:ok:

Vet ding zeg, die Yamaha SG! Volgens mij kun je die met wat poetswerk écht heel mooi krijgen.

pueblo
15 september 2010, 19:03
deze vind ik heel vet:
http://img.2dehands.be/f/preview/77450121-ibanez-model-es-350-goldtop.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/77450121_1-ibanez-model-es-350-goldtop.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/77450121_2-ibanez-model-es-350-goldtop.jpg
http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/ibanez-model-es-350-goldtop-77450121.html?list_cat=elektrische-gitaar&start=21
is 450 een schappelijke prijs?

Fisherman
16 september 2010, 10:38
Kijk eens aan, ik vind dat Martien, de bedrijfsleider van de Fender vestiging in Opperdoes dit keer een keurige advertentie heeft opgesteld.
Nu eens een keer geen flauwe Fender decals of neckplates, gewoon eerlijk waar het op staat, handgebouwde gitaartjes voorzien van een Gold decal.
Dat ie er maar een paar tientjes aan mag verdienen heurrrr....

Die roze heb ik meteen besteld, leuk voor op de boot volgend jaar in de grachten :cheerup::cheerup::cheerup:

http://link.marktplaats.nl/374045534

guitarkid
16 september 2010, 11:09
Die roze heb ik meteen besteld, leuk voor op de boot volgend jaar in de grachten :cheerup::cheerup::cheerup:
http://link.marktplaats.nl/374045534

Kun je beter een roeispaan kopen..... :)

Gr. C.

JeroenSchaaf
16 september 2010, 11:21
Ja of een bootje :)

Wel grappig dat roze! Maar doe mij toch maar goud! :D Yeahh

Fisherman
16 september 2010, 11:28
Kun je beter een roeispaan kopen..... :)

Gr. C.

Maar ff zonder dollen, ik ben geen voorstander om iemand in de grond te trappen en Martien heeft al genoeg op z'n flikker gehad op dit forum, wat in sommige gevallen overigens terecht was.
Maar als ie nu z'n eigen gitaartjes bouwt met z'n eigen logo vind ik dat prima en wens ik hem het allerbeste. Leven en laten leven, toch? :soinnocent:

Nicks
16 september 2010, 11:40
Maar ff zonder dollen, ik ben geen voorstander om iemand in de grond te trappen en Martien heeft al genoeg op z'n flikker gehad op dit forum, wat in sommige gevallen overigens terecht was.
Maar als ie nu z'n eigen gitaartjes bouwt met z'n eigen logo vind ik dat prima en wens ik hem het allerbeste. Leven en laten leven, toch? :soinnocent:

Ik heb vanochtend nog aangegeven omdat hij gitaartjes bouwde met het logo van de orginele maker erop...Fender logo's dus. Ik vind zijn advertenties behoorlijk misleidend en ik irriteer me kapot aan zijn gespam op marktplaats. Hij koopt die gitaren voor 5 tientjes, gooit er een setje gfs pickups op en verkoopt ze vervolgens voor 300 euro met een ander logo erop. Dat is gewoon misleiding en strafbaar

Fisherman
16 september 2010, 12:42
Ik heb vanochtend nog aangegeven omdat hij gitaartjes bouwde met het logo van de orginele maker erop...Fender logo's dus. Ik vind zijn advertenties behoorlijk misleidend en ik irriteer me kapot aan zijn gespam op marktplaats. Hij koopt die gitaren voor 5 tientjes, gooit er een setje gfs pickups op en verkoopt ze vervolgens voor 300 euro met een ander logo erop. Dat is gewoon misleiding en strafbaar

Hé Nicks!

Dat hij dat eerder deed, dat klopt en heb ik ook gezien en dat vind ik ook waardeloos en misleidend.
Maar vanochtend keek ik naar die kekke roze strat van hem en in die advertentie stond in feite niets dat verkeerd was.
Dat was mijn punt, als hij nu -hij zal ongetwijfeld dit forum lezen- in de gaten heeft dat wat hij eerder deed -Fender decals plakken/F-neckplate's gebruiken etc.etc.- gewoon niet oke en fout is is en hij betert nu zijn leven....dan zeg ik, prima, lekker gitaartjes in mekaar laten prutselatoren.....;)

marco v
16 september 2010, 12:51
Hij biedt aan om er een ander logo op te zetten, zie ook foto´s van zijn andere advertenties. Daaronder staat ook een fender logo(de telecaster in zijn andere add is er al van voorzien)
Lijkt mij geen levensverbeteraar. Het is en blijft gewoon een misselijk mannetje die goedkope prul voor de hoofdprijs wil verkopen en maakt zich ook schuldig aan diefstal door gebruik van deze decals. Ik zeg bannen, pek met veren, ernstig mishandelen en vernederen die hap.

Nicks
16 september 2010, 12:52
Hé Nicks!

Dat hij dat eerder deed, dat klopt en heb ik ook gezien en dat vind ik ook waardeloos en misleidend.
Maar vanochtend keek ik naar die kekke roze strat van hem en in die advertentie stond in feite niets dat verkeerd was.
Dat was mijn punt, als hij nu -hij zal ongetwijfeld dit forum lezen- in de gaten heeft dat wat hij eerder deed -Fender decals plakken/F-neckplate's gebruiken etc.etc.- gewoon niet oke en fout is is en hij betert nu zijn leven....dan zeg ik, prima, lekker gitaartjes in mekaar laten prutselatoren.....;)
Nee, maar ik zou zo'n persoon uberhaupt niet willen financieren. Ik hoop echter wel dat je veel plezier van je aankoop mag hebben :hippie:

Fisherman
16 september 2010, 12:58
Hij biedt aan om er een ander logo op te zetten, zie ook foto´s van zijn andere advertenties. Daaronder staat ook een fender logo(de telecaster in zijn andere add is er al van voorzien)
Lijkt mij geen levensverbeteraar. Het is en blijft gewoon een misselijk mannetje die goedkope prul voor de hoofdprijs wil verkopen en maakt zich ook schuldig aan diefstal door gebruik van deze decals. Ik zeg bannen, pek met veren, ernstig mishandelen en vernederen die hap.


Nee, maar ik zou zo'n persoon uberhaupt niet willen financieren. Ik hoop echter wel dat je veel plezier van je aankoop mag hebben :hippie:

@MarcoV: I stand corrected, die foto bij die andere advertentie heb ik over het hoofd gezien. :(
"You will get medival on his ass" vrije interpretatie van Samuel L Jackson in "Pulp Fiction ;)

@Nicks: Ik koop niet dat soort crap, ik noemde alleen die gitaar in die advertentie om aan te tonen dat hij het in DIE advertentie wel fatsoenlijk omschreef. Zolang ie geen fake decals plakt of nepgitaren voor Fender wil verslijten gaat ie z'n goddelijke gang maar....


:ok:

speedmusic
16 september 2010, 16:14
Omdat Martien al veel op zijn donder heeft gehad hier in dit topic en nu eens geen Fender Custom Shopper heeft gebouwd maar gewoon een Gold, heb ik de knop bovenaan maar eens gebruikt, dus ipv "in strijd met de regels" "dit is een topper", verdiend de goede man ook wel eens een keer toch.......:makeup: acht toe...:seriousf:

Trecion
16 september 2010, 16:47
Mensen, wat is een goede prijs voor een tweedehands Gibson Sg Special Faded die in zeer goede staat is? Zonder originele Gibson tas.

Fisherman
16 september 2010, 17:42
Mensen, wat is een goede prijs voor een tweedehands Gibson Sg Special Faded die in zeer goede staat is? Zonder originele Gibson tas.

Nou het punt is, is dat dit een "instap" model is in de SG-serie van Gibson die helaas niet echt populair is.
In Duitsland koop je m rond de 550 euro nieuw incl. Gibson gigbag.
Op Ebay gingen ze zelfs voor 499 euro weg!
In Nederland overigens rond het bedrag van 599 euro, de "officiële" prijs.
Dus tja, een beetje middelen en dan kom je gebruikt uit op rond de 350-400 euro.
Succes ermee! :ok:

Rutger Molenberghs
16 september 2010, 17:53
In Duitsland koop je m rond de 550 euro nieuw incl. Gibson gigbag.
:ok:

In België kost die ook maar €550! Dus het lijkt me dat je niet meer dan €350 moet geven (misschien minder zonder die tas).

spirit
16 september 2010, 17:57
Kijk eens aan, ik vind dat Martien, de bedrijfsleider van de Fender vestiging in Opperdoes dit keer een keurige advertentie heeft opgesteld.
Nu eens een keer geen flauwe Fender decals of neckplates, gewoon eerlijk waar het op staat, handgebouwde gitaartjes voorzien van een Gold decal.
Dat ie er maar een paar tientjes aan mag verdienen heurrrr....

Die roze heb ik meteen besteld, leuk voor op de boot volgend jaar in de grachten :cheerup::cheerup::cheerup:

http://link.marktplaats.nl/374045534

Had je beter deze kunnen kopen http://cgi.ebay.nl/HK-SST-E-Gitarre-Pink-/330472125879?pt=Gitarren&hash=item4cf1ac75b7 , want de kans is zeer goed aanwezig dat het eenzelfde gitaar (hier en daar een ander element kapje, ander slagplaatje) betreft. En dan is het toch veel geld voor zo'n logo :soinnocent:

Trecion
16 september 2010, 18:12
Oke bedankt voor jullie Reacties.

Zou €400-450 een redelijke prijs zijn voor een sg special faded met een stevige koffer, of is het meer wat de gek er voor geeft?

Rock Bottom
16 september 2010, 18:34
Oke bedankt voor jullie Reacties.

Zou €400-450 een redelijke prijs zijn voor een sg special faded met een stevige koffer, of is het meer wat de gek er voor geeft?

Ik vind het zeker een nette prijs.

Goeie spam overigens ;)

Trecion
16 september 2010, 18:45
onbedoelde spamm, vroeg me eigenlijk alleen af wat ik ervoor kan vragen aangezien ik alleen van die klote boden krijg. deze posts mogen van mij best verwijderd worden.

Fisherman
16 september 2010, 19:07
onbedoelde spamm, vroeg me eigenlijk alleen af wat ik ervoor kan vragen aangezien ik alleen van die klote boden krijg. deze posts mogen van mij best verwijderd worden.

Trecion,

Als je hem echt wat sneller wilt verkopen zul je het bieden gewoon moeten uitschakelen (daarmee voorkom je ook die nepbiedingen) en scherp gaan zitten met je prijs.
Ik zou 375 euro als uiterste prijs doen of 400 euro incl koffer.
(nieuwe koffer kost 44,-)
Er zat toch geen echte Gibson koffer bij ????

Iemand die echt geinteresseerd is, mailt of belt je dan toch wel.
Ik zit zelf even aan mijn tax qua gitaren, anders nam ik m wel over voor een forumprijs -er komt binnenkort een bijdrage van mij aan het "Post je Collectie" topic.

Succes kerel!!!! :ok::ok::ok:

Fisherman
16 september 2010, 19:09
Had je beter deze kunnen kopen http://cgi.ebay.nl/HK-SST-E-Gitarre-Pink-/330472125879?pt=Gitarren&hash=item4cf1ac75b7 , want de kans is zeer goed aanwezig dat het eenzelfde gitaar (hier en daar een ander element kapje, ander slagplaatje) betreft. En dan is het toch veel geld voor zo'n logo :soinnocent:

Ach die Martien.....onze Fender Corporate Executive uit Opperdoes :seriousf::seriousf::seriousf:.
In elk geval, zoals ie die -die roze gitaar- advertentie opstelde, prijsde hij zijn waar niet aan met Fender decals of neckplates...voor de rest, hij doet maar wat ie wil :seriousf:

spirit
16 september 2010, 19:17
Ach die Martien.....onze Fender Corporate Executive uit Opperdoes :seriousf::seriousf::seriousf:.
In elk geval, zoals ie die -die roze gitaar- advertentie opstelde, prijsde hij zijn waar niet aan met Fender decals of neckplates...voor de rest, hij doet maar wat ie wil :seriousf:

Nee, maar hij vergelijkt zijn shit nog steeds met Fender "de gitaren worden op dezelfde manier gebouwd als Fender", en "voor een lagere prijs heb je toch een echte custom shop"

En dan ook nog in de adv. zetten dat hij stad en land afzoekt.....:???: Waarschijnlijk bedoelt hij dat hij met z'n luie flikker achter de PC zit, Ebay af te struinen naar goedkope budget gitaartjes.

Waarom moet hij zijn halzen eigenlijk bewerken, het zijn toch kwaliteits halzen?

Ik denk dat we moeten stoppen met melden op MarktPlaats. We kopen een gitaar bij hem, en halen deze live uit elkaar in het TROS programma OPGELICHT.

Trecion
16 september 2010, 19:19
@Fisherman

bedankt voor de tips, Het is inderdaad geen Gibson koffer.

Zodra hij weg is komt er een Schecter Tempest custom en zal ik me ook eens wagen aan wat foto's voor het Post je Collectie Topic.

:blast:

Fisherman
16 september 2010, 19:25
Nee, maar hij vergelijkt zijn shit nog steeds met Fender "de gitaren worden op dezelfde manier gebouwd als Fender", en "voor een lagere prijs heb je toch een echte custom shop"
En dan ook nog in de adv. zetten dat hij stad en land afzoekt.....:???: Waarschijnlijk bedoelt hij dat hij met z'n luie flikker achter de PC zit, Ebay af te struinen naar goedkope budget gitaartjes.
Waarom moet hij zijn halzen eigenlijk bewerken, het zijn toch kwaliteits halzen?
Ik denk dat we moeten stoppen met melden op MarktPlaats. We kopen een gitaar bij hem, en halen deze live uit elkaar in het TROS programma OPGELICHT.

Ik krijg ook de indruk dat ie de advertenties continue wijzigt, want nu staat er bij die Pink Strat ineens wél weer de vergelijking met Fender.....grrrrrr...:mad:
Zucht....:soinnocent:

Fisherman
16 september 2010, 19:29
@Fisherman

bedankt voor de tips, Het is inderdaad geen Gibson koffer.

Zodra hij weg is komt er een Schecter Tempest custom en zal ik me ook eens wagen aan wat foto's voor het Post je Collectie Topic.

:blast:

Mooi man! Misschien nog een tip om een speciale forumprijs van 350 te introduceren?????? :soinnocent: Het is iets minder dan je in gedachten had, maar wellicht ben je 'm dan heeeel snel kwijt! :ok:

Ik wacht nog op een pakketje -is nog top sekreet- dus zodra dat binnen is.......hoop ik een keer op een zonnige dag, met mooi weer maakt die crappy camera van me toch redelijke foto's....binnen niet namelijk.
Het begint nu echt op een collectie te lijken namelijk, want ik hem mijn nieuwste aanwinsten niet aangekondigd met elke keer een HNGD topic.....ze worden al doodziek van al mijn berichten hier op t forum :seriousf::seriousf::seriousf:

Trecion
16 september 2010, 20:10
hehe, je maakt mij zo ook benieuwd :P

mocht er een forumlid zijn dat interesse heeft dan kan er inderdaad wel een forumprijs geregeld worden :)

donjos
17 september 2010, 10:53
Och, zo wordt het wel vaker genoemd hoor. Volgens mij staat het zelfs op de kop.

Maar inderdaad: standaard plaatjes van het net, dan moet nog maar blijken wat het echt is.

Voor die Epi heb ik de foto's gevraagd, en als ik geen 263km er vandaan woonde, dan wist ik wel wat te doen.
Volgens mij is het een echte LP standard
Groeten,
Jos

edit: deze EPI dus http://link.marktplaats.nl/375580866

Hier de links naar de foto's, hoop dat ze werken..

http://public.bay.livefilestore.com/y1pAjrctuCUw--iLWTSAGcE6gDaoRIS4XKn40Cs8X_-J6qxRVrbF_Kzg8m2-2Y7Wjd9x6K5DWrAEcCjx127T53rpg/100_2373.JPG?download
http://public.bay.livefilestore.com/y1pSc_yXoccxE81k2fE-5PEwDFAFH8SAyBwHsb8mehiKYoX-JrbKSwlQg7GWchXZAmG4gHYcobf7c11oYsKNTHEGA/100_2377.JPG?download
http://public.bay.livefilestore.com/y1pV7IPk7mrVRYE4IprK3XEgUbDMxbwxCR8cP7XVFVI7p_4pLM Fe13d5E2kjILrvZ8B34UFzLaeS6KwF2znBrc0ig/100_2379.JPG?download
http://public.bay.livefilestore.com/y1pu0232zGQPRRk5T7Cgglzma-xJyM_ZQy4JDDaDeRzy51CvI_nlkaTh8R4T0C85ZC0M9GRGkqjy h4IhQLQjP1SKw/100_2371.JPG?download

LesPaul1612
17 september 2010, 17:36
Voor die Epi heb ik de foto's gevraagd, en als ik geen 263km er vandaan woonde, dan wist ik wel wat te doen.
Volgens mij is het een echte LP standard
Groeten,
Jos

edit: deze EPI dus http://link.marktplaats.nl/375580866

Hier de links naar de foto's, hoop dat ze werken..

http://public.bay.livefilestore.com/y1pAjrctuCUw--iLWTSAGcE6gDaoRIS4XKn40Cs8X_-J6qxRVrbF_Kzg8m2-2Y7Wjd9x6K5DWrAEcCjx127T53rpg/100_2373.JPG?download
http://public.bay.livefilestore.com/y1pSc_yXoccxE81k2fE-5PEwDFAFH8SAyBwHsb8mehiKYoX-JrbKSwlQg7GWchXZAmG4gHYcobf7c11oYsKNTHEGA/100_2377.JPG?download
http://public.bay.livefilestore.com/y1pV7IPk7mrVRYE4IprK3XEgUbDMxbwxCR8cP7XVFVI7p_4pLM Fe13d5E2kjILrvZ8B34UFzLaeS6KwF2znBrc0ig/100_2379.JPG?download
http://public.bay.livefilestore.com/y1pu0232zGQPRRk5T7Cgglzma-xJyM_ZQy4JDDaDeRzy51CvI_nlkaTh8R4T0C85ZC0M9GRGkqjy h4IhQLQjP1SKw/100_2371.JPG?download

Tis een echte, ik heb hem vergeleken met de mijne en hij klopt als een bus.
150 euro is dan echt geen geld, maar we weten natuurlijk niet hoe de aanbieder aan zijn spullen komt. Een gitarist zal zijn spullen waarschijnlijk toch wel anders neerzetten dan deze advertentie

donjos
17 september 2010, 18:15
Wie oh wie weet of dit een echte squier stratocaster uit korea is, zie foto headstock.
Ik twijfel heel erg, dit door de zwarte brug...
edit: ik hoor net dat de brug bruin is, niet zwart. Toch raar of niet?
Heb maar gevraagd of ik daar betere foto kan van krijgen
Alvast bedankt
Mvgr
Jos
hier de foto's
http://www.fotopocket.nl/fpimages/2010/09/17/c56f1bb39dea729d5394e63293084def/P1010013.JPG
http://www.fotopocket.nl/fpimages/2010/09/17/13bc7f907efd6cef2c38dfdef1a74c8d/Fender%25Squier%25Stratocaster%25Korea%251992%25pi c3.JPG
http://www.fotopocket.nl/fpimages/2010/09/17/d844dec88850c87be3125d49dc8f790c/P1010016.JPG

Ronaldo
18 september 2010, 20:30
Wel leuk.

Heb wel geen idee of er (te) veel voor gevraagd wordt.

http://nl.kapaza.be/belgie/ibanez-jet-king-route-66-51603826.htm

Mr_Moustache
18 september 2010, 21:05
teveel. Goede gitaren, maar dat is ie bijna nieuw.

tom123
19 september 2010, 09:26
Hoeveel zou je eigenlijk kunnen krijgen voor een Jaguar u.s.a. ?
ik weet namelijk niet meer wat ik ervoor heb betaald.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/16/1234799182-380.jpg

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/16/1234799182-381.jpg

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/16/1234799182-392.jpg

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/16/1234799182-393.jpg

op deze link staan nog foto's van de binnenkant: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=119297&page=9

Hendriks
19 september 2010, 09:43
Als ik nu 500 bied en jij dat accepteert , is het voor mij een goede tweedehands tip .

Henri H
19 september 2010, 12:44
Mooie USA Tele.
Als ie een maple neck had, had ik het overwogen.

http://link.marktplaats.nl/379207063

http://fotos.marktplaats.com/kopen/f/cb/jB5cY9/RFScr95cISseQdQ==.jpg

humbucker
19 september 2010, 12:48
Hoeveel zou je eigenlijk kunnen krijgen voor een Jaguar u.s.a. ?
ik weet namelijk niet meer wat ik ervoor heb betaald.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/16/1234799182-380.jpg

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/16/1234799182-381.jpg

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/16/1234799182-392.jpg

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/16/1234799182-393.jpg

op deze link staan nog foto's van de binnenkant: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=119297&page=9


Denk dat 1100-1200€ toch wel het plafond is :)

HUESSEN
19 september 2010, 13:05
Denk dat 1100-1200€ toch wel het plafond is :)

Plafond van €1200,-?? Ik zie alleen een vloerkleed van hooguit €350,-......:chicken:

guus-25
19 september 2010, 13:17
Een mooie Fender Custom Shop Stratocaster.
Weet niet wat ie moet kosten maar hij ziet er nog goed uit;)

http://img821.imageshack.us/img821/8082/strat.png

http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/378866740-fender-custom-shop-custom-classic-stratocaster-bouwjaar-2010.html?return=eJwtjE0KgzAQhe8i6FKTSjcJoehNhphiS DRDZqSlpXfvSLt63%2FvhgdHmHY2yZPRVmYYCVL%2FalRnNMKS CYe83qIkxAzD1ex5%2Bkx5XvD2z091Cjks7Trod5yUKiGYWfUU UpPtC%2FxbPVAlsUkz7sYUavdj0EEtcgYsH4lAlK3ReXTrEw6n Gfr4xPDYs&df=1&fta=eNotkF1uwyAQhO%2FCQ54B87soV%2BgVorXBqVUntgxJrE a5e1nct08zs7swCBbeGRywxzZfnjhnFjJYBWyfz%2BIU87ksIE KcIMwFfqc15DHmqqwFeLitcH%2Fc0jYN4ecFuWxYlgFzSVtY8g TytK6PM6eNdeGK18TCVGczdMCm2E5Jr4EhOiG83YUWlaTfhXFJ q6gr%2BJ53uqvWqB2anhTshccKVsZ%2BJEVHL12bQqOHlvHJGd cAO0fgvDWyWcpYfYA1SRBoPnSKwKFvCyuoREonfEqmKdrrFnYy xSMjRqEP6NWRqe%2BKBMJKJQnsYEQ6gFuybOwxkuIGl7AdtfVH FDbKdNKSYoaREyjDteZNwXqL%2BhK1urKsGPNlTvdr%2BaZKu2 p4YDfcL9RyLTaCoJ5l7fbFwtc%2FPllA4PD%2BfP4Aid%2BSJA %3D%3D&fta_ind=15&fs=1&thumb_click=1#photoGallery&thumb_click=1#photoGallery

guus-25
19 september 2010, 13:18
Edit: sorry.. hij kost maarliefst € 1.995,00

Lodedsvd
19 september 2010, 22:28
Hallo ik weet niet of het echt past hier anders mijn excuses dan, maar ik kan van een kennis deze bas voor 275 euro kopen, tis gewoon om ook eens wat uit te proberen naast mijn gewone elektrische gitaar. Is dit een goeie prijs?
http://www.musik-service.de/images/prx/395765397/i00.jpg

HUESSEN
19 september 2010, 22:33
:oWat een gaaf ding.Ik zeg; VERKOCHT.....

Lodedsvd
19 september 2010, 22:36
:oWat een gaaf ding.Ik zeg; VERKOCHT..... nja denk ik ook het was een impulsieve aankoop van hem..
ze verkopen hem nieuw niet meer maar in der tijd rond de 650 euro en komt er nog is bij dat ie in nieuwstaat is met nieuwe snaren :ok:

nickofzo
20 september 2010, 10:08
alleen je 2e linkje werkt Donjos

donjos
20 september 2010, 10:32
Hoi, bedankt, nu werkt het wel, hier toch, maar ik besef nu dat ik in het verkeerde topic zit :-(
Dit hoort bij twijfel over advertenties/gitaren te staan...
Moet ik nu dubbelposten of kan één van de moderators dit verplaatsen?
Alvast bedankt en sorry voor het verkeerd plaatsen.

Mvgr
jos

HaroldA
20 september 2010, 10:34
Moet ik nu dubbelposten of kan één van de moderators dit verplaatsen?

Als je je post bewerkt heb je ook de optie "verwijderen"...

donjos
20 september 2010, 10:44
Dank U wel voor de raad, dat heb ik zonet gedaan.
ben hier niet zo handig is
Mvgr

HaroldA
21 september 2010, 12:55
Gratis Gibson SG-3!!!

http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/donne-gibson-sg-3-custom-79025246.html

Addertje?


Edit: hij is al weer weg...


Dit zoekertje is helaas verwijderd.

levi
21 september 2010, 13:01
Dat is even jammer ik wil wel een gratis gitaartje!! ook al is het ene sg:sssh::chicken:

Ronaldo
21 september 2010, 16:09
teveel. Goede gitaren, maar dat is ie bijna nieuw.

Ok, bedankt voor de info.

BamBuFan1
21 september 2010, 23:29
Of de regio Noord-Holland even wakker wordt!

GRATIS AF TE HALEN: wikkelmachine, radio's, scoopjes (http://link.marktplaats.nl/380099562)

Fisherman
22 september 2010, 19:47
Feizi (:???::???::???:) die heeft een gitaar te koop:

http://link.marktplaats.nl/380288042


Maar wat is het in hemelsnaam voor een apparatus??? :???:

Sinner1980
22 september 2010, 19:54
Feizi (:???::???::???:) die heeft een gitaar te koop:

http://link.marktplaats.nl/380288042


Maar wat is het in hemelsnaam voor een apparatus??? :???:

Das een Fender Halalcaster...zie je toch zo man:strat:

Fisherman
22 september 2010, 20:01
Das een Fender Halalcaster...zie je toch zo man:strat:

السلام عليكم:soinnocent:

Bernardduur
22 september 2010, 21:19
Feizi (:???::???::???:) die heeft een gitaar te koop:

http://link.marktplaats.nl/380288042


Maar wat is het in hemelsnaam voor een apparatus??? :???:

Brug pickup is een Schaller voor in een acoustische gitaar....... heb dr ook zo een :D

guitarkid
22 september 2010, 21:53
Brug pickup is een Schaller voor in een acoustische gitaar....... heb dr ook zo een :D

Mooi man, ik had er vroeger zo één op mijn eerste gitaar. Memories...! ;)
Maar euh..., 't is toch gewoon een Fender, dat staat er toch op.... :seriousf: :seriousf: :seriousf:
Schattig!

Gr. C.

wietse
22 september 2010, 21:58
Feizi (:???::???::???:) die heeft een gitaar te koop:

http://link.marktplaats.nl/380288042


Maar wat is het in hemelsnaam voor een apparatus??? :???:

een overgeverfde teisco ET-200 van rond 1969, nu is dat ding een 50 euro waard in originele staat het dubbele, zo niet het 4 voudige, echte teisco's worden erg gezocht.(misschien dat het schaller elementje nog wat waarde toevoegt, tientje ofzo).
deze gitaren met deze slagplaat zijn later onder verschillende namen uitgebracht oa kawai, hondo, kinor etc alleen dan is de bodyvorm afwijkend, dit is dus een echte teisco.

Squier4ever
23 september 2010, 12:22
http://link.marktplaats.nl/380000748

Wat klopt hier niet?

HaroldA
23 september 2010, 12:36
Wat klopt hier niet?

Ik heb absoluut geen idee wat je daarmee bedoelt... Tuners kloppen, serienummer klopt, prijs klopt... :???:

mesaman
23 september 2010, 12:37
ja wat klopt er niet?is deze gestolen ?of is het een nepperd?

Fisherman
23 september 2010, 12:55
Ik zie ook zo snel niet wat er niet in de haak is, alleen dat de vraagprijs niet in overeenstemming is met het aangebodene..(laag, dus zet je je vraagtekens erbij) Verder geeft de serienummer check: 10-08-2005, nr 20.
Gokje wagen, kerel bellen...paar tientjes benzine maar voor lief nemen en hollen zou ik zeggen!!!!! :soinnocent::soinnocent:

Of het moet zo zijn dat ie foto's van een echte neerplant en je ter plaats een Chinese fake aantreft.....

levi
23 september 2010, 14:11
Die tuners en slagplaat dan??
Ik heb geen verstand van gibbies hoor dus zou heel goed kunnen dat dat orgineel is? maar dit is het tips topic :D

HaroldA
23 september 2010, 14:25
Die tuners en slagplaat dan??
Ik heb geen verstand van gibbies hoor dus zou heel goed kunnen dat dat orgineel is? maar dit is het tips topic :D

Nieuwprijs is €635,- dus €400,- lijkt mij een heel normale 2e hands prijs voor zo'n gitaar...

levi
23 september 2010, 15:55
Nieuwprijs is €635,- dus €400,- lijkt mij een heel normale 2e hands prijs voor zo'n gitaar...

Ja dat lijkt me ook :P Maar omdat squier zei wat klopt hier niet..

ik vind dit wel wat :http://link.marktplaats.nl/379021730

Sinner1980
23 september 2010, 17:06
Ja dat lijkt me ook :P Maar omdat squier zei wat klopt hier niet..

ik vind dit wel wat :http://link.marktplaats.nl/379021730

Das zeker een mooie ja,moet je wel snel bij zijn denk ik want die zal wel snel weg zijn,apart stratje...had alleen een maple hals op gemoeten;)

Rock Bottom
23 september 2010, 22:43
Epi genesis met rickenbacker amp voor 250
http://link.marktplaats.nl/380578639

wietse
24 september 2010, 07:32
Epi genesis met rickenbacker amp voor 250
http://link.marktplaats.nl/380578639
fuck waarom zo'n eind weg?
anders stond ik er al op de stoep, echt een superkoopje.

The Unforgiven
24 september 2010, 07:40
fuck waarom zo'n eind weg?
anders stond ik er al op de stoep, echt een superkoopje.

Anders vraag je toch een lief persoon die daar in de buurt woont of hij hem even voor je wil halen.:lovelove:

Squier4ever
24 september 2010, 10:50
Ik zie ook zo snel niet wat er niet in de haak is, alleen dat de vraagprijs niet in overeenstemming is met het aangebodene..(laag, dus zet je je vraagtekens erbij) Verder geeft de serienummer check: 10-08-2005, nr 20.
Gokje wagen, kerel bellen...paar tientjes benzine maar voor lief nemen en hollen zou ik zeggen!!!!! :soinnocent::soinnocent:

Of het moet zo zijn dat ie foto's van een echte neerplant en je ter plaats een Chinese fake aantreft.....

Vind inderdaad de vraagprijs erg laag, maar als het klopt is het natuurlijk een giga koopje....

guitarkid
24 september 2010, 10:55
Epi genesis met rickenbacker amp voor 250
http://link.marktplaats.nl/380578639

Maar daar gaat wel meer voor betaald worden, zeker als hij op dit forum wordt geplaatst... ;) Ik zag dat er al 350 geboden was.
Die Epiphones zijn echt lekkere gitaartjes. Maar ja, net als Wietse zegt: (te) ver weg vanuit het Noorden.

Gr. C.

PS:
http://link.marktplaats.nl/380524291

Misschien iets voor Wietse en/of Geert1976?? M.n. natuurlijk de gitaar!

wietse
24 september 2010, 18:26
PS:
http://link.marktplaats.nl/380524291

Misschien iets voor Wietse en/of Geert1976?? M.n. natuurlijk de gitaar!

mwa, heb al zo'n arirang, en het is ook nog een beste rit voor mij, heb het er niet voor over.

guitarkid
24 september 2010, 22:13
mwa, heb al zo'n arirang, en het is ook nog een beste rit voor mij, heb het er niet voor over.

Maar toch wel goed ingeschat.. ;)

Gr. C.

Fisherman
25 september 2010, 22:10
Lijkt me echt een fantastische player,deze Roadworn Fender Stratocaster :ok:

http://link.marktplaats.nl/380570697

Check die modificaties én die fretjes....die fretjes man! Superdepuper! :ok:

Squier4ever
26 september 2010, 11:32
Lijkt me echt een fantastische player,deze Roadworn Fender Stratocaster :ok:

http://link.marktplaats.nl/380570697

Check die modificaties én die fretjes....die fretjes man! Superdepuper! :ok:

Die is va Sinner198Xvan het forum...

soup
26 september 2010, 11:42
Nu al weg huh?

Sinner1980
26 september 2010, 14:31
Nu al weg huh?

Sterker nog,hij is al weg!

Het MIM logo staat me toch tegen ondanks het een fantastische gitaar is.
De relic begon me ook wat te vervelen eigenlijk. Eerst was het cool maar achteraf heb ik zoiets dat ik het leuker vind om mijn eigen gitaren zelf te beschadigen (per ongeluk natuurlijk).
Ik ga voor een american standard strat of tele ter vervanging,komt helemaal goed(beetje modden met Dimarzios etc).

Toch blijft het wel een beetje zonde maar ja...zo gaan die dingen:soinnocent:

Fisherman
28 september 2010, 12:46
Deze gitaar was min of meer een soortgelijke als het exemplaar dat besproken was in het topic "helaas iet boven mijn budget".
Dat exemplaar was van Jimi Hendrix en is gekocht door de miljardair Paul Allen (mede-oprichter Microsoft) die zelfs een eigen rock 'n' roll museum heeft met nog veel meer exorbitant dure hebbedingetjes van beroemde muzikanten.
Maar goed, dat terzijde, deze staat op Marktplaats!

Een 1968 Fender Stratocaster, 100% origineel. Prachtig prachtig prachtig.

http://link.marktplaats.nl/367451499

:ok:

Dealer
28 september 2010, 13:11
Wow mooi ding idd fisherman... beetje duur alleen

en bij plaatje 3 vraag ik me af waar die tremelo arm in heeft gezeten...

Fisherman
28 september 2010, 13:17
Wow mooi ding idd fisherman... beetje duur alleen

en bij plaatje 3 vraag ik me af waar die tremelo arm in heeft gezeten...

:seriousf: Tja, soms moet je tot het gaatje gaan met speulen hè? :seriousf:

guitarkid
28 september 2010, 14:31
en bij plaatje 3 vraag ik me af waar die tremelo arm in heeft gezeten...

Ik niet..... :seriousf:

levi
28 september 2010, 14:50
Ik dacht dat fender gitaren uit de 60's altijd 4 patent nummers hadden??:???:

Fisherman
28 september 2010, 14:55
Ik dacht dat fender gitaren uit de 60's altijd 4 patent nummers hadden??:???:

Hé Levi!

Daar is mijn vintage Fender kennis veel te gering voor.
Maar wat ik zo kan zien en lezen, lijkt dit me wel "the real deal"....
Prachtig, echt waanzinnig! :ok:

levi
28 september 2010, 15:57
Hé Levi!

Daar is mijn vintage Fender kennis veel te gering voor.
Maar wat ik zo kan zien en lezen, lijkt dit me wel "the real deal"....
Prachtig, echt waanzinnig! :ok:

We zullen zien wat de andere er van zeggen :ok:

Pepe
28 september 2010, 19:18
Het ziet er van buiten authentiek uit maar zoiets koop je niet zonder hem eerst helemaal uit elkaar te halen.
Ik hoop voor hem dat zijn datum op de heel zit ipv headstock.

Fisherman
28 september 2010, 19:30
Het ziet er van buiten authentiek uit maar zoiets koop je niet zonder hem eerst helemaal uit elkaar te halen.
Ik hoop voor hem dat zijn datum op de heel zit ipv headstock.

Pepe, als je inderdaad DIE gitaar wil hebben en je bent bereid om dat bedrag te betalen, dan zal die verkoper dat allemaal moeten aantonen en bereid moeten zijn dat ter plaatse te laten zien.
Maar 't is i.m.o. the real deal afgaande op de informatie en de foto's.

Pepe
28 september 2010, 20:03
Pepe heeft al een gitaar.

Ronaldo
5 oktober 2010, 19:36
PRS Tremonti SE met Gibson burstbucker pup.

275€ lijkt mij op het eerste zicht niet te veel.


http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/prs-tremonti-se-79406985.html?qq=prs+tremonti&pcpl=&pc_id=&afd=

en...

http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/fender-katan-made-in-japan-78852313.html?sort=prijs&qq=fender&list_cat=elektrische-gitaar&afd=muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar&start=168

it's a bird, it's a plane, no... it's... een Fender Katana! Nog nooit gezien. Maar ja, ik heb zoveel nog nooit gezien. :D

Mr. Dynamite
5 oktober 2010, 20:56
Nee ook nog nooit gezien, wel z'n broertje van Squier.
Vind ze overigens niet mooi ofzo :soinnocent:

Fisherman
6 oktober 2010, 13:26
Oe....prachtige Fendert......
(nee, ik ga niet mijn spaarrekening plunderen, ja wel, nee echt niet, ja hoor...nietes welles nietes welles)

1996 Fender 50th Anniversary Stratocaster

http://link.marktplaats.nl/384195680


Althans, ik dénk dat dit een 50th. Anniversary moet zijn, het is alleen niet te zien op de neckplate zoals ie op deze pica wél te zien is.
http://lh4.ggpht.com/_6W4czWSwGYI/SylS88nPI2I/AAAAAAAAA1o/mkx-uGsoHr8/s512/P1020823.JPG
Maar deze is dan wel gelimiteerd tot een oplage van 2500 stuks.

bat
6 oktober 2010, 13:53
Mwoach, ik vind het nogal veel geld voor een gitaar waar Fender er destijds best wat van heeft gemaakt. Wel een mooi ding.

Fisherman
6 oktober 2010, 13:57
Mwoach, ik vind het nogal veel geld voor een gitaar waar Fender er destijds best wat van heeft gemaakt. Wel een mooi ding.

Hi Bat!

Ik vind 'm ook knap aan de prijs, maar goed, het is een vraagprijs.
Het was geen exemplaar uit die oplage van 2500 stuks, dus niet bepaald superzeldzaam.

Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat dit precies is wat ik zoek, zwart/zwart/maple. :ok:

Ennnieweeejj, ik ga er maar niet al te lang naar kijken, het GAS heeft me al genoeg gekost de afgelopen maanden. :soinnocent:

bat
6 oktober 2010, 14:09
Is dit er wel eentje uit die limited serie? Ik meen dat in die tijd best veel Fenders een Anniversary stickertje kregen...

Tristan
6 oktober 2010, 14:09
Fisherman:
De Strat op marktplaats is in ieder geval zeker weten niet de Anniversary uitvoering waarvan je een plaatje gepost hebt.
Ik kan het weten want mijn vader heeft er namelijk zo eentje en die is alleen in die kleur en uitvoering op de markt gebracht:

special 3 tone sunburst
gold hardware
pau ferro fretboard
custom shop texas special pickups
flamed maple veneer top and back

De verkoper op marktplaats lult uit z'n nek, want het is als ik het goed heb een gewone verbouwde USA Standard Strat uit 1996, het jaar dat Fender 50 jaar bestond.
Die gitaar is volgens mij niet meer dan 800 euro waard, zeker gezien het feit dat er niet eens een originele case bijzit.

Fisherman
6 oktober 2010, 14:20
Fisherman:
De Strat op marktplaats is in ieder geval zeker weten niet de Anniversary uitvoering waarvan je een plaatje gepost hebt.
Ik kan het weten want mijn vader heeft er namelijk zo eentje en die is alleen in die kleur en uitvoering op de markt gebracht.
De verkoper op marktplaats lult uit z'n nek, want het is als ik het goed heb een gewone verbouwde USA Standard Strat uit 1996, het jaar dat Fender 50 jaar bestond.
Die gitaar is volgens mij niet meer dan 800 euro waard, zeker gezien het feit dat er niet eens een originele case bijzit.

Hi Tristan!

Allereerst, ik heb er niet de kennis voor om hem direct af te doen als nep, ik zeg alleen maar dat ik door de flikkering op de neckplate niet goed kan zien of het daadwerkelijk een 1996 Fender 50th Anniversary Stratocaster is.

Maar dat exemplaar op dat fotootje, die is wel degelijk gelimiteerd tot 2500 stuks, maar er zijn daarnaast nog meerdere 50th Anniversary's uitgebracht, toch?

Misschien dat er andere forummers zijn die dit ook beamen?

Fisherman
6 oktober 2010, 14:26
Is dit er wel eentje uit die limited serie? Ik meen dat in die tijd best veel Fenders een Anniversary stickertje kregen...

Bat!

Je hebt gelijk, dit is geen exemplaar uit de limited serie van 2500 stuks.
Maar wel "een" 50th. Anniversary.

bat
6 oktober 2010, 14:27
Volgens mij is die gitaar gewoon een standard met een Aniversary stickertje achterop de kop. En dat stickertje kregen voor zover ik mij dat kan herinneren vrijwel alle "normale" strats in dat jaar.

Tristan
6 oktober 2010, 14:32
Fisherman:
Ik durf wel te beweren dat het geen echte Anniversary is.
De gitaar op de foto die jij gepost hebt is inderdaad de 1996 Fender 50th Anniversary Strat en dat is de gitaar die ik in mijn post ook beschrijf, ik heb het een en ander nog verduidelijkt in mijn post.
Er zijn inderdaad meerdere 50th Anniversaries uitgebracht, zo heb je nog de Fender Stratocaster 50th Anniversary 2004, uitgebracht ter gelegenheid van de 50e verjaardag van de Stratocaster, waarvan ik ook een exemplaar heb.

Fisherman
6 oktober 2010, 14:33
Volgens mij is die gitaar gewoon een standard met een Aniversary stickertje achterop de kop. En dat stickertje kregen voor zover ik mij dat kan herinneren vrijwel alle "normale" strats in dat jaar.

Bat,

Inmiddels even wat research gedaan en ik denk nogmaals dat je gelijk hebt. :ok:
Het is -denk ik- een "gewone" 50th. Anniversary Strat en geen "Limited".....maar neemt niet weg dat ik de uitvoering écht heel mooi vind. Als ik een Strat aanschaf (liefst nieuw) dan wil ik hem zo hebben. :ok:

Fisherman
6 oktober 2010, 14:36
Fisherman:
Ik durf wel te beweren dat het geen echte Anniversary is.
De gitaar op de foto die jij gepost hebt is inderdaad de 1996 Fender 50th Anniversary Strat en dat is de gitaar die ik in mijn post ook beschrijf, ik heb het een en ander nog verduidelijkt in mijn post.
Er zijn inderdaad meerdere 50th Anniversaries uitgebracht, zo heb je nog de Fender Stratocaster 50th Anniversary 2004, uitgebracht ter gelegenheid van de 50e verjaardag van de Stratocaster, waarvan ik ook een exemplaar heb.

Tristan,
Dus het is een "gewone" Strat uit 1996 met een stickertje op de achterkant van de headstock geplakt?
Hebben die Strats uit 1996 nog iets bijzonders op de neckplate staan -zoals gezegd, op de foto bij de advertentie niet te zien-????
Thanks voor de info uiteraard! :ok:

Tristan
6 oktober 2010, 14:44
Alleen een stickertje, voor zover ik weet zijn het verder gewoon standaard modellen.

bat
6 oktober 2010, 14:51
Het is echt een doodnormale Standard, die toevallig uit 1996 komt, het jaar dat de Strat officieel 50 jaar bestond. En dat werd dan gevierd door onder andere op alle standaard Strats een stickertje te plakken. Het is dus geen "Anniversary" model of zo, dat maakt die adverteerder er maar van.

Wel een mooie strat, maar zeker de vraagprijs niet waard. De 800 euro die Trstan al noemde is een stuk realistischer, de originele case mist dan wel, maar hij lijkt me wel in erg goede staat.

Fisherman
6 oktober 2010, 15:00
Alleen een stickertje, voor zover ik weet zijn het verder gewoon standaard modellen.


Het is echt een doodnormale Standard, die toevallig uit 1996 komt, het jaar dat de Strat officieel 50 jaar bestond. En dat werd dan gevierd door onder andere op alle standaard Strats een stickertje te plakken. Het is dus geen "Anniversary" model of zo, dat maakt die adverteerder er maar van.

Wel een mooie strat, maar zeker de vraagprijs niet waard. De 800 euro die Trstan al noemde is een stuk realistischer, de originele case mist dan wel, maar hij lijkt me wel in erg goede staat.

Heren, beiden bedankt voor de info, zoals ik al zei, ik mis een behoorlijk stuk Fender kennis en vond zelf ook al dat de prijs te hoog was.
Verder een nette en mooie Strat, dat zonder twijfel.
Maar uhm, bedankt dus! :ok:

guitarkid
6 oktober 2010, 15:37
Het is echt een doodnormale Standard, die toevallig uit 1996 komt, het jaar dat de Strat officieel 50 jaar bestond. En dat werd dan gevierd door onder andere op alle standaard Strats een stickertje te plakken. Het is dus geen "Anniversary" model of zo, dat maakt die adverteerder er maar van.

Wel een mooie strat, maar zeker de vraagprijs niet waard. De 800 euro die Trstan al noemde is een stuk realistischer, de originele case mist dan wel, maar hij lijkt me wel in erg goede staat.

Met alle respect, maar in 1996 bestond de Strat dus geen 50 jaar!
De 40th Ann. Strats komen uit 1993/1994 en zijn in een oplage van 1954 exemplaren gemaakt en ook zo genummerd. Een 50th Ann. komt dus uit 2004.
Op de Strats uit 1994 zat ook nog (vaak) zo'n rood/wit/blauw vlaggetje op de headstock, maar dat zijn geen Ann. Strats.
http://i681.photobucket.com/albums/vv178/UCS/1069797293_5a42c9af1a.jpg
Correct me if I'm wrong!

EDIT: Dit is een 40th Ann. Strat:
http://link.marktplaats.nl/383347804

Gr. C.

speedmusic
6 oktober 2010, 15:44
klopt helemaal ik zat ook al te lezen, zelf heb ik ook een 40th anniversary strat uit 1994, die met het vlaggetje dus geen limited.

En toch klopt het, die strat uit 1996 is weliswaar geen limited, maar had toch een 50th anniversary feestje te vieren. ................ Fender Feestje (http://www.fender.com/features/hof/?year=2007)

guitarkid
6 oktober 2010, 15:52
klopt helemaal ik zat ook al te lezen, zelf heb ik ook een 40th anniversary strat uit 1994, die met het vlaggetje dus geen limited.

En toch klopt het dat die strat uit 1996 weliswaar geen limited is maar toch een 50th anniversary is net als alle andere Fender gitaren die dat jaar gebouwd zijn trouwens............ FENDER (http://www.fender.com/features/hof/?year=2007)

Ok!! Maar dus een algemene Ann. n.a.v het 50-jarig bestaan van Fender en niet van de Strat alleen. Nooit geweten!

Gr. C.

speedmusic
6 oktober 2010, 15:57
Zoals voorgangers al zeggen het enige limited/anniverary aan die strat is volgens mij alleen een eventueel stickertje.

bat
6 oktober 2010, 16:00
Excuses, ik haalde inderdaad een en ander door elkaar... maar ik ben dan ook eigenlijk aan het werk nu. ;)

Anyways, het was dus (inderdaad) de 50e verjaardag van Fender en dat anniversary stickertje zat op (vrijwel) alle Fenders die in dat jaar gemaakt zijn. Niks bijzonders aan verder.

Tristan
6 oktober 2010, 22:16
Haha jongens, ja, je moet inderdaad wel in de gaten houden dat er zowel Anniversary modellen bestaan ter gelegenheid van de verjaardag van Fender als ter gelegenheid van de verjaardag van de Stratocaster.
Zo is in 2006 de 60th Anniversary Strat uitgekomen, ter gelegenheid van de 60e verjaardag van Fender.

bat
7 oktober 2010, 08:56
En dan te bedenken dat het hier uiteindelijk niet om een speciaal Anniversary model gaat... ;)

speedmusic
7 oktober 2010, 09:04
***** ****** (http://www.youtube.com/watch?v=Yz6wYYVVFjM) als het een echte anniversary betrof

levi
7 oktober 2010, 18:23
http://link.marktplaats.nl/384395685

niet echt een elektrische gitaar semi akoestisch/elektro akoestisch.

Maar wel met een strat hals :P Lijkt me best wel lekker spelen

bat
7 oktober 2010, 18:42
http://link.marktplaats.nl/384395685

niet echt een elektrische gitaar semi akoestisch/elektro akoestisch.

Maar wel met een strat hals :P Lijkt me best wel lekker spelen

Strat kop, geen strat hals. Prijs is verder prima.

Tupelo
7 oktober 2010, 18:58
Ben niet zo een fan van Fender akoestische gitaren, ik vraag me af of het wel een zo mooi aanbod is...

bat
7 oktober 2010, 19:43
Ben niet zo een fan van Fender akoestische gitaren, ik vraag me af of het wel een zo mooi aanbod is...

Dat zeg ik, die lage prijs is prima, je krijgt er nog het een en ander bij en het is natuurlijk een vraagprijs. Ik zou zelf ook verder kijken, dat wel.

Venlonaer
8 oktober 2010, 10:06
Gibson Les Paul Studio 1950 Tribute Goldtop (http://cgi.ebay.com/Gibson-Les-Paul-1950s-Studio-Tribute-Les-Paul-Gold-Top-/120629160907?pt=Guitar&hash=item1c160eebcb)

Wel uit de USA...en meer dan 800 euro....maarja dan heb je hem wellicht wel als een van de eerste hier in Nederland.

bat
8 oktober 2010, 10:33
Ik zou er maar vanuit gaan dat je in de praktijk de prijs in Dollars in Euro's betaald (dus > 1100 euro).

Neemt niet weg dat het wel een erg lekker ding is...

mikeyaxeman
8 oktober 2010, 11:33
Ik zou er maar vanuit gaan dat je in de praktijk de prijs in Dollars in Euro's betaald (dus > 1100 euro).

Neemt niet weg dat het wel een erg lekker ding is...

Idd, hier op het forum al een aantal keer voorbij zien komen in topics.
Donders mooie uitvoering van de LP Studio! :mmmm:

Fisherman
8 oktober 2010, 12:14
Gibson Les Paul Studio 1950 Tribute Goldtop (http://cgi.ebay.com/Gibson-Les-Paul-1950s-Studio-Tribute-Les-Paul-Gold-Top-/120629160907?pt=Guitar&hash=item1c160eebcb)

Wel uit de USA...en meer dan 800 euro....maarja dan heb je hem wellicht wel als een van de eerste hier in Nederland.

Ik denk dat je daar zowiezo niet aan moet beginnen, want er komen invoerrechten/btw en inklaringskosten bij én je koopt een gebruikte LP-S-50s Tribute.
Ik krijg veel updates van o.a. Robbert (Max Guitar Store), MusikProduktiv etc. en dit jaar wordt ie met 99,9% zekerheid NIET leverbaar in Europa, tenzij er een kleine hoeveelheid door Gibson USA wordt vrijgegeven voor Europa.
Die kans is echter zo gering dat het gewoon een kwestie van wachten is.
De Ebony, Worn White en de HoneyBurst zijn voor 777 euro via Ebay te verkrijgen, persoonlijk wacht ik liever een poosje en koop hem bij in Nederland.

Ik ben erg benieuwd naar de "feel" en de "sound" van deze Studio Worn Gold Top, want de hype is gigantisch, maar eerst maar eens "live" voelen en horen wat ze ervan gemaakt hebben. De looks zijn absoluut goed! :ok:

Barloef
10 oktober 2010, 08:08
lijkt me een zeer goede prijs voor een Gibson Les Paul standard:

http://www.marktnet.nl/New-2009-Gibson-Les-Paul-Standard-4149950.htm

Omgeving Friesland, maar misschien te mooi om waar te zijn ?

edit : oeps.. zie dit net pas: geplaatst: 8 Juli 2009!

Midwolda
10 oktober 2010, 09:28
Voor wie nog wat leuks wil scoren vandaag: een erg aparte Burny "Les Paul" (http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190452077961&ssPageName=STRK:MEWAX:IT).

EJPostema
10 oktober 2010, 12:37
Voor wie nog wat leuks wil scoren vandaag: een erg aparte Burny "Les Paul" (http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190452077961&ssPageName=STRK:MEWAX:IT).

Ziet er wel lachen uit, zijn dat een beetje fatsoenlijke gitaren?

Fisherman
10 oktober 2010, 13:16
Voor wie nog wat leuks wil scoren vandaag: een erg aparte Burny "Les Paul" (http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190452077961&ssPageName=STRK:MEWAX:IT).


Ziet er wel lachen uit, zijn dat een beetje fatsoenlijke gitaren?

Burny gitaren zijn meer dan uitstekend echter dit is niet echt een getrouwe en/of mooie LP kopie. (sorry Ton)
Ben benieuwd waar ie alsnog voor weggaat vanmiddag...kan nog hard gaan, er staat immers "Burny" op en je hebt zelf ook wel gemerk, de "kopieën" lopen als een trein de laatste maanden. :soinnocent:

Midwolda
10 oktober 2010, 14:46
Daarom zette ik Les Paul ook tussen "" Fisherman. ;)
Aan een Burny uit de eighties kun je je geen buil vallen lijkt me.
Het lijkt me wel een fijne plank, maar er is weinig over dit model te vinden.
(Ik heb de indruk dat deze meer met Fernandes te maken heeft...)

Fisherman
10 oktober 2010, 15:36
Daarom zette ik Les Paul ook tussen "" Fisherman. ;)
Aan een Burny uit de eighties kun je je geen buil vallen lijkt me.
Het lijkt me wel een fijne plank, maar er is weinig over dit model te vinden.
(Ik heb de indruk dat deze meer met Fernandes te maken heeft...)

Hé Ton!

Je hebt gelijk, je had quotes ertussen gezet.
Persoonlijk heb ik mooiere gezien en het zal best een lekker plankje zijn.
FF kijken wat ie opbrengt zometeen!

groetsols!
Fisherman!
:ok:

Mr. Dynamite
10 oktober 2010, 16:16
Ik gok, dat hij voor rond de 400 weg gaat zo :)
Maar dat weet je nooit, de laatste 10 minuten schiet de prijs altijd zo'n end omhoog dat het niet te voorspellen is ;)

Fisherman
10 oktober 2010, 16:29
Ik heb weleens een verschil van 400 euro in 1,5 minuten gezien onlangs bij een 3-pup Greco.
Maar omdat het toch een Burny is met een bepaalde waarde, denk ik ook dat ie rond de 400-500 euro zal eindigen.

Tupelo
10 oktober 2010, 16:36
€ 400,- is nog aardig aan de prijs vind ik.

Ik zou het er niet voor betalen.
Hoewel Fernandes geweldige gitaren maakt, komt dit niet eens in de buurt van de real deal betreffende een kopie. :confused:

Anyhoe... mocht het ooit voorbijkomen Fernandes APG85 & 100 (geen LP) zijn fijne gitaartjes die vast prijs kwaliteit een mega bargain opleveren.

Mr. Dynamite
10 oktober 2010, 17:49
En als we dan nog even terug kijken naar die 50's tribute les paul:
WINNING BOD: US $2,225.00 !!!!
Daar heeft iemand een leuk centje mee verdient. :dontgeti:

Ben toch wel benieuwd wat die Burny gaat opleveren, gaat in die 18min nog aardig wat stijgen gok ik

Fisherman
10 oktober 2010, 18:02
En als we dan nog even terug kijken naar die 50's tribute les paul:
WINNING BOD: US $2,225.00 !!!!
Daar heeft iemand een leuk centje mee verdient. :dontgeti:

Ben toch wel benieuwd wat die Burny gaat opleveren, gaat in die 18min nog aardig wat stijgen gok ik

Yup, en die Duitse zal ook wel aardig in de euro's gaan lopen.
BTW die Burny staat met 7 minuten op de klok nog op 189 euro.....ff blijven kijken....;)

Midwolda
10 oktober 2010, 18:08
262 euro, da's een koopje voor zo'n apparaat.

Tupelo
10 oktober 2010, 18:09
Dat is de prijs die ervoor betaald is ghehe... leer ervan. :D

Fisherman
10 oktober 2010, 18:11
Een koopje dat zeker, maar niet de allermooiste LP kopie.

Mr. Dynamite
10 oktober 2010, 18:26
Niet de mooiste inderdaad maar voor dat geld zou ik hem zeker wel willen hebben!
Durf haast te wedden dat hij lekker klinkt en speelt :ok:

Pepe
10 oktober 2010, 18:33
Ik heb nog nooit een Burny gezien met deze headstock, logo en bodyvorm wat niet wil zeggen dat ze er niet zijn maar het is geen telg uit de japanse Burny traditie. Raar.

geert1976
10 oktober 2010, 19:37
Ik heb nog nooit een Burny gezien met deze headstock, logo en bodyvorm wat niet wil zeggen dat ze er niet zijn maar het is geen telg uit de japanse Burny traditie. Raar.

Volgens mij is het een Koreaanse Burny, check de trusrodcover maar eens, typisch Koreaans, of ik moet mij ernstig vergissen

Venlonaer
10 oktober 2010, 23:39
GEERT!!!!!

http://link.marktplaats.nl/385638801

iets voor jou??

Fisherman
11 oktober 2010, 00:23
:ok:
GEERT!!!!!

http://link.marktplaats.nl/385638801

iets voor jou??

Hoho....Fisherman is aan de beurt, die heeft nog geen SG :soinnocent:
Maar....Geert zal me wel weer outbidden....:seriousf:

Venlonaer
11 oktober 2010, 00:34
nja als je snel bent...geert heeft mijn post nog niet gelezen volgens mij ;) en was het niet zo...beller is sneller...;)

nickofzo
11 oktober 2010, 00:35
zou de verkoper op dit moment blij mee zijn;)

Mr.Bluesbreaker
11 oktober 2010, 02:16
Kan iemand iets zinnigs zeggen over deze SG?

http://link.marktplaats.nl/373257505

Wil niemand beledigen, maar ik heb nog nooit een Special Faded gezien in deze meer donkere tint, die case is natuurlijk soort een eigenbrouwsel.

Henri H
11 oktober 2010, 09:12
Japanse Tele uit '78 voor €390,- Klik (http://link.marktplaats.nl/360575761)

Fisherman
11 oktober 2010, 09:40
nja als je snel bent...geert heeft mijn post nog niet gelezen volgens mij ;) en was het niet zo...beller is sneller...;)


zou de verkoper op dit moment blij mee zijn;)

Ach, ik gun hem Geert ook wel, die SG zal rond de 1000 euro op moeten brengen......:soinnocent:
Maar absoluut een SG die ik ook dolgraag in de collectie wil hebben, al helemaal omdat er nog een SG ontbreekt :o

Fisherman
11 oktober 2010, 09:44
Kan iemand iets zinnigs zeggen over deze SG?

http://link.marktplaats.nl/373257505

Wil niemand beledigen, maar ik heb nog nooit een Special Faded gezien in deze meer donkere tint, die case is natuurlijk soort een eigenbrouwsel.

Je hebt gelijk m.b.t. de case, dat is een leuk hobbyprojectje, desalnietteplus een nuttig extraatje.
Die SG is een simpele SG Special Faded Worn Cherry, al lijkt het erop dat ie in de olie of in de lak is gezet....beetje vreemd, maar die dingen waren cq zijn nieuw rond de 550-599 euro.
Dus die biedingen vind ik enigzins te hoog, zeker omdat er een paar smerige beschadigingen opzitten, voor een gitaar van 2 jaar oud mét koffer is dat toch een teken dat er wellicht wel heel erg ruig mee is omgegaan.
Als ie nu 31 jaar oud was, als bovenstaande Walnut, dan maakt een deuk of tien niet zoveel uit, dat hoort erbij.

Anyhoe.....dit is een weinig interessante SG die je nu ook gewoon nieuw in de winkel of via Ebay kunt scoren!

Fisherman
11 oktober 2010, 09:45
zou de verkoper op dit moment blij mee zijn;)

Dan heeft ie gewoon pech gehad, ik hing om 1:30 aan de lijn! :seriousf:

geintjuh....

Venlonaer
11 oktober 2010, 10:17
Dan heeft ie gewoon pech gehad, ik hing om 1:30 aan de lijn! :seriousf:

geintjuh....

Maar de vraag is nu...mag je hem gaan halen?:ok:

Fisherman
11 oktober 2010, 10:24
Maar de vraga is nu...mag je hem gaan halen?:ok:

Zonder dollen, ik heb de man vanochtend gebeld en hij heeft een stevige vraagprijs, dus.....even afwachten.
Er staat echter een aankoop van nog weer een andere Gibson op het programma.....dus deze komt net even ongelegen.
Jammer dat je in Venlo woont, anders kon je mijn chauffeur zijn,
want dat autorijden he.....blijft erg rot als je dat nog steeds niet mag.


Het is wel helemaal mijn ding, ik hou van vintage Gibbies (so does Geert:soinnocent:) dus ik hou 'm scherp in de gaten.

Have a nice day! :ok:

Venlonaer
11 oktober 2010, 10:29
Zonder dollen, ik heb de man vanochtend gebeld en hij heeft een stevige vraagprijs, dus.....even afwachten.
Er staat echter een aankoop van nog weer een andere Gibson op het programma.....dus deze komt net even ongelegen.
Jammer dat je in Venlo woont, anders kon je mijn chauffeur zijn,
want dat autorijden he.....blijft erg rot als je dat nog steeds niet mag.


Het is wel helemaal mijn ding, ik hou van vintage Gibbies (so does Geert:soinnocent:) dus ik hou 'm scherp in de gaten.

Have a nice day! :ok:

CS Goldtop?:crazyhappy:

Maar dat is idd jammer! Mits ik de auto van mijn pa mocht lenen natuurlijk ;)

Fisherman
11 oktober 2010, 10:45
CS Goldtop?:crazyhappy:

Maar dat is idd jammer! Mits ik de auto van mijn pa mocht lenen natuurlijk ;)

Neeeejjj het is GEEN CS Goldshop. :soinnocent:
Ik heb het vervoersprobleem nog niet opgelost en vind het ook ongepast om het elke keer op dit forum te melden, dus ik zal er verder niet over uitwijden.
Mijn ouders wonen aan de andere kant van het land, dus da's ook geen optie helaas.
Anyhoe....openbaar vervoer is teveel voor mijn huidige conditie, 8 uur in de trein zitten lukt gewoon niet, simpel.

Maarrrr we zien wel!

Heb je je Gold Top al een naam gegeven eigenlijk???? :cheerup:

Venlonaer
11 oktober 2010, 11:08
Zonder dollen, ik heb de man vanochtend gebeld en hij heeft een stevige vraagprijs, dus.....even afwachten.
Er staat echter een aankoop van nog weer een andere Gibson op het programma.....dus deze komt net even ongelegen.
Jammer dat je in Venlo woont, anders kon je mijn chauffeur zijn,
want dat autorijden he.....blijft erg rot als je dat nog steeds niet mag.


Het is wel helemaal mijn ding, ik hou van vintage Gibbies (so does Geert:soinnocent:) dus ik hou 'm scherp in de gaten.

Have a nice day! :ok:

Ehm nee, maar ik denk wel dat er een chromen/zilveren trussrod opkomt met de naam van mijn vriendin (net zoals bij mijn epi alleen dan van beter kwaliteit).
Alleen heb ik nog geen chromen/zilveren trussrod kunnen vinden, en ik weet niet of dat deze te graveren is???? Iemand idee???:dontgeti:

Midwolda
11 oktober 2010, 11:43
Ach, ik gun hem Geert ook wel, die SG zal rond de 1000 euro op moeten brengen......:soinnocent:
Maar absoluut een SG die ik ook dolgraag in de collectie wil hebben, al helemaal omdat er nog een SG ontbreekt :o

Duizend euro voor een The SG ?!? :crazyhappy: Dacht het niet he...
een gebruikte, maar nette en originele '79er inclusief OHSC doet hooguit zo'n 600 euro.
Alles daarboven is letterlijk "wat de gek er voor geeft".

Mr.Bluesbreaker
11 oktober 2010, 11:54
Verhaal plus - Anyhoe.....dit is een weinig interessante SG die je nu ook gewoon nieuw in de winkel of via Ebay kunt scoren!

Dank voor je reply, dat leek mij dus ook nogal onzin gezien ik deze faded worn cherry inderdaad met een mattere lak had zien staan voor 600 ongeveer nieuw, wie gaat er dan 650 bieden...mocht ie nou voor een minder bedrag weg kunnen gaan lijkt me het nog wel aardig.

Fisherman
11 oktober 2010, 13:20
Duizend euro voor een The SG ?!? :crazyhappy: Dacht het niet he...
een gebruikte, maar nette en originele '79er inclusief OHSC doet hooguit zo'n 600 euro.
Alles daarboven is letterlijk "wat de gek er voor geeft".

Middag Ton!

Het is wel een walnut-SG uit 1979, dus i.m.o. wel de 500 euro waard die ik de man bood, echter....het verschil met 500 geven en een vraagprijs van 1000 euro...dan ligt de bal bij de verkopert.
Overigens twijfel ik aan de Grover tuners....ze LIJKEN met origineel, maar zijn niet echt typerend voor de SG's uit die tijd. (Ik denk aan Kluson's)
Wat vind jij?
:ok:

Fisherman
11 oktober 2010, 13:21
Dank voor je reply, dat leek mij dus ook nogal onzin gezien ik deze faded worn cherry inderdaad met een mattere lak had zien staan voor 600 ongeveer nieuw, wie gaat er dan 650 bieden...mocht ie nou voor een minder bedrag weg kunnen gaan lijkt me het nog wel aardig.

Precies wat ik denk.
Het is niet een bijzonder exemplaar, ik zou zeggen, koop hem nieuw voor minder of hetzelfde geld!
Succes! :ok:

Midwolda
11 oktober 2010, 13:48
Middag Ton!

Het is wel een walnut-SG uit 1979, dus i.m.o. wel de 500 euro waard die ik de man bood, echter....het verschil met 500 geven en een vraagprijs van 1000 euro...dan ligt de bal bij de verkopert.
Overigens twijfel ik aan de Grover tuners....ze LIJKEN met origineel, maar zijn niet echt typerend voor de SG's uit die tijd. (Ik denk aan Kluson's)
Wat vind jij?
:ok:

Echte The's zijn altijd walnut... ;) ja je hebt ze ook van ander hout maar ik ben een purist.
Die Grover tuners zijn wel degelijk origineel, zitten ook op m'n The Paul. Beter dan Kluson's.
Deze The SG is niets mis mee, is een eerlijke gitaar zoals-ie moet zijn, en 500 is een mooi bod
maar ik begrijp de ambitie van de verkoper om er nog iets meer uit te willen halen.
Het is dat ik niets met SG's heb, maar anders... zou dit 'm worden.

Fisherman
11 oktober 2010, 14:00
Echte The's zijn altijd walnut... ;) ja je hebt ze ook van ander hout maar ik ben een purist.
Die Grover tuners zijn wel degelijk origineel, zitten ook op m'n The Paul. Beter dan Kluson's.
Deze The SG is niets mis mee, is een eerlijke gitaar zoals-ie moet zijn, en 500 is een mooi bod
maar ik begrijp de ambitie van de verkoper om er nog iets meer uit te willen halen.
Het is dat ik niets met SG's heb, maar anders... zou dit 'm worden.

Dank je Ton, ik had ietsjes mijn twijfels over de Grover tuners al zien ze (ook op de headstock achterop zie ik geen boorgaten oid) er verder wel authentiek uit.
Tja de SG. Ik begin 'm steeds leuker te vinden, maar tjeemig de peemig, ik heb mijn zinnen allereerst op een andere gezet....dat weet je inmiddels.
Maar als ik er tegenaan loop voor de juiste prijs is het toch wel zo'n vintage SG die mij wat doet....

groeten!
Fisherman :ok:

Pepe
11 oktober 2010, 19:28
Die The SG's kwamen in het kielzog van het succes van The Les Paul maar ik kan me nog herinneren dat The SG een stuk harder verkocht werd. De prijs lag net onder de 1200 gulden wat behoorlijk laag was in Gibson termen, de prijs van een Fender strat.
Maar het is geen classic. Je mag best tevreden zijn als je 30 jaar later de nieuwprijs er voor terug ontvangt, wat 500 euro is.
Vulva heeft wat sentiment voor The SG, ik ben benieuwd wat zijn max bedrag zou zijn? \

Fisherman
11 oktober 2010, 19:54
Die The SG's kwamen in het kielzog van het succes van The Les Paul maar ik kan me nog herinneren dat The SG een stuk harder verkocht werd. De prijs lag net onder de 1200 gulden wat behoorlijk laag was in Gibson termen, de prijs van een Fender strat.
Maar het is geen classic. Je mag best tevreden zijn als je 30 jaar later de nieuwprijs er voor terug ontvangt, wat 500 euro is.
Vulva heeft wat sentiment voor The SG, ik ben benieuwd wat zijn max bedrag zou zijn? \

Ik vind het een leuke SG en zoals ie eruit ziet, ook nog knap origineel.
Dus die 500 heb ik er wellicht wel voor over, maar eerst moet ik nog ergens anders naartoe waar ik druk mee bezig ben....maar lukt nog nie errug...

MarkS
11 oktober 2010, 20:27
zeker omdat er een paar smerige beschadigingen opzitten, voor een gitaar van 2 jaar oud mét koffer is dat toch een teken dat er wellicht wel heel erg ruig mee is omgegaan.

Kom op man, 1 lullig plekje op de rand van de achterzijde. Typisch een plek waarbij iedereen dat kan overkomen. Shit happens. Zie jij nog meer smerige beschadigingen?

Fisherman
11 oktober 2010, 20:34
Kom op man, 1 lullig plekje op de rand van de achterzijde. Typisch een plek waarbij iedereen dat kan overkomen. Shit happens. Zie jij nog meer smerige beschadigingen?

MarkS,

Die opmerkingen waren bedoeld in de context van....dat het niet zo'n bijzondere SG is en dat die waarde, resp. de biedingen nogal overdreven zijn.
Je hebt voor onder 599 een gloednieuwe zonder beschadigingen.
Tja en in die context heb ik die opmerking gemaakt en verder, prima gitaartje en bij deze bied ik er 300 euro op :seriousf:
(laat de koffer maar zitten)

MarkS
11 oktober 2010, 20:43
MarkS,

Die opmerkingen waren bedoeld in de context van....dat het niet zo'n bijzondere SG is
Klopt


en dat die waarde, resp. de biedingen nogal overdreven zijn.
Klopt


Je hebt voor onder 599 een gloednieuwe zonder beschadigingen.
klopt



Tja en in die context heb ik die opmerking gemaakt
Na alle bovenstaande valide argumenten vond ik juist die opmerking over de vermeende staat en hoe de eigenaar er mee om zou zijn gegaan nogal.. eh.. niet kloppen ;)

Fisherman
11 oktober 2010, 21:31
Klopt

Klopt

klopt


Na alle bovenstaande valide argumenten vond ik juist die opmerking over de vermeende staat en hoe de eigenaar er mee om zou zijn gegaan nogal.. eh.. niet kloppen ;)

MarkS,
Wie heeft jou ooit verteld dat ik serieus genomen moet worden? :soinnocent:
Ik lul als een kip zonder kop, dus teruglezend geef ik je helemaal gelijk.:seriousf:
Fisherman, je bent een lul! :chicken:
:dance:

Hendriks
11 oktober 2010, 21:52
MarkS,
Wie heeft jou ooit verteld dat ik serieus genomen moet worden? :soinnocent:
Ik lul als een kip zonder kop, dus teruglezend geef ik je helemaal gelijk.:seriousf:
Fisherman, je bent een lul! :chicken:
:dance:

Heel goed ,dat stukje zelfreflectie.

Fisherman
11 oktober 2010, 22:01
Heel goed ,dat stukje zelfreflectie.

Ha Hendriks,

Ja....dat was "long overdue" zal ik maar zeggen...
Ik leer steeds meer hier....:soinnocent:

rpl
11 oktober 2010, 22:02
Heel goed ,dat stukje zelfreflectie.

:seriousf::seriousf::seriousf:

Hendriks
11 oktober 2010, 22:11
Ha Hendriks,

Ja....dat was "long overdue" zal ik maar zeggen...
Ik leer steeds meer hier....:soinnocent:

Je weet nu wat eraan mankeert , nu moet je er nog wat aan doen.

guitarkid
11 oktober 2010, 22:19
Je weet nu wat eraan mankeert , nu moet je er nog wat aan doen.

Het probleem onderkennen is het begin van er wat aan doen...! ;)
Succes, C.

Midwolda
11 oktober 2010, 22:26
Grunneger nuchterheid, heerlijk. :D Nait soezn moar doun mien jong...

Fisherman
11 oktober 2010, 23:05
:seriousf:


Je weet nu wat eraan mankeert , nu moet je er nog wat aan doen.


Het probleem onderkennen is het begin van er wat aan doen...!
Succes, C.


Grunneger nuchterheid, heerlijk. :D Nait soezn moar doun mien jong...

Fisherman doet voorlopig :sssh::sssh::sssh::sssh::sssh::sssh:

Hendriks
11 oktober 2010, 23:11
Het probleem onderkennen is het begin van er wat aan doen...! ;)
Succes, C.


Grunneger nuchterheid, heerlijk. :D Nait soezn moar doun mien jong...


Fisherman doet voorlopig :sssh::sssh::sssh::sssh::sssh::sssh:

Kijk , dan heeft het toch zin gehad.

nickofzo
12 oktober 2010, 00:00
Kijk , dan heeft het toch zin gehad.

hahaha, en zo zit het maar net;)

Fisherman
12 oktober 2010, 16:07
Nick, Hendriks, :sssh::sssh: ;)

Pé.
13 oktober 2010, 00:29
Voor de veilingliefhebbers!

http://www.bva-auctions.com/auction/category/2080/111153

Opening is vrijdag en duurt tot en met maandag.

Vergeet niet, zodra je bied zit je er wettelijk aan vast! En er komt nog BTW en veilingskosten bovenop je bod.

McVenco
13 oktober 2010, 08:37
Shit, nog iemand die hem heeft gezien.... :)

Zoals bij alle veilingen zal hier ook wel weer veel te veel op geboden worden, sommige mensen hebben volgens mij echt niet in de gaten dat er nog 38% bovenop het bod zelf komt (eerst 16% veilingkosten en dan nog 19% BTW). Ik zit zelf te gassen op die amps, met name die Fender, maar die zal wel weer voor veel te veel weggaan. De gitaren vind ik niet zo heel bijzonder.

Pé.
13 oktober 2010, 08:46
Ze hebben zelfs een advertentie lopen op MP over deze veiling, weinig kans dat je de enige was die hier van wist ;)


Maar inderdaad, er wordt regelmatig zwaar over waarde geboden. Voor zo ongeveer alles (behalve dan die Lamborghini voor nog geen 60.000 eu).

McVenco
13 oktober 2010, 08:52
Tja, marktplaats hou ik dan ook nooit echt in de gaten :)

bat
13 oktober 2010, 09:53
Weet iemand eigenlijk uit welk faillisement dit nu afkomstig is? De site laadt hier nogal klote, dus daar zoeken heb ik maar opgegeven...

Tupelo
13 oktober 2010, 09:55
MXG Telecaster met Bigsby vind ik wel geinig.
Weinig informatie over de gitaren ook... is dit zo een voormalig Patrick Eggle gevalletje of een yuki yuki met toevallig een referentie MXG..?

McVenco
13 oktober 2010, 09:59
Staat niets van in de veilinginfo. Het is een gecombineerde veiling, en het spul staat in een loods van BVA zelf. Waarschijnlijk is het een verzameling van kleine faillisementspartijen of restanten van eerdere veilingen, er zijn teveel verschillende dingen om het van 1 bedrijf afkomstig te kunnen laten zijn (gitaren, boten, werkbanken, pizza-ovens, golfclubs).

Misschien zit er nog wel een winkellabel aan een van de gitaren of amps. Als je het wilt weten: vrijdag is de kijkdag :)

bat
13 oktober 2010, 10:08
Ah, ik zie het ook staan, die gecombineerde veiling. Dacht alleen dat de gitaren wellicht uit 1 faillisement zouden komen (lijkt me niet bepaald spul wat over blijft op een veiling, tenzij de minimumprijs niet gehaald is).

McVenco
13 oktober 2010, 10:14
Ik denk niet dat ze met minimumprijzen werken, behalve dan het minimumbod wat ze opgeven. 100 euro voor een The Valve 3/100 is aan de andere kant wel een erg laag openingsbod, maar ik denk dat ze zelf wel prima weten dat er genoeg op geboden gaat worden dat zo'n ding toch nog genoeg oplevert.

guitarkid
13 oktober 2010, 10:33
MXG Telecaster met Bigsby vind ik wel geinig.
Weinig informatie over de gitaren ook... is dit zo een voormalig Patrick Eggle gevalletje of een yuki yuki met toevallig een referentie MXG..?

En vooral met "Blqsby"! ;) 't Zijn niet de kenners die dit verkopen... :seriousf:
Maar inderdaad wel een grappige gitaar om er voor weinig bij te hebben.
Openingsbod 40 euro.....

Gr. C.

x.a.d
13 oktober 2010, 11:41
Weet iemand eigenlijk uit welk faillisement dit nu afkomstig is? De site laadt hier nogal klote, dus daar zoeken heb ik maar opgegeven...

Op de hoezen staat een Logo van backline. Dus dat zal het dan wel zijn. Zijn die niet samen met maxguitars??

Fisherman
13 oktober 2010, 13:17
Ugh, wat een smerig mooie Fender "Walnut" Strat. :ok:
http://link.marktplaats.nl/386304829

Ik vind 'm mooi in elk geval! ;)

McVenco
13 oktober 2010, 13:22
Godv..... :eek:


:lovelove::lovelove::lovelove:

Fisherman
13 oktober 2010, 13:23
Godv..... :eek:


:lovelove::lovelove::lovelove:

Yep! Jij ook al? :seriousf:
Ik vind m echt prachtig! :ok:

Henri H
13 oktober 2010, 13:34
Mooie Fender Telecaster Blue Flower: Klik (http://link.marktplaats.nl/386055474)

:hippie:

zeiler
13 oktober 2010, 13:51
Yep! Jij ook al? :seriousf:
Ik vind m echt prachtig! :ok:

ik ook :lovelove:!

Fisherman
13 oktober 2010, 13:59
Mooie Fender Telecaster Blue Flower: Klik (http://link.marktplaats.nl/386055474)

:hippie:

Absoluut geinige Tele.....alleen lijkt me dat je mannelijkheid wat in gevaar komt met al die blommetjes :crazyhappy:

Lodedsvd
13 oktober 2010, 14:03
Mooie Fender Telecaster Blue Flower: Klik (http://link.marktplaats.nl/386055474)

:hippie:

zo ene heeft er een tijdje terug op 2dehands.be gestaan voor ik denk iets minder dan 500..

guus-25
13 oktober 2010, 15:34
Mooie Fender Telecaster Blue Flower: Klik (http://link.marktplaats.nl/386055474)

:hippie:

Gitarist van the Wombats heeft hem ook :lp:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/40/Matthew_Murphy.jpg

rijsberman
13 oktober 2010, 16:22
Maar hij heeft 'm dan ook heel jazz ter hoogte van z'n maag hangen.

Dan kan het weer wel.

spirit
13 oktober 2010, 17:24
Mooie Fender Telecaster Blue Flower: Klik (http://link.marktplaats.nl/386055474)

:hippie:

Dat is een crafted in japan, en kun je op Ebay voor de helft van de prijs scoren. Bj zal ergens begin 2000 zijn.

Voor een 80's made in japan zou de prijs stevig maar rechtvaardig zijn.

vulvasonic
13 oktober 2010, 17:47
Dat is een crafted in japan, en kun je op Ebay voor de helft van de prijs scoren. Bj zal ergens begin 2000 zijn.

Voor een 80's made in japan zou de prijs stevig maar rechtvaardig zijn.

Ik vind de prijs wel heel erg stevig. De verkoper mag er natuurlijk op hopen dat er mensen zijn die er zo op geilen dat ie 'm ook voor die prijs verkoopt. Maar ik zie zo'n ding eerder voor een prijs rond de 800/850 euro gaan. En 900 voor een echte fanaat.

spirit
13 oktober 2010, 17:51
Ik vind de prijs wel heel erg stevig. De verkoper mag er natuurlijk op hopen dat er mensen zijn die er zo op geilen dat ie 'm ook voor die prijs verkoopt. Maar ik zie zo'n ding eerder voor een prijs rond de 800/850 euro gaan. En 900 voor een echte fanaat.

Dat is ook precies wat ik bedoel. Voor een made in japan wil men dat nog wel betalen.

Dit is "maar" een crafted in japan, en die zijn nou eenmaal minder gewild dan een MIJ.

speedmusic
13 oktober 2010, 17:59
Op de hoezen staat een Logo van backline. Dus dat zal het dan wel zijn. Zijn die niet samen met maxguitars??

Die Mxg met Bigsby is toch een MaXGitaar? Op hun site staat dat ze zo vanaf €1495,-- moeten kosten als ik mij niet vergis.

Fisherman
14 oktober 2010, 09:47
Ik heb vannacht gedroomd over die Walnoot Strat....toch maar eens aan mijn spiegiator vragen wat dat te betekenen heeft...:soinnocent:

http://link.marktplaats.nl/386304829

Waarom weet ik niet, maar ik heb er zelf nog nooit eentje gezien die zó apart is en tegelijkertijd "kitch" maar ook Sjiek-de-Friem is. :ok:

Henri H
14 oktober 2010, 10:16
Dat is een crafted in japan, en kun je op Ebay voor de helft van de prijs scoren. Bj zal ergens begin 2000 zijn.

Voor een 80's made in japan zou de prijs stevig maar rechtvaardig zijn.


Ik vind de prijs wel heel erg stevig. De verkoper mag er natuurlijk op hopen dat er mensen zijn die er zo op geilen dat ie 'm ook voor die prijs verkoopt. Maar ik zie zo'n ding eerder voor een prijs rond de 800/850 euro gaan. En 900 voor een echte fanaat.Ja, de prijs, heb ik weinig verstand van, maar ik vond hem gewoon mooi, en je ziet ze niet zo vaak voorbij komen.

speedmusic
14 oktober 2010, 11:31
Laatst kwam er één voorbij (maandje of 3 geleden) en daar was de vraagprijs iets van €600,--. Hij had toen ook de de roze behang versie te koop staan, kan ff niet op de naam komen.

Fisherman
14 oktober 2010, 17:51
Mooie Fender Telecaster Blue Flower: Klik (http://link.marktplaats.nl/386055474)

:hippie:

Heer Huisjes, alweer eentje! http://link.marktplaats.nl/386675178

Henri H
14 oktober 2010, 20:26
Hehe, bedankt heer Visserman, maar ik ben al voorzien, hoewel ik wel een soort van GAS voel opkomen. :hippie:

Henri H
14 oktober 2010, 21:49
Wat ik wel weet, is dat deze Koreaanse Tele (http://link.marktplaats.nl/386401780) wel heel veel bang voor de buck zou kunnen hebben.
Zou wel 's dezelfde soort gitaar kunnen zijn als de mijne, waar ik erg blij mee ben.

Henri H
15 oktober 2010, 10:50
Ook een aparte :o: Klikerdeklik (http://link.marktplaats.nl/386776311)

bass blom
15 oktober 2010, 11:03
Ook een aparte :o: Klikerdeklik (http://link.marktplaats.nl/386776311)

beuken :crazyhappy:
wat zal dat wegen? :dontgeti:

bat
15 oktober 2010, 11:04
Ook een aparte :o: Klikerdeklik (http://link.marktplaats.nl/386776311)
Wel eerst gaan kijken natuurlijk of het vakmanschap van de verkoper een beetje okee is, maar als dat zo is, is het een erg leuk bouwpakketje.

ben79
15 oktober 2010, 13:29
Laatst kwam er één voorbij (maandje of 3 geleden) en daar was de vraagprijs iets van €600,--. Hij had toen ook de de roze behang versie te koop staan, kan ff niet op de naam komen.

bedoel je een tele pink paisley?
ben er nog steeds naar op zoek, de blue floral heb ik laatst gekocht, nu heb ik nog de pink paisley nodg.
Ik ben enkele maanden geleden vader geworden van 2 dochters, en ik wil deze gitaren voor hen kopen, en ze deze dan officeel overhandigen bij hun trouw of afstuderen of whatever...

Pepe
15 oktober 2010, 13:54
Als het toch voor over 20 jaar is, waarom geen gitaar die dan flink meer waard is geworden. Dat ze er gelijk een rijbewijs of studiejaar van kunnen betalen? Dan hebben ze er ook lol van.

speedmusic
15 oktober 2010, 13:54
Inderdaad dezelfde verkoper verkocht toen een floral, paisley en een joe strummer en nog een aantal tele's.

Wel een leuk idee een gitaar voor de kids, waar ken ik dat ook alweer van.

http://lh3.ggpht.com/_vC6kAz2Bysg/TECMJQdl_rI/AAAAAAAABlY/AvGVccNIUQo/s720/DSC00095.JPGhttp://lh3.ggpht.com/_vC6kAz2Bysg/S-0SYsWfR-I/AAAAAAAABa8/J_z1ueJE5QQ/100_2649.JPG

O,ja daarom ben ik bezig met bovenstaande gitaren ;)

ben79
15 oktober 2010, 13:58
pepe, niet al de waarde is in € uit te drukken he?
ik zelf zou het fantastisch vinden als ik een gitaar zou krijgen die gekocht is toen ik geboren werd. maar misschien ligt dat dan aan mij :-)
en als het over € gaat, dan heb ik ook nog een LP custom en SG supreme die ze ooit erven :-)
speedmusic: thx, maar je fotos werken neit :-)

Pepe
15 oktober 2010, 14:09
Een tijdje geleden zei ik tegen een zoon die telkens dezelfde Gretsch pakte als ie langskwam, "hij is te koop maar zal ik die voor je bewaren?"
"Nou" zei hij, "ik heb liever dat je die oude tele voor me bewaard..."

Hij is niet op zijn achterhoofd gevallen.

ben79
15 oktober 2010, 14:13
super, slimme zoon van je..
maar dit is toch iets speciaals vind ik, ze zullen snel weten dat ik deze voor hen kocht, maar ze krijgen ze nog niet tot het geschikte moment :-)
tot zolang hangen deze gitaren in de woonkamer en speel ik er af en toe op :-)

stikel
15 oktober 2010, 16:31
Ook een aparte :o: Klikerdeklik (http://link.marktplaats.nl/386776311)

Volgens mij een Koa

McVenco
15 oktober 2010, 17:33
Koa? De advertentie zegt beuken (en koa líjkt er niet eens op, maar dat terzijde)

Lodedsvd
15 oktober 2010, 23:06
@Ben79 ik zag effe naar je sig en ik weet niet of je deze al gezien hebt:

http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/fender-telecaster-paisly-pink-76071337.html?qq=pink+&afstand=-&pcpl=9550+Herzele+Steenhuize-Wijnhuize&list_cat=elektrische-gitaar&pc_id=1257&afd=muziek%2Fmuziekinstrumenten%2Felektrische-gitaar

ben79
16 oktober 2010, 10:19
bedankt, helaas te laat :-(

stikel
16 oktober 2010, 23:34
Koa? De advertentie zegt beuken (en koa líjkt er niet eens op, maar dat terzijde)

Sorry bedoelde deze. :makeup:



Wat ik wel weet, is dat deze Koreaanse Tele (http://link.marktplaats.nl/386401780) wel heel veel bang voor de buck zou kunnen hebben.
Zou wel 's dezelfde soort gitaar kunnen zijn als de mijne, waar ik erg blij mee ben.

HaroldA
18 oktober 2010, 17:15
Een gave Ibanez SZ520 voor maar €200,- :ok:

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=132325

http://www.gitaarmarkt.nl/photos/p132325n1.jpg
http://www.musicxchange.co.nz/uplimg/img_100554_22a31d38d4243c3b628bbef077d5afff.jpg

almarvk
18 oktober 2010, 17:18
Damn, dat is een erg goede prijs voor een erg goede gitaar!

Maleco
18 oktober 2010, 17:21
Als ik er al geen had, had ik hem zo gekocht :)

HaroldA
18 oktober 2010, 17:39
Als ik er al geen had, had ik hem zo gekocht :)

Ik heb een SZ320 gehad. Heerlijke gitaar, maar kon niet wennen aan de lompe frets...

Maleco
18 oktober 2010, 19:36
Hoe bedoel je precies lomp?

newbreed
18 oktober 2010, 19:46
Een gave Ibanez SZ520 voor maar €200,- :ok:

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=132325

http://www.gitaarmarkt.nl/photos/p132325n1.jpg
http://www.musicxchange.co.nz/uplimg/img_100554_22a31d38d4243c3b628bbef077d5afff.jpg

Die zijn top. Heb er zelf ook een
We ff checken of dit de Koreaanse versie
is!

The Unforgiven
18 oktober 2010, 20:28
Ik moet even kijken of ik ergens 200 euro vandaan kan halen zeg...

Mr. Dynamite
18 oktober 2010, 20:40
Damn, is hier niet ver vandaan.
Is net het geld op :makeup:
Anders had hij wss hier gestaan, wat een gaaf ding zeg! :crazyhappy:

Fisherman
18 oktober 2010, 21:50
Fisherman zoekt en Fisherman vindt.....op één dag, twee stuks Gibson M-III waaronder eentje die je niet vaak ziet!

Gibson M-III Standard (Black):
http://gibsonelectricguitars.hitproductsweb.com/wp-content/uploads/2009/09/gibson-electric-guitars-7251503737018420.jpg
http://link.marktplaats.nl/387871099
*Opmerking over bovenstaand exemplaar(=voorbeeldfoto!!!)....is technisch in prima conditie doch met wat lelijke butsen in de lak, toch jammer*
met dank aan een buitengewoon fijne gozert die even is gaan kijken;):ok:


Gibson M-III Stealth (meest rechtse exemplaar)
http://farm3.static.flickr.com/2744/4315166256_c66abef75e.jpg
http://link.marktplaats.nl/386210914


Ennuh, you hate 'm or love 'm.....kwestie van smaak zal ik maar zeggen.
Gelukkig zijn er meer mensen die 'm mooi vinden, dus :soinnocent::soinnocent:

Basileia
18 oktober 2010, 22:00
Hmmm...zo'n MIII is toch wel heel gaaf. Alleen jammer dat ze er met mijn studentenbudgetje voorlopig niet in zitten.