PDA

View Full Version : Het Grote Tweedehands Tips Topic



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

speedmusic
23 april 2010, 22:28
maarre zullen we die nep Fender discussie dan verplaatsen naar het twijfel topic en ons hier beperken tot tips voor goede/mooie/uitzonderlijke/leuk geprijsde gitaren?:makeup:
(neemt trouwens niet weg +1 voor de opmerking van Bas B.)

EGH
23 april 2010, 22:46
Hallo EGH.

Wat Bass Blom terecht opmerkt: die dingen worden ook wel doorverkocht. En dan aan mensen die misschien iets minder ervaren zijn dan de gemiddelde Gitaarforum-bezoeker...
Ik vind het in ieder geval niet kunnen, zeker niet voor een "winkel".

Gr. C.

Ik snap jullie punt, maar dat vind ik wat te ver gaan. Ik kan me voorstellen dat iemand graag een Fender decall op z'n strat heeft staan omdat dat het afmaakt. Als ik zelf een Warmoth oid in elkaar zou knutselen zou ik er ook een Fender decall op plakken. Kan me trouwens herinneren dat jij op je LC ook een Fender decall hebt geplakt, dus jij snapt ook het verlangen zo'n ding erop te plakken, het maakt het toch net even af.
Degene die daarna het doorverkoopt als authentieke Fender, die zit natuurlijk verschrikkelijk in de fout. Maar daar kan deze verkoper die wél eerlijk vermeld dat het om een namaak gaat toch niks aan doen. Mensen kunnen het ook zo uit china halen, of een Fender decall voor 5E kopen.
Nog zoiets: is de cassiere die het pakje lucifers afrekent van iemand die er later de heide mee in de fik steekt dan ook medeplichtig? Nee, het feit dat het gebeurt is natuurlijk erg, maar daar heeft zij geen schuld aan.
Ik snap jullie gedachte erachter, en dat er mensen met neppe Fenders/Gibson's etc worden opgelicht is zeker kut, maar ik vind niet dat iemand die er duidelijk bijzet dat het om een nepfender gaat in de fout zit. Zeker aangezien mensen die dingen zo zelf kunnen importeren als ze echt van plan zijn anderen op te lichten.

(Hoe dat trouwens zit met winkels ed. weet ik ook niet, lijkt me idd dat dat niet zomaar mag, maar dat lijkt me bijzaak).

speedmusic
23 april 2010, 22:53
EGH ergens gaat je vergelijk mank, bij mijn weten is de verkoop van lucifers legaal.
Het verkopen van namaakproducten is verboden, ook als je er met grote letters bijzet dat het namaak betreft.
(shit, nu heb ik mij ook laten verleiden om off topic te gaan)

EGH
24 april 2010, 11:48
EGH ergens gaat je vergelijk mank, bij mijn weten is de verkoop van lucifers legaal.
Het verkopen van namaakproducten is verboden, ook als je er met grote letters bijzet dat het namaak betreft.
(shit, nu heb ik mij ook laten verleiden om off topic te gaan)

Tuurlijk, dat weet ik ook. Maar daar bedoelde ik dat iemand altijd nog kwaad kan gaan doen met een product, terwijl dat jou (als verkoper) bedoeling helemaal niet is. Ik heb het trouwens meer over de morele kwestie dan de legale kwestie, als winkel mag je die dingen inderdaad niet verkopen, maar daar draait het mij niet om. Nogmaals ik snap zeker de bezorgdheid omdat er mogelijk anderen gaan oplichten met die nep Fenders, dat is echt heel kwalijk. Maar als ik een zelfbouw met een Fender decall erop wil verkopen, vind ik dat dat gewoon mogelijk moet zijn. Zeker als je bedenkt dat mensen die kwaad van plaan zijn zo ontzettend makkelijk zelf zo'n stickertje erop kunnen plakken voor een paar euro's.

Quink
24 april 2010, 12:53
Maar daar bedoelde ik dat iemand altijd nog kwaad kan gaan doen met een product, terwijl dat jou (als verkoper) bedoeling helemaal niet is.

Toch gaat je vergelijking niet op. Lucifers zijn er om o.a. kaarsen mee aan te steken, maar je kunt er ook het huis van de buren mee aan steken. Het enige doel van een Fender sticker op een niet-Fender gitaar echter is om deze meer op een Fender te laten lijken. Dus door deze gitaren zo te verkopen werk je misbruik in de hand. Als je eerlijker zou willen zijn zou je ze met een ander logo moeten verkopen. Als iemand dat logo er dan af gaat krabben en er alsnog een Fender sticker op plakt, tsja, dan kun je er als verkoper weinig aan doen.

EGH
24 april 2010, 13:22
Toch gaat je vergelijking niet op. Lucifers zijn er om o.a. kaarsen mee aan te steken, maar je kunt er ook het huis van de buren mee aan steken.

Precies mijn punt: je kan er dus goed mee en je kan er kwaad mee. Net als met die Fender stickers ed. Goed: je kan voor jou het aanzicht van je gitaar compleet maken, fout: er anderen mee oplichten. De verkoper kan echter niet ruiken welke van de twee de koper van plan is, noch kan hij er wat aan doen.

Chocola
24 april 2010, 13:49
Ik ben het hier met EGH eens.

Het grappige is dat de zeikerds wel illegale software gebruiken en dit aan anderen geven of op een andere manier verstrekken. Het is hetzelfde idee: inbreuk op merk, inbreuk op naam en de verspreiding ervan. Wat toevallig dan ook dat gitaren en software in hetzelfde ACTA-agreement voorkomen ;).

Het enige verschil is dat er een stel verkopers zijn die nepgitaren verkopen als echt en er een stel kopers zijn die erin trappen. Buiten het feit dat dit ook gebeurt met software is het nog schandelijker dat jullie dit wel een probleem vinden maar vervolgens wel muziek, foto's, films en software downloaden en verspreiden (nog eens gratis ook). Sterker nog, technisch gezien is veel van de software (programma's & games) ook nagemaakt omdat het spel zo wordt aangepast of opnieuw wordt geschreven zodat het mogelijk is het zonder legale serial/key of licentie te spelen.

Ga eens bij jezelf na of je "principes" wel echt zo juist zijn en of je niet gewoon jezelf probeert in te dekken ;). Software is een simpel voorbeeld van dezelfde piraterij en namaak, er zullen er ongetwijfeld nog meer zijn waar het merendeel van dit forum onder zal vallen.

Of je nu een consument oplicht, jezelf of een softwaremaker, het blijft oplichting :soinnocent:.

speedmusic
24 april 2010, 13:56
?!??!??!?!! Ik kan geen chocola van bovenstaande post maken, sorry.

Naar mijn gevoel stap je van het onderwerp weg om toch hetzelfde punt te maken, we hebben het hier over merkenrecht en jij hebt het over illigaal gebruik van software/muziek etc....

Beide is inderdaad verboden, maar wat is je punt?

Zometeen gaan we het over te hard rijden hebben dat is ook verboden en aan de inkomsten van de overheid te zien maakt nagenoeg iedereen zich schuldig hieraan, maar wat heeft dat met Fender logo's te maken?

Henri H
24 april 2010, 14:04
Kappen nou met die onzin!

Kom op met die 2e hands tips!

:)

wietse
24 april 2010, 14:37
oke het is niet electrisch, maar wel een tip, 160 euro voor een mooie oude duitse jazzbak.
http://link.marktplaats.nl/334214386

bass blom
24 april 2010, 14:57
oke het is niet electrisch, maar wel een tip, 160 euro voor een mooie oude duitse jazzbak.
http://link.marktplaats.nl/334214386

oh, das een mooike ja :crazyhappy:

Chocola
24 april 2010, 15:01
?!??!??!?!! Ik kan geen chocola van bovenstaande post maken, sorry.

Naar mijn gevoel stap je van het onderwerp weg om toch hetzelfde punt te maken, we hebben het hier over merkenrecht en jij hebt het over illigaal gebruik van software/muziek etc....

Beide is inderdaad verboden, maar wat is je punt?

Zometeen gaan we het over te hard rijden hebben dat is ook verboden en aan de inkomsten van de overheid te zien maakt nagenoeg iedereen zich schuldig hieraan, maar wat heeft dat met Fender logo's te maken?

Ook software is onderhevig aan merkenrecht. Zodra jij Windows 7 verspreid/aanbied (gecrackt) aan iemand, gebruik jij hun merk terwijl het formeel geen Windows 7 versie is. Je gebruikt hun logo, hun code, hun merk, hun naam. Bij muziek gebruik je meerdere merken tegelijk. Verspreiden of geld betalen voor illegale muziek (nieuwsgroepen bijvoorbeeld) is in dezen net zo fout als illegale gitaren en/of andere goederen en artikelen.

Wat nu als jij het alleen verspreid en zelf gebruikt, maar iemand anders dit wel doorverkoopt voor geld? En mensen oplicht? En het dus adverteert als "Windows 7 Professional"? Of wat als mensen illegale software gebruiken voor commerciële doeleinden? Zelfde principe als met gitaren, of boten, of auto's, of laptops, of zelfs kleding (ja zelfs dat wordt al nagemaakt tegenwoordig -____-).

Als je echt tegen het verspreiden van namaak en illegale artikelen bent, en echt tegen oplichterij bent moet je er zelf ook niet aan bijdragen bij andere zaken dan muziekinstrumenten. En dit was mijn punt.

Overigens ben ik niet tegen het namaken, kopiëren, verstrekken, beschikbaar stellen e.d. van zaken, ook niet muziekinstrumenten of software.

Chocola
24 april 2010, 15:02
oh, das een mooike ja :crazyhappy:

Das zeker een mooike! Wat een lekker oud ding :D.

wietse
24 april 2010, 16:12
Das zeker een mooike! Wat een lekker oud ding :D.

effe onderzoek gedaan, naar wat ik van de sticker op de headstock kan lezen, de winkel waar hij verkocht is is oostenrijks (wenen) en hofleverancier toen wenen nog een monarchie was.
een muziekzaak met een hoog te houden reputatie dus, ik denk dat ze hun gitaren bij één van de grote duitse fabrikanten bestelden, troep verkopen was niet goed voor de reputatie geweest.
hoyer, hofner, framus etc komen dus in aanmerking als fabrikant.

bass blom
24 april 2010, 16:15
ja, de toets doet erg aan hofner denken.
of had framus ook wel zulke toetsen?
die hadden dan vaak een 0 fret..

Trecion
24 april 2010, 17:56
Even een vraagje, vindt het onnodig een nieuw topic hiervoor te openen, is dit een goede deal:

Epiphone the dot met koffer voor 250 euro?

http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/341450996-epiphone-dot-incl-koffer.html

Pepe
24 april 2010, 17:58
Het is geen antwoord op je vraag maar ik zou sowieso vragen om foto's van zijn eigen gitaar.

bass blom
24 april 2010, 17:59
Even een vraagje, vindt het onnodig een nieuw topic hiervoor te openen, is dit een goede deal:

Epiphone the dot met koffer voor 250 euro?

http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/341450996-epiphone-dot-incl-koffer.html

lijkt me zeker niet te duur

Trecion
24 april 2010, 19:19
het is vrij dichtbij dus ik ga dan sowieso langs en eerst kijke of ie wel werkt enzo

Mr. Dynamite
24 april 2010, 22:53
Ziek :dontgeti: :crazyhappy:

Verzameling (http://link.marktplaats.nl/341769610)

Chocola
24 april 2010, 22:56
Ziek :dontgeti: :crazyhappy:

Verzameling (http://link.marktplaats.nl/341769610)

Godverdomme wat ziek.

:/

Keesz
24 april 2010, 23:03
Die heeft al eens gestaan, precies dezelfde foto.

Was toendertijd niet echt zuivere koffie meen ik me te herineren

ooh edit : tis een niet originele foto.

guitarkid
24 april 2010, 23:11
Godverdomme wat ziek.

:/

Deze foto komt van internet (ik zou de gitaren nooit in het gras zetten) maar ik heb ongeveer hetzelfde scala aan gitaren. Ik reageer alleen op serieuze gegadigden en ALLEEN telefonisch. Als u dus geen telefoonnummer vermeld kan ik u niet bereiken. Ik bel u op als ik denk dat u echt geinteresseerd bent. Vervolgens zou ik op een neutrale plek of bij u thuis afspreken en alle foto's laten zien. Bent u dan nog geinteresseerd dan laat ik u alle gitaren zien. Ik ben voorzichtig want je hoort zoveel gekke verhalen!
REAGEER ALLEEN ALS U HET BEDRAG ECHT KAN EN WIL BETALEN

No way...!!! Ik geloof er geen ruk van!! Als iemand echt geinteresseerd is wil hij/zij gitaren zien, geen foto's....

Gr. C.

mikeyaxeman
24 april 2010, 23:13
Die heeft al eens gestaan, precies dezelfde foto.

Was toendertijd niet echt zuivere koffie meen ik me te herineren

ooh edit : tis een niet originele foto.

Idd ik meen ook al eens ooit eens een soortgelijke foto + advertentie gezien te hebben...
Lijkt mij ook geen zuivere koffie.

Midwolda
24 april 2010, 23:26
Als ik toch twee ton had uit te geven dan ging het echt ergens anders aan op... :chicken:

nickofzo
24 april 2010, 23:32
ja.. aan gibsons

spirit
24 april 2010, 23:35
Die heeft al eens gestaan, precies dezelfde foto.

Was toendertijd niet echt zuivere koffie meen ik me te herineren

ooh edit : tis een niet originele foto.

Ze willen wel erg graag iemands telefoon nummer hebben, ik vertrouw het voor geen meter. Waarom moet het perse via de telefoon. En dan het K#$ smoesje dat het een foto van het net is, want hij zou z'n gitaren NOOIT in het gras zetten.

Maak dan een foto van je eigen verzameling, maar dan binnen. Zeker geen fototoestel......, maar wel een verzameling van een paar ton.

altheka
25 april 2010, 09:14
Idd erg vaag,

Je bent een verzamelaar\liefhebber en dan heb je eindelijk tijd doe je je hobby weg ?
Daarnaast ken ik weinig mensen van 65 die Renè heten, okee het is maar een advertentie naam maar toch, is toch niet een naam uit die tijd.
Hij wil niks kwijt maar ik vrees dat hij erg graag info van mogelijke kopers wil.

Aan de andere kant zijn er heelk wat geke verzamelaars en kom je de meest bijzondere figuren soms tegen, kleine kamertje vol gitaren soms en dan niet alleen, met alle respect, de oude meuk van wietse.

En hij heeft er idd al is eerder op gestaan.

Ibanez666
25 april 2010, 09:43
Daarnaast ken ik weinig mensen van 65 die Renè heten, okee het is maar een advertentie naam maar toch, is toch niet een naam uit die tijd.
.

Best scherp

smullie
25 april 2010, 10:12
Idd erg vaag,

Je bent een verzamelaar\liefhebber en dan heb je eindelijk tijd doe je je hobby weg ?
Daarnaast ken ik weinig mensen van 65 die Renè heten, okee het is maar een advertentie naam maar toch, is toch niet een naam uit die tijd.
Hij wil niks kwijt maar ik vrees dat hij erg graag info van mogelijke kopers wil.

Aan de andere kant zijn er heelk wat geke verzamelaars en kom je de meest bijzondere figuren soms tegen, kleine kamertje vol gitaren soms en dan niet alleen, met alle respect, de oude meuk van wietse.

En hij heeft er idd al is eerder op gestaan.

ik heb ne nonkel René die nu einde 60 is... Het kan dus zeker...;)

guitarkid
25 april 2010, 10:19
Idd erg vaag,.....
.......Daarnaast ken ik weinig mensen van 65 die Renè heten, okee het is maar een advertentie naam maar toch, is toch niet een naam uit die tijd.


Ik denk ook echt dat er iets totaal niet klopt, maar met alle respect, maar dit is toch wel de slechtste reden om een advertentie te wantrouwen.... :dontgeti:

Gr. C.

Ibanez666
25 april 2010, 10:49
Ik denk ook echt dat er iets totaal niet klopt, maar met alle respect, maar dit is toch wel de slechtste reden om een advertentie te wantrouwen.... :dontgeti:

Gr. C.

Het gaat om het totaalplaatje ;)

marco v
25 april 2010, 11:11
Ik heb jaren geleden een gibson sg opgehaald in de buurt van Zwolle. Die man was leraar(..!!..)
Hij had in elke kamer van zijn boerderij gitaren staan. Stuk voor stuk gibsons, van heel oud( oa lp´s uit de beginperiode ) tot heel nieuw. Overal waar je keek zag je gitaren. Op zolder had hij ook nog eens een flinke verzameling in elke hoek van de kamer.
Ik kreeg de 1 na de andere gibson in mijn handen geduwd om uit te proberen, het was op zijn zachtst gezegd een fantastische dag.
Ik heb nog nooit zoiets gezien in mijn leven. Die man vertrouwde welliswaar dat een vreemde bij hem in huis kwam, maar als iemand kwaad wil dan valt daar voldoende te halen, meer dan de 2 ton die de man van de advertentie vraagt.
Misschien is deze advertentie wel fake, misschien staat er wel een groepje criminelen te wachten als jij in je Bentley aan komt rijden, maar aan de andere kant zou de add net zo goed legitiem zijn en dan begrijp ik enige terughoudendheid wel.

wietse
25 april 2010, 11:16
ik heb ne nonkel René die nu einde 60 is... Het kan dus zeker...;)

juist, het is een onzin redenering dat die naam niet van die tijd is, in de 60er jaren hadden we hier in nederland rene and the alligators, met een zekere rene nodelijk als gitarist, werd toen door sommigen als beste gitarist van de wereld genoemd.

bass blom
25 april 2010, 11:35
jahoor, zoiets kan volkomen legitiem zijn.
stel je maar eens voor als je een 55 heeft ie? gitaren in huis hebt, met een gemiddelde waarde van krap 4000 dan..

dan laat je niet zomaar elke idioot even langskomen.

guitarkid
25 april 2010, 11:44
jahoor, zoiets kan volkomen legitiem zijn.
stel je maar eens voor als je een 55 heeft ie? gitaren in huis hebt, met een gemiddelde waarde van krap 4000 dan..

dan laat je niet zomaar elke idioot even langskomen.

Mee eens, maar dan kun je toch wel foto's van je eigen gitaren plaatsen i.p.v. een willekeurige internet-foto. Dus; of hij is een oplichter of hij is zich er niet van bewust dat hij zo een hoop twijfel oproept. Of hij kent dit forum niet.... ;)

Gr. C.

Pepe
25 april 2010, 11:51
Als je geen gedoe wil dan is dit niet de manier natuurlijk, dan geef je de verkoop uit handen aan een betrouwbaar adres, een notaris desnoods.

Wat denk je. Oude gitaren is een tricky handel. Een handelaar gaat elk exemplaar bekijken op originaliteit, serienummers, datumstempels, re-sprays... nee dat geeft geen gedoe...

Onzin natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat de "verkoper" een lijst krijgt van namen van mensen die allemaal zo 2 ton tevoorschijn kunnen toveren...
Bovendien, in Nederland zitten geen mensen die zoveel geld hebben en gitaargek zijn. Daarvoor moet je naar Japan, Duitsland, China, de Sovjet Republiek, States.. maar Nederland...

spirit
25 april 2010, 12:09
Mee eens, maar dan kun je toch wel foto's van je eigen gitaren plaatsen i.p.v. een willekeurige internet-foto. Dus; of hij is een oplichter of hij is zich er niet van bewust dat hij zo een hoop twijfel oproept. Of hij kent dit forum niet.... ;)

Gr. C.

Wie mailt hem een linkje van dit topic :seriousf: :soinnocent:

bat
25 april 2010, 17:24
Blijkbaar zijn die gitaren zijn pensioenvoorziening. Dan lijkt me dat je er:

a. zoveel mogelijk geld voor wilt krijgen
b. wel even de tijd voor hebt om ze allemaal te verkopen

Om die reden vind ik het apart dat hij ze allemaal in 1 koop kwijt wil voor 2 ton. De kans dat er iemand is die dat wil is minimaal. Om maar niet te zeggen vrijwel nul. Je hebt veel meer kans dat je ze redelijk snel kwijtraakt als je ze los verkoopt. Bovendien krijg je er dan echt meer voor.

Ik vind het zaak je flink stinken, naar een hele flauwe grap of een slechte oplichterstruc.

EGH
25 april 2010, 18:58
Het feit dat hij niet zomaar mensen wilt ontvangen snap ik wel. Als jij voor twee ton aan gitaren hebt, dan ga je ook niet zomaar wat gitaartoeristjes ontvangen, niet eens het daarbij betrokken dat er mogelijke dieven zijn die het adres van de beste man wel erg graag zouden willen weten. Dus dat deel kan ik nog geloven. Alleen het feit dat hij alles in één koop wil verkopen, terwijl de kans dat iemand zo even twee ton heeft liggen om alles op te kopen miniem is, vind ik erg verdacht. Veel effectiever en bovendien met een waarschijnlijk veel hogere opbrengst zou zijn veilen en vervolgens de grootheden/verzamelaars van over de hele wereld uit te nodigen. Met een dergelijk affiche moet dat wel lukken. Verder denk ik dat een verzamelaar ruim de tijd wil nemen een gitaar te onderzoeken voor koop. 55 gitaren en 30 versterkers in één keer allemaal uitgebreid testen op echtheidskenmerken en originaliteit is gewoon onmogelijk. Ik denk dat het wel een oplichter is of een erg naief persoon, die bovenal het gemiddelde inkomen van een gitarist zwaar overschat.

Edit: meneer woont nu ineens in Brecht (Belgie) ipv Rotterdam: Klink (http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/oude-verzameling-fender-gitaren-versterkers-72525016.html)

nickofzo
25 april 2010, 21:56
ik zag em gister al , ehm GEERT http://link.marktplaats.nl/340247089

Jasper.
25 april 2010, 21:56
Iemand nog een goedkoop setje snaren? :D
http://link.marktplaats.nl/341124493

geert1976
25 april 2010, 21:57
ik zag em gister al , ehm GEERT http://link.marktplaats.nl/340247089

Ik heb er al eentje:ok:

Mr_Moustache
25 april 2010, 22:07
http://link.marktplaats.nl/338683713

Dit leek me wel een mooie 80ies verantwoorde Ibanez voor beginnende Metlaheads :blast:

bass blom
25 april 2010, 22:35
Edit: meneer woont nu ineens in Brecht (Belgie) ipv Rotterdam: Klink (http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/oude-verzameling-fender-gitaren-versterkers-72525016.html)

dat maakt het wel flink vager ineens ja :crazyhappy:

Steven Otto
25 april 2010, 23:10
Als je geld hebt voor 2 ton aan gitaren, dan is een tweede huis in belgië zo gek nog niet. alhoewel, ik zou liever een tweede huis in Italië willen. :???:

altheka
26 april 2010, 00:09
Ik denk ook echt dat er iets totaal niet klopt, maar met alle respect, maar dit is toch wel de slechtste reden om een advertentie te wantrouwen.... :dontgeti:

Gr. C.

Het gaat natuurlijk om het totaal plaatje, het gevoel wat je er aan overhoudt.

altheka
26 april 2010, 00:13
juist, het is een onzin redenering dat die naam niet van die tijd is, in de 60er jaren hadden we hier in nederland rene and the alligators, met een zekere rene nodelijk als gitarist, werd toen door sommigen als beste gitarist van de wereld genoemd.

Het is rené, met ' dus dat maakt het wel weer anders.
Maar zoals gezegd het gaat om het totaal plaatje.

Ibanez666
26 april 2010, 00:30
Ik heb er al eentje:ok:

Hij heeft ook deze: http://link.marktplaats.nl/340244814

mooi ding! wat is het?

Tupelo
26 april 2010, 01:21
jahoor, zoiets kan volkomen legitiem zijn.
stel je maar eens voor als je een 55 heeft ie? gitaren in huis hebt, met een gemiddelde waarde van krap 4000 dan..

dan laat je niet zomaar elke idioot even langskomen.
Wel als 'ie cash bij heeft; graag zelfs. :ok:

geert1976
26 april 2010, 02:00
Hij heeft ook deze: http://link.marktplaats.nl/340244814

mooi ding! wat is het?

Matsumoku gitaar en een afgeleide van de Epi ET 290

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/005-47.jpg

wietse
26 april 2010, 09:46
Matsumoku gitaar en een afgeleide van de Epi ET 290


en je kan zoeken wat je wilt maar je vindt nergens een crestwood met een tele headstock, in geen enkele catalogus.
en nergens op het net vind je er één.
dus ik vermoed dat het een samenraapsel is, matsumoku bouwde destijds zelf deze gitaren voor epiphone, is mij dus een raadsel waarom ze er dan een tele hals op zouden zetten.

geert1976
26 april 2010, 14:52
en je kan zoeken wat je wilt maar je vindt nergens een crestwood met een tele headstock, in geen enkele catalogus.
en nergens op het net vind je er één.
dus ik vermoed dat het een samenraapsel is, matsumoku bouwde destijds zelf deze gitaren voor epiphone, is mij dus een raadsel waarom ze er dan een tele hals op zouden zetten.

Dat klopt, Matsumoku bouwde de gitaren voor Epi, maar indien deze hals er oorspronkelijk niet op thuishoorde is er flink verbouwd aan de body of de hals, want een standaard hals krijg je er niet in, de hiel van de hals, wijkt sterk af van een normale vlakke hiel van een bold-on hals

Ik heb nog niet in Aria brochures gekeken, zal ik vanavond eens doen.

Ibanez666
26 april 2010, 15:12
Matsumoku gitaar en een afgeleide van de Epi ET 290

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/005-47.jpg

Mooi ding die van jou ook

wietse
26 april 2010, 15:21
Ik heb nog niet in Aria brochures gekeken, zal ik vanavond eens doen.

ik wel, heb het hele archief van vintaxe hier op een schijfje.

Trecion
26 april 2010, 16:25
Wat vinden jullie van dit ruil voorstel;

Gibson SG Special Faded Brown - tegen - Epiphone the Dot + koffer + €150,-


Zelf vindt ik de SG niet mijn ding en staat deze te koop. mijn bedoeling was om een hollow body te kopen.

JeroenSchaaf
26 april 2010, 16:28
Ik zou persoonlijk de SG gewoon verkopen, en daar een sheraton van kopen ( tweedehands )

guitarkid
26 april 2010, 16:39
Wat vinden jullie van dit ruil voorstel;

Gibson SG Special Faded Brown - tegen - Epiphone the Dot + koffer + €150,-


Zelf vindt ik de SG niet mijn ding en staat deze te koop. mijn bedoeling was om een hollow body te kopen.

Gewoon die Dot kopen (evt. voor de 250 euro die hij er voor vraagt incl. de koffer, maar eerst lager bieden, lijkt me... ;) ) en die SG los verkopen. Zou wel even een fotootje van de echte Dot willen zien i.p.v. die standaard-foto die nu bij de advertentie staat.

Gr. C.

marco v
26 april 2010, 17:28
Epi es dot €300 nieuw
Koffer ES eurootje of 60 nieuw
+ 150=510 euro als je het nieuw zou kopen.

De sg lijkt me meer waard. Zeker als daar ook een koffer bij komt.

Mr_Moustache
26 april 2010, 17:44
De faded sg's zijn nieuw 640. Dan vind ik de 500 die je vraagt wel aardig niet te goedkoop en zeker niet duur. Gewoon even geduld hebben!

Hiro
26 april 2010, 18:15
hmm dan denk ik dat ik even doorspaar voordat ik iets anders ga kopen als die zo goedkoop zijn :)

marco v
26 april 2010, 20:24
De naam zag ik in een ander topic voorbij komen:

http://link.marktplaats.nl/335424298

nickofzo
26 april 2010, 20:58
Wat vinden jullie van dit ruil voorstel;

Gibson SG Special Faded Brown - tegen - Epiphone the Dot + koffer + €150,-


Zelf vindt ik de SG niet mijn ding en staat deze te koop. mijn bedoeling was om een hollow body te kopen.

wat vraag je voor je gibby? misschien een geinteresserde alhier.. pm me;)

Hollemans
27 april 2010, 08:53
Als je geld hebt voor 2 ton aan gitaren, dan is een tweede huis in belgië zo gek nog niet. alhoewel, ik zou liever een tweede huis in Italië willen. :???:

Dit zijn ze. Tel maar op. Ik ben wel in voor een investering :cooler:
wie doet er mee, 200K red ik cash niet in mijn uppie.

Gitaren
Blueridge BR-60 Blank 2004
Fender Bass VI Sunburst 1966
Fender Bronco Fiesta Red 1968
Fender Concert Mahogany Rosewood 1963
Fender Coronado II Cherry Red 1966
Fender Coronado XII Apple Cherry 1966
Fender Custom Sunburst 1969
Fender Duosonic Desert Sand 1960
Fender Duosonic II Dakota Red 1966
Fender El Rio Sunburst 1982
Fender Electric XII Lake Placid Blue 1965
Fender Electric XII Sunburst 1966
Fender Electric XII Sunburst 1966
Fender Jaguar Fiesta Red 1961
Fender Jaguar Sunburst 1962
Fender Jaguar Sunburst 1963
Fender Jaguar Olympic White 1965
Fender Jaguar Sunburst 1965
Fender Jaguar Sunburst 1965
Fender Jaguar Sunburst 1966
Fender Jaguar Sunburst 1966
Fender Jazzmaster Sunburst 1960
Fender Jazzmaster Sunburst 1962
Fender Jazzmaster Black 1964
Fender Jazzmaster Olympic White 1964
Fender Jazzmaster Fiesta Red 1964
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Olympic White 1977
Fender Katana Black 1985
Fender Musicmaster Cherry Sunburst 1963
Fender Musicmaster Olympic White 1973
Fender Mustang Olympic White 1964
Fender Mustang Olympic White 1965
Fender Mustang Fiesta Red 1965
Fender Mustang Dakota Red 1966
Fender Mustang Sunburst 1971
Fender Mustang Competition Candy Apple Red 1971
Fender Mustang Competition Lake Placid Blue 1972
Fender Mustang Olympic White 1973
Fender Performer Sunburst 1985
Fender Starcaster White 1975
Fender Starcaster Sunburst 1976
Fender Starcaster Sunburst 1977
Fender Stratocaster Sunburst 1963
Fender Stratocaster Sunburst 1964
Fender Stratocaster Sunburst 1971
Fender Stratocaster Sunburst 1972
Fender Swinger Lake Placid Blue 1969
Fender Telecaster Blond 1974
Fender Telecaster Thinline Natural 1975
Fender Telecaster Pink Paisley 1983
Steffsen Trickmaster Fiesta Red 2009
Hofner 456SE1 Beuken 1961

Versterkers
Ampeg Reverbrocket 2 GS-12-R Black 1965
Fender Tremolux Blackface Pinkish Blond 1963
Fender Bandmaster Blackface Black 1966
Fender Princeton 5F2-A Tweed 1957
Fender Princeton 5F2 Tweed 1957
Fender Vibrolux 5F11 Tweed 1960
Fender Champion 600 Blond 1950
Fender Champion 600 Tweed 1953
Fender Champion 600 Blond 2007
Fender Vibro Champ Blackface Black 1966
Fender Champ Blackface Black 1966
Fender Champ Tweed 1958
Fender Champ Black 1977
Gibson BR-4 Blond/Brown 1942
Gibson BR-9 Blond 1948
Gibson GA-5 Les Paul Blond 1954
Gibson GA-5 Skylark Blond 1957
Gibson GA-9 Blond 1955
Gibson GA-20 (nieuw in doos) Mocca 1953
Gibson GA-20 Bruin/Beige 1956
Gibson GA-20 Bruin/Beige 1958
Gibson GA-20T Bruin/Beige 1956
Gibson GA-30 Mocca 1952
Gibson GA-50T Bruin 1953
Gibson EH-125 Bruin/Beige 1941
Gibson EH-150 Tweed 1938
Rickenbacker M8 Grijs 1950
Vox AC-50 Foundation Black 1965

Effecten
Marshall Bluesbraker Black 1992
Marshall Drivemaster Black 1992
Marshall Schredmaster Black 1992
Marshall Guv'nor Black 1989
Homebrew Power Screamer Tweed 2002
Fender Blender Zilver 1976

macwilliams
27 april 2010, 09:56
Dit zijn ze. Tel maar op. Ik ben wel in voor een investering :cooler:
wie doet er mee, 200K red ik cash niet in mijn uppie.

Gitaren
Blueridge BR-60 Blank 2004
Fender Bass VI Sunburst 1966
Fender Bronco Fiesta Red 1968
Fender Concert Mahogany Rosewood 1963
Fender Coronado II Cherry Red 1966
Fender Coronado XII Apple Cherry 1966
Fender Custom Sunburst 1969
Fender Duosonic Desert Sand 1960
Fender Duosonic II Dakota Red 1966
Fender El Rio Sunburst 1982
Fender Electric XII Lake Placid Blue 1965
Fender Electric XII Sunburst 1966
Fender Electric XII Sunburst 1966
Fender Jaguar Fiesta Red 1961
Fender Jaguar Sunburst 1962
Fender Jaguar Sunburst 1963
Fender Jaguar Olympic White 1965
Fender Jaguar Sunburst 1965
Fender Jaguar Sunburst 1965
Fender Jaguar Sunburst 1966
Fender Jaguar Sunburst 1966
Fender Jazzmaster Sunburst 1960
Fender Jazzmaster Sunburst 1962
Fender Jazzmaster Black 1964
Fender Jazzmaster Olympic White 1964
Fender Jazzmaster Fiesta Red 1964
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Olympic White 1977
Fender Katana Black 1985
Fender Musicmaster Cherry Sunburst 1963
Fender Musicmaster Olympic White 1973
Fender Mustang Olympic White 1964
Fender Mustang Olympic White 1965
Fender Mustang Fiesta Red 1965
Fender Mustang Dakota Red 1966
Fender Mustang Sunburst 1971
Fender Mustang Competition Candy Apple Red 1971
Fender Mustang Competition Lake Placid Blue 1972
Fender Mustang Olympic White 1973
Fender Performer Sunburst 1985
Fender Starcaster White 1975
Fender Starcaster Sunburst 1976
Fender Starcaster Sunburst 1977
Fender Stratocaster Sunburst 1963
Fender Stratocaster Sunburst 1964
Fender Stratocaster Sunburst 1971
Fender Stratocaster Sunburst 1972
Fender Swinger Lake Placid Blue 1969
Fender Telecaster Blond 1974
Fender Telecaster Thinline Natural 1975
Fender Telecaster Pink Paisley 1983
Steffsen Trickmaster Fiesta Red 2009
Hofner 456SE1 Beuken 1961

Versterkers
Ampeg Reverbrocket 2 GS-12-R Black 1965
Fender Tremolux Blackface Pinkish Blond 1963
Fender Bandmaster Blackface Black 1966
Fender Princeton 5F2-A Tweed 1957
Fender Princeton 5F2 Tweed 1957
Fender Vibrolux 5F11 Tweed 1960
Fender Champion 600 Blond 1950
Fender Champion 600 Tweed 1953
Fender Champion 600 Blond 2007
Fender Vibro Champ Blackface Black 1966
Fender Champ Blackface Black 1966
Fender Champ Tweed 1958
Fender Champ Black 1977
Gibson BR-4 Blond/Brown 1942
Gibson BR-9 Blond 1948
Gibson GA-5 Les Paul Blond 1954
Gibson GA-5 Skylark Blond 1957
Gibson GA-9 Blond 1955
Gibson GA-20 (nieuw in doos) Mocca 1953
Gibson GA-20 Bruin/Beige 1956
Gibson GA-20 Bruin/Beige 1958
Gibson GA-20T Bruin/Beige 1956
Gibson GA-30 Mocca 1952
Gibson GA-50T Bruin 1953
Gibson EH-125 Bruin/Beige 1941
Gibson EH-150 Tweed 1938
Rickenbacker M8 Grijs 1950
Vox AC-50 Foundation Black 1965

Effecten
Marshall Bluesbraker Black 1992
Marshall Drivemaster Black 1992
Marshall Schredmaster Black 1992
Marshall Guv'nor Black 1989
Homebrew Power Screamer Tweed 2002
Fender Blender Zilver 1976

Als ik nou de rest van het jaar niet rook of drink....

Ibanez666
27 april 2010, 10:06
Ik heb hier 3 euro en 45 cent

Daniel91
27 april 2010, 10:24
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965

:D

Ricochet
27 april 2010, 10:59
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965

:D

Ik heb ook nog een paar Epiphone LPs dubbel...misschien wil 'ie ruilen??

Rock Bottom
27 april 2010, 11:27
Dit zijn ze. Tel maar op. Ik ben wel in voor een investering :cooler:
wie doet er mee, 200K red ik cash niet in mijn uppie.

Gitaren
Fender Coronado II Cherry Red 1966
Fender El Rio Sunburst 1982
Fender Jaguar Fiesta Red 1961
Fender Jazzmaster Sunburst 1960
Fender Jazzmaster Olympic White 1964
Fender Mustang Competition Lake Placid Blue 1972
Fender Starcaster White 1975
Fender Swinger Lake Placid Blue 1969
Fender Telecaster Blond 1974
Fender Telecaster Thinline Natural 1975



Versterkers
Ampeg Reverbrocket 2 GS-12-R Black 1965
Fender Tremolux Blackface Pinkish Blond 1963
Fender Bandmaster Blackface Black 1966
Fender Princeton 5F2-A Tweed 1957
Fender Vibrolux 5F11 Tweed 1960
Fender Champion 600 Blond 1950
Fender Vibro Champ Blackface Black 1966
Fender Champ Blackface Black 1966
Gibson BR-4 Blond/Brown 1942
Gibson GA-5 Skylark Blond 1957
Gibson EH-125 Bruin/Beige 1941
Vox AC-50 Foundation Black 1965

Effecten
Marshall Bluesbraker Black 1992
Marshall Drivemaster Black 1992
Marshall Schredmaster Black 1992
Marshall Guv'nor Black 1989
Homebrew Power Screamer Tweed 2002
Fender Blender Zilver 1976

Ik ben niet zo hebberig, hier zou je mij al gelukkig mee kunnen maken;)

Ibanez666
27 april 2010, 20:13
Dit zijn ze. Tel maar op. Ik ben wel in voor een investering :cooler:
wie doet er mee, 200K red ik cash niet in mijn uppie.

Gitaren
Blueridge BR-60 Blank 2004
Fender Bass VI Sunburst 1966
Fender Bronco Fiesta Red 1968
Fender Concert Mahogany Rosewood 1963
Fender Coronado II Cherry Red 1966
Fender Coronado XII Apple Cherry 1966
Fender Custom Sunburst 1969
Fender Duosonic Desert Sand 1960
Fender Duosonic II Dakota Red 1966
Fender El Rio Sunburst 1982
Fender Electric XII Lake Placid Blue 1965
Fender Electric XII Sunburst 1966
Fender Electric XII Sunburst 1966
Fender Jaguar Fiesta Red 1961
Fender Jaguar Sunburst 1962
Fender Jaguar Sunburst 1963
Fender Jaguar Olympic White 1965
Fender Jaguar Sunburst 1965
Fender Jaguar Sunburst 1965
Fender Jaguar Sunburst 1966
Fender Jaguar Sunburst 1966
Fender Jazzmaster Sunburst 1960
Fender Jazzmaster Sunburst 1962
Fender Jazzmaster Black 1964
Fender Jazzmaster Olympic White 1964
Fender Jazzmaster Fiesta Red 1964
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Sunburst 1965
Fender Jazzmaster Olympic White 1977
Fender Katana Black 1985
Fender Musicmaster Cherry Sunburst 1963
Fender Musicmaster Olympic White 1973
Fender Mustang Olympic White 1964
Fender Mustang Olympic White 1965
Fender Mustang Fiesta Red 1965
Fender Mustang Dakota Red 1966
Fender Mustang Sunburst 1971
Fender Mustang Competition Candy Apple Red 1971
Fender Mustang Competition Lake Placid Blue 1972
Fender Mustang Olympic White 1973
Fender Performer Sunburst 1985
Fender Starcaster White 1975
Fender Starcaster Sunburst 1976
Fender Starcaster Sunburst 1977
Fender Stratocaster Sunburst 1963
Fender Stratocaster Sunburst 1964
Fender Stratocaster Sunburst 1971
Fender Stratocaster Sunburst 1972
Fender Swinger Lake Placid Blue 1969
Fender Telecaster Blond 1974
Fender Telecaster Thinline Natural 1975
Fender Telecaster Pink Paisley 1983
Steffsen Trickmaster Fiesta Red 2009
Hofner 456SE1 Beuken 1961

Versterkers
Ampeg Reverbrocket 2 GS-12-R Black 1965
Fender Tremolux Blackface Pinkish Blond 1963
Fender Bandmaster Blackface Black 1966
Fender Princeton 5F2-A Tweed 1957
Fender Princeton 5F2 Tweed 1957
Fender Vibrolux 5F11 Tweed 1960
Fender Champion 600 Blond 1950
Fender Champion 600 Tweed 1953
Fender Champion 600 Blond 2007
Fender Vibro Champ Blackface Black 1966
Fender Champ Blackface Black 1966
Fender Champ Tweed 1958
Fender Champ Black 1977
Gibson BR-4 Blond/Brown 1942
Gibson BR-9 Blond 1948
Gibson GA-5 Les Paul Blond 1954
Gibson GA-5 Skylark Blond 1957
Gibson GA-9 Blond 1955
Gibson GA-20 (nieuw in doos) Mocca 1953
Gibson GA-20 Bruin/Beige 1956
Gibson GA-20 Bruin/Beige 1958
Gibson GA-20T Bruin/Beige 1956
Gibson GA-30 Mocca 1952
Gibson GA-50T Bruin 1953
Gibson EH-125 Bruin/Beige 1941
Gibson EH-150 Tweed 1938
Rickenbacker M8 Grijs 1950
Vox AC-50 Foundation Black 1965

Effecten
Marshall Bluesbraker Black 1992
Marshall Drivemaster Black 1992
Marshall Schredmaster Black 1992
Marshall Guv'nor Black 1989
Homebrew Power Screamer Tweed 2002
Fender Blender Zilver 1976


wat zou dit nou bij losse verkoop opleveren?

grayfink
27 april 2010, 20:25
96.456 Euro en 50 cent.

Ibanez666
27 april 2010, 20:31
Ok en nou een serieus antwoord. Meer of minder dan 200.000?

Mr_Moustache
27 april 2010, 20:55
Ik denk minder. Het zijn mooie dure gitaartjes maar zelfs met een zeer ruime 3500 per gitaar kom je er nog steeds niet.

Ibanez666
27 april 2010, 21:05
Ik denk minder. Het zijn mooie dure gitaartjes maar zelfs met een zeer ruime 3500 per gitaar kom je er nog steeds niet.

er zitten ook nog wat amps bij

Mr_Moustache
27 april 2010, 21:30
ja, maar dan nog... nu reken je al dingen als mustangs/starcasters op 3500 dus dat compenseert wel denk ik.

Ibanez666
27 april 2010, 21:33
ja, maar dan nog... nu reken je al dingen als mustangs/starcasters op 3500 dus dat compenseert wel denk ik.

Dus 100.000 bieden zou wel een optie zijn en rendabel?

jutter
27 april 2010, 21:48
Dus 100.000 bieden zou wel een optie zijn en rendabel?

Hoeveel leden hebben we hier?:sssh:

Steven Otto
27 april 2010, 21:54
Ja, laten we met gitaarnet alle gitaren opkopen en dan via een blitsend verlootsysteem à la Glacius de gitaren verdelen:ok:

Ibanez666
27 april 2010, 22:08
Hoeveel leden hebben we hier?:sssh:

Er is er maar 1 voor nodig hoor, ben even aan het rondvragen

Mr_Moustache
27 april 2010, 22:10
Dus 100.000 bieden zou wel een optie zijn en rendabel?

als alles in goede/originele staat zou zijn wel. Je bent dan wel een hele tijd bezig alles te verkopen, maar soit. Alleen kan je met 50 vintage fenders wel opeens de benelux markt flink overhoop gooien volgens mij, dus 1 voor 1 en tergend langzaam, dat wel.

TimS
27 april 2010, 22:24
Ik denk niet dat die man ineens een de helft van zijn pensioen wil inleveren ;)

Ibanez666
27 april 2010, 22:26
Ik denk niet dat die man ineens een de helft van zijn pensioen wil inleveren ;)

Misschien niet, maar hij zal vast ook niet tot zn 80ste willen wachten ;)

Ibanez666
27 april 2010, 22:27
als alles in goede/originele staat zou zijn wel. Je bent dan wel een hele tijd bezig alles te verkopen, maar soit. Alleen kan je met 50 vintage fenders wel opeens de benelux markt flink overhoop gooien volgens mij, dus 1 voor 1 en tergend langzaam, dat wel.

Niet alles verkopen natuurlijk. Een paar topperdjes houden ;)

spirit
27 april 2010, 22:45
Volgens mij klopt het nog steeds niet.

Er staat een pink paisley telecaster tussen van 1983. Dat moet dus een JV series zijn. Voor zover ik weet zijn er maar 2 in Nedeland.

Één ervan is van John "fen der" Wolf.

En..... kijk ook eens naar de rest van zijn gitaren en versterkers. http://www.guitar-poll.com/gpol.php?page=colljwgit

Als het de gitaren en versterkers van John van der Wolf zijn, waarom dan zo geheimzinnig. Véél mensen weten wie hij is, en er heeft ook een interview met hem in de gitarist gestaan. Hij zou eerder profiteren, wanneer hij zijn eigen naam gebruikte.

Ik denk dat het lijstje met spullen gewoon overgenomen is van het net.

Rock Bottom
27 april 2010, 23:13
Volgens mij klopt het nog steeds niet.

Er staat een pink paisley telecaster tussen van 1983. Dat moet dus een JV series zijn. Voor zover ik weet zijn er maar 2 in Nedeland.

Één ervan is van John "fen der" Wolf.

En..... kijk ook eens naar de rest van zijn gitaren en versterkers. http://www.guitar-poll.com/gpol.php?page=colljwgit

Als het de gitaren en versterkers van John van der Wolf zijn, waarom dan zo geheimzinnig. Véél mensen weten wie hij is, en er heeft ook een interview met hem in de gitarist gestaan. Hij zou eerder profiteren, wanneer hij zijn eigen naam gebruikte.

Ik denk dat het lijstje met spullen gewoon overgenomen is van het net.

Als het wel van hem is hebben we iig al wat mmoie fotos en info.

speedmusic
27 april 2010, 23:16
Dan gaat John wel op jonge leeftijd met pensioen.

Orgasmocaster
28 april 2010, 04:22
Dit vindt ik nou geil!!!

http://cgi.ebay.com/Aria-Pro-2-PE-1000-w-OHSC-Matsumoku-Japan-Vintage-Rare-/220595743597?cmd=ViewItem&pt=Guitar&hash=item335c87eb6d#ht_500wt_1182

Hans001
28 april 2010, 08:12
Weet totaal niets van de prijs, maar vond 't wel een mooi ding:

http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/yamaha-troy-van-leeuwen-qotsa-72634376.html?show_markt_uitvoer=1&start=42

(voor de Belgen onder ons)

superken_nl
28 april 2010, 11:27
Weet totaal niets van de prijs, maar vond 't wel een mooi ding:

http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/yamaha-troy-van-leeuwen-qotsa-72634376.html?show_markt_uitvoer=1&start=42

(voor de Belgen onder ons)

Die is cool!!! Mooi dingetje :)

lindstrom
28 april 2010, 11:28
inderdaad zeg!

Mr_Moustache
28 april 2010, 12:25
Wel flink aan de prijs volgens mij. (iig niet "goedkoop")

Venlonaer
29 april 2010, 09:43
Ik denk dat dit hie rwel op zijn plekje staat,

Ik heb laatst een gitaar op MP gezien maar kan haar niet meer terugvinden dus nu is mijn vraag was dit een 'eigen creatie' of zijn er meerdere van deze in omloop, het ging om de volgende:

Witte Fender Strat
Zwarte Slagplaat
Op de body zaten licht roze en licht blauwe figuurtjes
Zaten Seymour Duncan elementen in

Ik heb geen plaatje van deze gitaar, misschien kunnen jullie mij verder helpen?:strat:

Morio66
29 april 2010, 09:57
Mooie Jag heb je daar te koop staan!!

Kakihara
29 april 2010, 13:58
Oude Japanse LP custom'81 luthier Diana (http://www.kapaza.be/Muziek_en_instrumenten/Elektrische_gitaren/26581980/Oude_Japanse_LP_custom81_luthier_Diana.html)
Wel rare potmeterknoppen :
http://images.kapaza.com/photoslarge/26500000/26581980_3.jpg

wietse
29 april 2010, 14:49
je kan zo wel zien dat die potmeter knoppen niet origineel zijn, aan de verkleuring van de lak, wat zijn bill lauwrens pickups?
belgisch merk? :D
is verder gewoon een hondo met een andere naam lijkt mij.

Kakihara
29 april 2010, 17:31
je kan zo wel zien dat die potmeter knoppen niet origineel zijn, aan de verkleuring van de lak, wat zijn bill lauwrens pickups?
belgisch merk? :D
is verder gewoon een hondo met een andere naam lijkt mij.

Chinese Bill Lawrence denk ik :D
Serieus : dat zijn L-90's die erin zitten, o.a. Joe Perry had dat eind jaren 70 in zijn BC Riches zitten. Ik kan niet zo direct zien of het jaren 70 L-90's zijn of de nieuwere versie, maar de oude doen op ebay toch al gauw een $60 per stuk, wat ze nieuw ook kosten, dus ik denk dat als je die gitaar zou kunnen kopen voor €100 à €150 je best wel een koopje kan doen, en ik zie ze niet direct voor veel meer weggaan ...
Over Hondo : wil dat zeggen dat die mooie naturel look fineer op multiplex is ?

wietse
29 april 2010, 18:20
Over Hondo : wil dat zeggen dat die mooie naturel look fineer op multiplex is ?

nee hoor er bestaan ook wel hondo's die niet van multiplex zijn, gitaren met sunburst of dekkend gelakt zijn vaak multiplex, bij zoiets als deze gebruikten ze wel goed hout.

Venlonaer
29 april 2010, 19:35
Ik denk dat dit hie rwel op zijn plekje staat,

Ik heb laatst een gitaar op MP gezien maar kan haar niet meer terugvinden dus nu is mijn vraag was dit een 'eigen creatie' of zijn er meerdere van deze in omloop, het ging om de volgende:

Witte Fender Strat
Zwarte Slagplaat
Op de body zaten licht roze en licht blauwe figuurtjes
Zaten Seymour Duncan elementen in

Ik heb geen plaatje van deze gitaar, misschien kunnen jullie mij verder helpen?:strat:

Maar niemand die hier iets vanaf weet?:???:

Daniel91
30 april 2010, 01:13
je kan zo wel zien dat die potmeter knoppen niet origineel zijn, aan de verkleuring van de lak, wat zijn bill lauwrens pickups?
belgisch merk? :D
is verder gewoon een hondo met een andere naam lijkt mij.

Of de gitaar is slechts oppervlakkig opgepoetst en het zijn stofvlekken...

HUESSEN
30 april 2010, 13:34
Gibson BFG !! €650,-

http://link.marktplaats.nl/331073995

grayfink
30 april 2010, 13:42
Dat is een mooi prijsje. Net even te ver hier vandaan.:)

Rinze
30 april 2010, 16:57
Ik zit al dagen op die BFG te gassen, maar het is weer in zo'n fucking uithoek :sneaky:

Als het nou nog in Drenthe was, vooruit...

bass blom
30 april 2010, 17:10
er gaat niets boven groningen, ohja, warffum :seriousf:

spirit
30 april 2010, 17:16
Ik zit al dagen op die BFG te gassen, maar het is weer in zo'n fucking uithoek :sneaky:

Als het nou nog in Drenthe was, vooruit...

Ben afgelopen donderdag nog van Oosterhout (Breda) naar Heerenveen gereden om een gitaar op te halen. totaal 380km gereden.

guitarkid
30 april 2010, 19:12
Ben afgelopen donderdag nog van Oosterhout (Breda) naar Heerenveen gereden om een gitaar op te halen. totaal 380km gereden.

Mag ik daar even om lachen...? ;)
700 km. voor een Les Paul in Zierikzee vanuit Zuidbroek. Maar hij is elke kilometer waard!!

Maar je hebt gelijk, Spirit. Als je een gitaar echt graag wilt (of in ieder geval testen), moet je er gewoon voor gaan als je de mogelijkheid hebt!
Dat neemt niet weg dat ik een voor morgen gepland tripje naar Waalre voor een Custom SG toch even in de ijskast moest zetten. Hopen dat die gitaar er nog even blijft. Opsturen was geen optie voor de verkoper, helaas.

Gr. C.

Rinze
30 april 2010, 19:19
Tja, ik ben een keer een hele dag onderweg geweest voor een gitaar waarvan ik binnen twee minuten nadat ik hem vast hield wist dat ik hem niet wilde kopen. Niet mijn hobby.

JeroenSchaaf
30 april 2010, 19:23
Ook niet mijn hobby! maarja kan gebeuren!


@
Guitarkid! die Bugera klonk goed jo gisteren! zowel met je strat als je tele en je Les paul!

guitarkid
30 april 2010, 19:47
@
Guitarkid! die Bugera klonk goed gisteren! zowel met je strat als je tele en je Les paul!

Shit, was jij dat toch wel !!! Ik twijfelde dus even. Was gebleven, man, dan hadden we even in de kleedkamer kunnen kletsen!
Dank je voor het compliment. Maar inderdaad wel een lekkere versterker, gewoon je vooroordelen aan de kant zetten! Ideaal voor dit soort klusjes !
On topic (nou ja...;) ) : voor die les Paul Standard heb ik dus die rit van 700 km. gemaakt. Liefde op het eerste gezicht/gevoel ! Maar 't had ook heel anders kunnen uitpakken.
Gr. C.

JeroenSchaaf
30 april 2010, 19:50
Shit, was jij dat toch! Was gebleven, man, dan hadden we even in de kleedkamer kunnen kletsen! Dank je voor het compliment.
Maar inderdaad wel een lekkere versterker, vind ik ook! Ideaal voor dit soort klusjes !

Gr. C.

haha ;) wat dacht je, wat kijkt die jongen toch raar? :D

Goed spel man, en goeie versterker! binnenkort eens aan de tand voelen :) En we komen elkaar zeker nog wel eens tegen.:cheerup:

guitarkid
30 april 2010, 19:54
haha ;) wat dacht je, wat kijkt die jongen toch raar? :D

Goed spel man, en goeie versterker! binnenkort eens aan de tand voelen :) En we komen elkaar zeker nog wel eens tegen.:cheerup:

Ik ga nog blozen...!

Gr. C.

Outline
1 mei 2010, 00:14
Ik zeg niks over afstanden...

Afgelopen maandag even op en neer naar Amsterdam geweest voor een Epiphone DR220 S voor het vrouwtje. Ben je vanaf Den Bosch toch een uur of 2,5-3 mee zoet. Die A2 is ook zo geweldig!...

guitarkid
1 mei 2010, 00:18
Ik zeg niks over afstanden...

Afgelopen maandag even op en neer naar Amsterdam geweest voor een Epiphone DR220 S voor het vrouwtje. Ben je vanaf Den Bosch toch een uur of 2,5-3 mee zoet. Die A2 is ook zo geweldig!...

D'r gaat echt niets boven Groningen.... ;)

Gr. C.

geert1976
1 mei 2010, 13:01
ik zag em gister al , ehm GEERT http://link.marktplaats.nl/340247089

Deze Gibson staat inmiddels bij mij in de woonkamer.

Ik heb gisteren de Washburn goed kunnen verkopen en toen maar besloten om te bellen en ik heb hem opgehaald, de gitaar is elke cent waard, deze gaat mijn collectie in.

De Marauder die ik al had doe ik in de verkoop.

geert1976
1 mei 2010, 13:06
en je kan zoeken wat je wilt maar je vindt nergens een crestwood met een tele headstock, in geen enkele catalogus.
en nergens op het net vind je er één.
dus ik vermoed dat het een samenraapsel is, matsumoku bouwde destijds zelf deze gitaren voor epiphone, is mij dus een raadsel waarom ze er dan een tele hals op zouden zetten.

Ik heb gisteren deze gitaar vastgehad en bekeken en het verhaal erachter gehoort.

De huidige eigenaar heeft deze gitaar in de jaren 80 gekocht in een winkel in Friesland, toen hij nog student was.

De hals, hoe vreemd het ook klinkt, hoort erop evenals de slagplaat.

De hals/hiel is identiek aan mijn Epi 290 en de slaplaat is duidelijk machinaal gemaakt en niet handmatig of zelfgemaakt, hij hoort erop.

Kortom een unieke gitaar en dat heb ik hem ook gezegd en dat die ook voorbij is gekomen op dit forum.

De gitaar was ook in een uitmuntende staat, evenals de Gibson die ik bij hem heb gekocht.

De betreffende Aria haalde hij waarschijnlijk weer van MP af, want zijn vrouw speelt ook gitaar en vond de Aria eigenlijk wel erg fijn

Midwolda
1 mei 2010, 13:18
Deze Gibson staat inmiddels bij mij in de woonkamer.

Ik heb gisteren de Washburn goed kunnen verkopen en toen maar besloten om te bellen en ik heb hem opgehaald, de gitaar is elke cent waard, deze gaat mijn collectie in.

De Marauder die ik al had doe ik in de verkoop.

Gelijk heb je... de ad is nu alweer weg natuurlijk, maar ik heb nog wel gezien
dat deze er nog erg mooi uitzag, met blend-knop als ik me niet vergis?
Gefeliciteerd man, keep the old Gibbies alive! ;)

geert1976
1 mei 2010, 14:53
Gelijk heb je... de ad is nu alweer weg natuurlijk, maar ik heb nog wel gezien
dat deze er nog erg mooi uitzag, met blend-knop als ik me niet vergis?
Gefeliciteerd man, keep the old Gibbies alive! ;)

Klopt helemaal en een ingebouwde Koch voorversterker.

TimoSomers
1 mei 2010, 15:02
Die BFG is een dikkke tip!!
Heb weinig gitaren in m'n hand gehad die beter klinken dan een BFG.

(Let wel op de quality control btw, ik zou hem niet blindelings kopen.
Ik heb 2 BFG's en die spelen en klinken echt verschillend. 1tje is ook bijna 2 keer zo zwaar als de ander. Maar beiden zijn super)

Venlonaer
1 mei 2010, 17:10
Toch maar even hier navragen:

http://link.marktplaats.nl/340972935

is dit het geld waard om het op te gaan halen? 450 is echt de bodemprijs...doen of niet doen?

Ruudj
1 mei 2010, 17:20
450 euro lijkt me in dit geval een heel redelijke prijs ....

geert1976
1 mei 2010, 17:21
Toch maar even hier navragen:

http://link.marktplaats.nl/340972935

is dit het geld waard om het op te gaan halen? 450 is echt de bodemprijs...doen of niet doen?

Dat is een retorische vraag lijkt me.

Schiet maar op, anders neem ik hem mee

Venlonaer
1 mei 2010, 17:27
Haha okay:P dan ga ik hem ophalen!:ok:

geert1976
2 mei 2010, 12:34
http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/elektrische-gitaren/ibanez-artist-jaren-70-65345093.html

oude Ibanez Artist, voor weinig geld....

Ibanez666
2 mei 2010, 13:16
Lijkt op de meest kansloze ad ooit. Staat er al eeuwen op en veel te duur, of mis ik iets?
http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/elektrische-gitaren/gibson-les-paul-imitatie-shaftesbury-uit-1971-42322552.html

geert1976
2 mei 2010, 13:17
Lijkt op de meest kansloze ad ooit. Staat er al eeuwen op en veel te duur, of mis ik iets?
http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/elektrische-gitaren/gibson-les-paul-imitatie-shaftesbury-uit-1971-42322552.html

Nee veel te duur

caliban
2 mei 2010, 13:24
http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/elektrische-gitaren/ibanez-artist-jaren-70-65345093.html

oude Ibanez Artist, voor weinig geld....

Vriend van me had er zo een gekocht, maar nog altijd niet kunnen testen..

Ibanez666
2 mei 2010, 13:27
Mooie planken. Heb er ook een gehad, was behoorlijk zwaar en de headstock wilde steeds naar beneden wat redelijk irritant was. Wel mooie sound, bespeelbaarheid en afwerking

Ibanez666
2 mei 2010, 13:27
Nee veel te duur

Wat zal zon verkoper dan denken eigenlijk??

Ibanez666
2 mei 2010, 13:29
Welk model Gibson is dit?


http://link.marktplaats.nl/343636426

bass blom
2 mei 2010, 13:34
Welk model Gibson is dit?


http://link.marktplaats.nl/343636426

studio, gem
lexje heeft die dacht ik

Midwolda
2 mei 2010, 21:12
Squier Silver Series (http://link.marktplaats.nl/343645992), voor wie van zwart houdt...

nickofzo
2 mei 2010, 23:25
Welk model Gibson is dit?


http://link.marktplaats.nl/343636426

jakkes ... jammer dat t bij eiland muziek is..

k*t-winkel .. Afzetters.. oplichters.. onzinkletsers.. nooit-meer-heen-gaan-winkel

HaroldA
3 mei 2010, 11:00
Hele mooie en goede Ibi Prestige S1620tks voor max €600,- :ok:

http://fotos.marktplaats.com/kopen/5/31/WShFmrpTtLK4GHS3cRptTw==.jpg
http://fotos.marktplaats.com/kopen/9/37/xXBiGyj4V583G0EeSTvsuQ==.jpg
http://link.marktplaats.nl/343936551

kapepper
3 mei 2010, 14:24
wat denkjen jullie hier van?
Ben al in gesprek met de verkoper, maar wou toch wat meer info via de experten hier :)

http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/fender-squier-cyclone-indonesia-blauw-72843807.html

rozh
4 mei 2010, 00:58
waar heb jij t over kerel?

Mr_Moustache
4 mei 2010, 01:00
inderdaad, wtf?

TimS
4 mei 2010, 01:07
Dat is meneer M Wolfgramm van MCS trading die chinese kopieën van een Fender logo voorziet en deze weer doorverkoopt. Dicussie begint ergens bij pagina 300.

kapepper
4 mei 2010, 07:32
Dat is meneer M Wolfgramm van MCS trading die chinese kopieën van een Fender logo voorziet en deze weer doorverkoopt. Dicussie begint ergens bij pagina 300.

bedankt voor de info!
er klopte idd een aantal dingen niet aan die gitaar

HaroldA
4 mei 2010, 14:22
Gibson Les Paul DC Standard vanaf €650,- :ok: (helaas wel met EMG's)

http://fotos.marktplaats.com/kopen/e/9b/NedJqJ4xKO5ZDvzi9shGkQ==.jpg
http://fotos.marktplaats.com/kopen/c/af/S2puO9MrDAFZZlcqs5BXDA==.jpg
http://link.marktplaats.nl/344314358

geert1976
4 mei 2010, 14:28
jakkes ... jammer dat t bij eiland muziek is..

k*t-winkel .. Afzetters.. oplichters.. onzinkletsers.. nooit-meer-heen-gaan-winkel

gefrustreerd? :seriousf::seriousf::seriousf:

geert1976
4 mei 2010, 14:29
Gibson Les Paul DC Standard vanaf €650,- :ok: (helaas wel met EMG's)

http://fotos.marktplaats.com/kopen/e/9b/NedJqJ4xKO5ZDvzi9shGkQ==.jpg
http://fotos.marktplaats.com/kopen/c/af/S2puO9MrDAFZZlcqs5BXDA==.jpg
http://link.marktplaats.nl/344314358

bah, geen porum:(

Midwolda
4 mei 2010, 14:30
Damn... zulke beauties :lovelove: staan nou nooit eens hier in de buurt te koop... :(

HaroldA
4 mei 2010, 14:31
bah, geen porum:(

Ach, jij schroeft Bigsby's op SG's. Ik denk niet dat jij mag oordelen. :soinnocent:

Jordii
4 mei 2010, 14:35
Waarom heet dat eigenlijk Les Paul? Is dat een ander model bedacht door Les Paul?:lp:

HaroldA
4 mei 2010, 14:36
Waarom heet dat eigenlijk Les Paul? Is dat een ander model bedacht door Les Paul?:lp:

Het enige verschil met een single cut les paul is dat dit een double cut les paul is. :chicken:

geert1976
4 mei 2010, 14:43
Ach, jij schroeft Bigsby's op SG's. Ik denk niet dat jij mag oordelen. :soinnocent:

ech wel, Bigsby's passen bij een Gibby, maar die "my first sony" elementen vind ik niet staan bij deze LP:makeup::)

Midwolda
4 mei 2010, 14:57
Dan schroef je d'r toch wat anders in? Die EMG's willen wel op Marktplaats...
't Is gewoon een sjeikens mooie plank, ik zou het er wel op kunnen.

Was de DC er trouwens niet eerder dan de LP?

bass blom
4 mei 2010, 15:06
wat zitten daar voor draden van onder de brugpup naar de brug?
heeft die gitaar een piezo brug en dat vertelt die gast er niet bij?

wytz
4 mei 2010, 16:44
Het is dat ik niet zo veel geld heb rondslingeren, maar volgens mij is deze erg goedkoop!

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=122612

wietse

HaroldA
4 mei 2010, 16:53
wat zitten daar voor draden van onder de brugpup naar de brug?
heeft die gitaar een piezo brug en dat vertelt die gast er niet bij?

Dat zou wel helemaal nice zijn, zeker voor dat bedrag!

Edit: al wordt er al wel redelijk op geboden...

pueblo
4 mei 2010, 17:08
is deze al gepasseerd?
http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/te-koop-supro-dual-tone-72879853.html

http://img.2dehands.be/f/normal/72879853_2-te-koop-supro-dual-tone.jpg

http://img.2dehands.be/f/normal/72879853-te-koop-supro-dual-tone.jpg

maar of het een koopje is?...

Rock Bottom
4 mei 2010, 17:54
is deze al gepasseerd?
http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/te-koop-supro-dual-tone-72879853.html

http://img.2dehands.be/f/normal/72879853_2-te-koop-supro-dual-tone.jpg

http://img.2dehands.be/f/normal/72879853-te-koop-supro-dual-tone.jpg

maar of het een koopje is?...

Staat me iets van bij dat barno nog zoneen wil dus Bestel wat guttlins bij de beste man zodat hij deze kan aanschaffen.

nickofzo
4 mei 2010, 18:19
niet direct een echte.. http://link.marktplaats.nl/344112898

maar hier staat er ook 1.. . en speelt gruwelijk goed voor een nepper;)


(edit: hij vraagt er wel de nieuwprijs voor:S )

zeppo
4 mei 2010, 19:39
Voor de echte mietjes onder ons, 'love' en ook nog eens gewoon erg lelijk (http://link.marktplaats.nl/341896782)

Henri H
4 mei 2010, 21:44
....
Was de DC er trouwens niet eerder dan de LP?De SG had in eerte instantie de naam Les Paul, althans, dat had ie moeten gaan heten, als meneer Lester Polfus (Les Paul) er geen handje voor had gestoken.
Hij vond het model niet waardig genoeg o.i.d. om zijn naam te dragen, en toen zijn ze met de huidige Les Paul gekomen.

Ik dacht dat de DC later is ontworpen/uitgebracht?

Ik weet niet zeker of ik goed heb opgelet tijdens de geschiedenisles ;)

Trouwens, ik vind het niet alleen door die EMG's een afzichtelijke gitaar, het heeft een te groot Pisang Ambon kleurtje voor mij. :stop:

oigun
4 mei 2010, 21:49
Voor de echte mietjes onder ons, 'love' en ook nog eens gewoon erg lelijk (http://link.marktplaats.nl/341896782)

Gadverdamme.

Morio66
4 mei 2010, 22:45
Voor de echte mietjes onder ons, 'love' en ook nog eens gewoon erg lelijk (http://link.marktplaats.nl/341896782)

Is in ieder geval niet een gitaar die je dagelijks tegenkomt....:hippie:

nickofzo
4 mei 2010, 22:52
de les paul dc.. was als opstapje voor de sg dacht ik..

speedmusic
4 mei 2010, 22:53
Is in ieder geval niet een gitaar die je dagelijks tegenkomt....:hippie:

daar is dan ook een goede reden voor.

bat
5 mei 2010, 15:11
De SG had in eerte instantie de naam Les Paul, althans, dat had ie moeten gaan heten, als meneer Lester Polfus (Les Paul) er geen handje voor had gestoken.
Hij vond het model niet waardig genoeg o.i.d. om zijn naam te dragen, en toen zijn ze met de huidige Les Paul gekomen.
Nou, nee hoor, de "huidige" LP was er als eerste (t/m 1960), de SG was de modernere opvolger/vervanger die in 1961 werd uitgebracht, in het begin inderdaad ook als Les Paul Model. Meneer Polfus was daar echter inderdaad niet van gediend, zodat het model (toen de voorraad op was) verder het leven doorging als SG. De LP DC was een variant op de originele LP en kwam in de loop van de tweede helft van de 50's op de markt.

Goed, door met de tips maar weer.

Pepe
5 mei 2010, 15:23
De LP DC is een vrij recent model hoor, niet te verwarren met de Special, junior en TV uit de fifties.

Steven Otto
5 mei 2010, 17:48
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=125301

zoveel verstand heb ik niet van Fenders, maar;
300 euro voor een japanner met upgraded elementen.

De Baas
5 mei 2010, 18:11
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=125301

zoveel verstand heb ik niet van Fenders;
300 euro voor een japanner met upgraded elementen.

Heb ik ook gezien, en lijkt me een zeer mooie prijs!

minoin
5 mei 2010, 19:14
Leuk ding, zul je vast wel lekkere Gilmour-achtige sounds uit kunnen krijgen :)

Hans001
5 mei 2010, 19:48
http://www.2dehands.be/muziek/muziek-accessoires/gitaarversterker/fender-bassman-cab-72078340.html?show_markt_uitvoer=1&qq=

Omdat versleten in is :rockon: (cab, be.)

HaroldA
7 mei 2010, 10:40
Zwarte Plectrum (Goed voor Metal-effect te creëren) voor maar € 1,45! :rockon:

http://img.2dehands.be/f/normal/73077606-zwarte-plectrum-goed-voor-metal-effect-te-creeren.jpg
http://img.2dehands.be/f/normal/73077606_1-zwarte-plectrum-goed-voor-metal-effect-te-creeren.jpg

http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/zwarte-plectrum-goed-voor-metal-effect-73077606.html

Hiro
7 mei 2010, 11:06
haha of die gast heeft humor of dit is een ontzettende FAIL

Daan_B
7 mei 2010, 11:23
haha of die gast heeft humor of dit is een ontzettende FAIL

Denk toch eerder het eerste, wel geinig! :p

Hiro
7 mei 2010, 11:28
Denk toch eerder het eerste, wel geinig! :p

laten we t hopen voor hem ;)

JeroenP
8 mei 2010, 17:38
Geert,
Japanse lp, setneck etc. Is dit wat? Lijkt mij iig gaaf!
http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/ruilen-73114462.html?show_markt_uitvoer=1&start=42

geert1976
8 mei 2010, 18:01
Geert,
Japanse lp, setneck etc. Is dit wat? Lijkt mij iig gaaf!
http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/ruilen-73114462.html?show_markt_uitvoer=1&start=42

Ik weet niet of die japans is, volgens mij is het een Koreaan.

Wel de brochure effe opgezocht en de specs zijn goed, ala LP in elkaar gezet en de juiste houtsoorten.

http://i471.photobucket.com/albums/rr80/geert1976/cat_1991maison_page06.jpg

Wat is zijn vraagprijs, of wil die enkel ruilem?

JeroenP
8 mei 2010, 18:47
Is gemaild, nu even afwachten.

Fireburst
9 mei 2010, 09:21
Geen koopje, maar na al die advertenties vol turbo-taal en vooral onwaarschijnlijk veel dt- en andere schrijffouten is dit wel een leuke.

http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/344530653-de-gustibus-non-est-disputandum.html?return=eJxNzU0KgzAQBeC7CLrTaBSUiB R7kxDTJuTHkBmhWHr3jl11M%2B97bzNSdOJtRTuD4C0XBWiZlZ kNYhKMuT3p2ASZHSYvJUITPQvHabWrdaxtBMxH0BF1ZBClzP9L %2FbQoM6X22mG2oAxT4zA1BoO%2FvfzSVRssuJf92pX93dNZRz 5d5BeHH5F42kSExwZUSOkaW0KgfY30L1tFdQdLnVcpHUtbzJ8v Dy1Ipg%3D%3D&df=1&fta=eNotkkluIzEMRe9Si6w1kiILvkJfwaCmtIFyXEjZ6UIHuX tr6JUevqj%2FKUrCyN8HB15en9v1S7ZjWQ8G5OXcLvotH5fng% 2FW6aUYT1s0wurY8%2Be9tX4%2BaD173J6v1vvPH614%2Bb2l9 HDc2b%2Fv%2Buqhu5XjZ5b0s663ZHGx5ueWR4VVj7UKpaOH0ms jaas%2BmKNEOTleST4qgK86K7VuojFauAYFHoK6gRIoNlE9CuR eTLrmBLURQTFOgSjT9OBFCoQEQnW9gwZbsh9L6Sd3QZFPyUByo MsAWqyaEihOg1J5Vs3Y9ovUH4EeHaKWf8ljbfU6ti4fUa2wVk7 E7e%2BWtG20EsSVNMHEYFkMy0gNFnDVUHU7wRveIrGJsNUoHUn 4WBzBhglMyAG3ug3IiKusx1Rq9GVsOdT8FlFTqY%2FFZWxpTxV qTmuBpTAxLpXFBA2beHTOoDm1wCcpUDI50jF53nxBrcxyKGBmh OgDNGhIX%2B%2Fvr9vzPxy75uG7l4%2F35u38RaBvEy13Oa%2F 817aNkNthEw4v8WdZf%2F%2FFrWYUVf%2F%2F8%2FAPf9sUl&fta_ind=10&fs=1

Jan Buurman
9 mei 2010, 11:08
Volgens mij praat de adverteerder in derde persoon enkelvoud. Hij heeft het over ene Wim Heins uit Friesland... Laat de adverteerder nou ook een Wim uit Friesland zijn...
Beetje vreemd....




Geen koopje, maar na al die advertenties vol turbo-taal en vooral onwaarschijnlijk veel dt- en andere schrijffouten is dit wel een leuke.

http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/344530653-de-gustibus-non-est-disputandum.html?return=eJxNzU0KgzAQBeC7CLrTaBSUiB R7kxDTJuTHkBmhWHr3jl11M%2B97bzNSdOJtRTuD4C0XBWiZlZ kNYhKMuT3p2ASZHSYvJUITPQvHabWrdaxtBMxH0BF1ZBClzP9L %2FbQoM6X22mG2oAxT4zA1BoO%2FvfzSVRssuJf92pX93dNZRz 5d5BeHH5F42kSExwZUSOkaW0KgfY30L1tFdQdLnVcpHUtbzJ8v Dy1Ipg%3D%3D&df=1&fta=eNotkkluIzEMRe9Si6w1kiILvkJfwaCmtIFyXEjZ6UIHuX tr6JUevqj%2FKUrCyN8HB15en9v1S7ZjWQ8G5OXcLvotH5fng% 2FW6aUYT1s0wurY8%2Be9tX4%2BaD173J6v1vvPH614%2Bb2l9 HDc2b%2Fv%2Buqhu5XjZ5b0s663ZHGx5ueWR4VVj7UKpaOH0ms jaas%2BmKNEOTleST4qgK86K7VuojFauAYFHoK6gRIoNlE9CuR eTLrmBLURQTFOgSjT9OBFCoQEQnW9gwZbsh9L6Sd3QZFPyUByo MsAWqyaEihOg1J5Vs3Y9ovUH4EeHaKWf8ljbfU6ti4fUa2wVk7 E7e%2BWtG20EsSVNMHEYFkMy0gNFnDVUHU7wRveIrGJsNUoHUn 4WBzBhglMyAG3ug3IiKusx1Rq9GVsOdT8FlFTqY%2FFZWxpTxV qTmuBpTAxLpXFBA2beHTOoDm1wCcpUDI50jF53nxBrcxyKGBmh OgDNGhIX%2B%2Fvr9vzPxy75uG7l4%2F35u38RaBvEy13Oa%2F 817aNkNthEw4v8WdZf%2F%2FFrWYUVf%2F%2F8%2FAPf9sUl&fta_ind=10&fs=1

guitarkid
9 mei 2010, 11:10
Geert,
Japanse lp, setneck etc. Is dit wat? Lijkt mij iig gaaf!
http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/ruilen-73114462.html?show_markt_uitvoer=1&start=42

Geen gekke gitaar, lijkt me. Alleen zit hij in een koffer die zo te zien niet voor een LP/model geschikt is. Ik geef het toch maar even door!


Volgens mij praat de adverteerder in derde persoon enkelvoud. Hij heeft het over ene Wim Heins uit Friesland... Laat de adverteerder nou ook een Wim uit Friesland zijn...
Beetje vreemd....

Er schijnen ook twee Jelle`s in Friesland te wonen..... ;)

Gr. C.

Midwolda
9 mei 2010, 11:44
'k Zou wel graag een foto van de kop er bij willen zien...
(van de gitaar dan he, niet van Wim of Jelle)

bass blom
9 mei 2010, 11:48
ik zie wel vaker van die potsierlijke teksten bij ads van die gast.
die ontnemen me meestal elke vorm van lust.

Pepe
9 mei 2010, 12:39
Ik heb wel eens een gitaar van hem gekocht, aardig man met af en toe bijzondere gitaren. Prijzen zijn redelijk, de gitaren bijna altijd als nieuw, daar is niks mis mee.
Ik hou wel van mensen die eigen zijn, geen dertien in een dozijn. Ik lees zijn advertenties altijd met plezier wetende dat er een gewone vent met een beetje humor achter zit.

jan jansen
9 mei 2010, 13:55
Volgens mij praat de adverteerder in derde persoon enkelvoud. Hij heeft het over ene Wim Heins uit Friesland... Laat de adverteerder nou ook een Wim uit Friesland zijn...
Beetje vreemd....

Ik kan mij vergissen,ik woon pas mn hele heleven in fryslan....maar er zijn meer mensen hier die Wim heten....:sssh::sssh::sssh::sssh:

geert1976
9 mei 2010, 14:13
http://link.marktplaats.nl/345689418

Mooie Koreaanse (Unsung) Epi, met SD pick-ups, hardshell case voor E 320,00

Dit zijn hele goede Epi's, sla je slag zou ik zeggen.

Keesz
9 mei 2010, 14:26
http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/345668400-hondo-ii-elektrische-gitaar.html?return=eJxNzU0OgjAQBeC7kMgOSqsRU0IM3qQ pozT0L50hMRrv7uDKzbzvvc0YLfXb6W5AreRZVwim2GVYiLIWY k0ZYhtMWSl7Ywjb6EXYXg7WBmLjIlLZAkSCKDAaU%2F6X5uHIF E7wsFJxaBdh%2B9OlXSj469OPsp5xpHQ4TvJwvHk%2BU68uO9X O04%2FEfLnMxPuMXFh5HztG4H2K%2FK84yzWh467qnLexq3NCs mmGUXZKVsPnCzQYTTM%3D&df=1&fta=eNotkU1uwyAQhe%2FCImuGXzMoV%2BgVImCgteTUVnFaq1 HuXsBd8fFmeA%2BGgBafFSdkj6%2Fl9h2WynzbArJjucKF6nVf EfwCaMXkF4FWtWXH33nztVBFv%2B3I%2FX3Dz8c9f83Jr3VGcd m2x5VftrXuaaV8BS6gGytkW3jPzM%2FNtKJENtNIlKIxqCkXK8 2hwTkpizyaomSQA3gAZQ6Vk07cmaY4E4iHDnGyljdQASJ1RbvI xTRKMlvbwDgrrDiVZjYAcomns9Y9wqpcKB0gk9Zaud4TshCl98 Rcpu7jJrBKjlIi1bO4hBLUUCI%2Fs2ymsznYKPvFRBKqDB9ulK VeEu0CeTzQ8diPa5KC6DyVIZ5gkh5gSNHoERzCeKk7h2CCiUYM iC2lzxLaKPd1C1RvS%2F583z%2F6uE0rOGT3cNz6D7ShEyrdRI Es%2FDD%2F9o%2FfzAfk%2BHy9%2FgDs0Jsp&fta_ind=24&fs=1#photoGallery

Set-neck Hondo (matsumoku waarschijnlijk) LP met Dimarzio super-distortions.

Verkoper lijkt er niet teveel verstand van te hebben dus sla je slag!

Kakihara
10 mei 2010, 17:16
Een (Aria (http://www.kapaza.be/Muziek_en_instrumenten/Elektrische_gitaren/26493824/ARIA_double_neck_gitaar.html)) double neck voor €600

Cort X6 (http://www.kapaza.be/Muziek_en_instrumenten/Elektrische_gitaren/26965923/Prachtige_Cort_X6.html) voor €50

Linkshandige Samick (http://www.kapaza.be/Muziek_en_instrumenten/Elektrische_gitaren/26936685/Lefty_Samick_Les_Paul_Artist_Series.html) Les Paul voor €325

Thiez
10 mei 2010, 17:28
Cort X6 (http://www.kapaza.be/Muziek_en_instrumenten/Elektrische_gitaren/26965923/Prachtige_Cort_X6.html) voor €50

Kheb daar keertje op gespeeld in muziekwinkel. Voor die prijs idd prachtig dingetje voor een beginner.

Rock Bottom
10 mei 2010, 17:28
325,- voor die samick? ik heb er 2 gehad die ik voor 75 euro de stuk gekocht heb en voor hetzelfde weer van de hand heb gedaan.

Rock Bottom
10 mei 2010, 19:20
Even terug komen op samick, hier heb je een 3 pup met gelijmde hals en silverburst voor 150,-:
http://link.marktplaats.nl/346059854

En deze samicks mag je zien als de zelfde gitaren als de jaren 90 koreaanse epi's

TimS
10 mei 2010, 19:26
Die Cort X6 is inmiddels 80 euro, gitaarnet lid?

geert1976
10 mei 2010, 19:49
Even terug komen op samick, hier heb je een 3 pup met gelijmde hals en silverburst voor 150,-:
http://link.marktplaats.nl/346059854

En deze samicks mag je zien als de zelfde gitaren als de jaren 90 koreaanse epi's

Hè hè, er zijn gelukkig mensen die wakker zijn.

Das een hele goede tip Saracen:cheerup::ok:

Hendriks
10 mei 2010, 21:33
Bieden vanaf 600 , dit is een American Ash , afgeleid van de 52 RI .
http://link.marktplaats.nl/346087992
Hele fijne , kosten nieuw 1200-1400 , worden niet meer gemaakt.

Henri H
10 mei 2010, 23:35
Bieden vanaf 600 , dit is een American Ash , afgeleid van de 52 RI .
http://link.marktplaats.nl/346087992
Hele fijne , kosten nieuw 1200-1400 , worden niet meer gemaakt.Waaraan kun je zien dat het een American Ash is?
Zou het geen MIM kunnen zijn?

Hendriks
10 mei 2010, 23:47
Ik heb dezelfde, stringtree , slagplaat (1 laags, 8 gaten) , tuners, etc .
Hij heeft 6 zadels , USA standard style brug.
Van de 52 RI heeft hij de bodie , U-shape hals , maar met 22 medium jumbo frets en een radius van 9,5.
Elementen zijn van het type Vintage modern , echt super en stil , ook heeft hij het Delta-tone tone pot.
De koffer is ook origineel.

Henri H
10 mei 2010, 23:53
OK, lijkt me wel een goeie prijs dan.
Alleen jammer v.d. kleur, vind ik dan.

Hendriks
11 mei 2010, 00:03
Je ziet ze niet veel , zijn ook maar kort gemaakt , in de USA worden ze nu echt gezocht door gitaristen die de 52RI te vintage vinden. 600 zou een koopje zijn.

Morio66
11 mei 2010, 12:44
Volgens mij een mooie prijs (?)
http://www.whitstableguitars.co.uk/newarrivals.htm

D-string
11 mei 2010, 14:25
Misschien zien jullie zulke dingen vaker, maar voor mij was deze aanpak vrij nieuw...

wie-is-er-zo-lief-om-gratis-een-gitaar-weg-te-geven (http://www.speurders.nl/overzicht/wie-is-er-zo-lief-om-gratis-een-gitaar-weg-te-geven-64214874.html?pc=3514&r=10&q=gitaar)

Riky
11 mei 2010, 14:30
Misschien zien jullie zulke dingen vaker, maar voor mij was deze aanpak vrij nieuw...

wie-is-er-zo-lief-om-gratis-een-gitaar-weg-te-geven (http://www.speurders.nl/overzicht/wie-is-er-zo-lief-om-gratis-een-gitaar-weg-te-geven-64214874.html?pc=3514&r=10&q=gitaar)

onder het motto: "Wie (niet) waagt, die (niet) wint?"

rijsberman
11 mei 2010, 14:32
Misschien zien jullie zulke dingen vaker, maar voor mij was deze aanpak vrij nieuw...

wie-is-er-zo-lief-om-gratis-een-gitaar-weg-te-geven (http://www.speurders.nl/overzicht/wie-is-er-zo-lief-om-gratis-een-gitaar-weg-te-geven-64214874.html?pc=3514&r=10&q=gitaar)
Uit de advertentie:

Wie heeft er thuis nog een gitaar liggen en heeft er niks aan

dan wil ik hem wel. heeft u nog andere spullen die u kwijt wilt dan hoor ik dat graag

Gr Charissa

PS: Graag opsturen of komen brengen.

Riky
11 mei 2010, 14:35
dat komt inderdaad uit de advertentie!

rijsberman
11 mei 2010, 14:37
Ik vind het echt erg grappig. Je moet je ouwe meuk nog opsturen of brengen ook!

Ik vind het bijna jammer dat ik de vuilniszak vanochtend al heb weggedaan. Dat zijn ook spullen waar ik wel vanaf wil...

Nou ja, misschien werkt het. Dus, heb je geld over, stuur het maar naar me op!

Riky
11 mei 2010, 14:43
Ja ik nam eigenlijk gelijk al aan dat ze zelf dan wel de verzendkosten betaald, maar als ik dan kijk naar haar spelling ga ik toch twijfelen. Nou ben ik niet zo'n zeikerd, maar als je iets aanbied doet je dat toch wel iets beter?

Zou wel leuk zijn als ze een lijstje bijhoud wat ze allemaal al ontvangen heeft!

bat
11 mei 2010, 14:44
Nieuwegein ligt tegen Utrecht aan. Daar hebben ze de straten momenteel vol liggen met spullen waar ze vanaf willen... ;)

Wiellem
11 mei 2010, 14:51
Nu staat er dat ze het eventueel ook wel wil ophalen als het in de buurt is :)

Riky
11 mei 2010, 14:54
dat stond er al toch...?

Wiellem
11 mei 2010, 14:57
dat stond er al toch...?

Ow ik dacht van niet aangezien het niet in de quote staat, my mistake :soinnocent:

rijsberman
11 mei 2010, 15:43
Ja, dat was mijn manipulatieve quote-knip. De boodschap was wat helderder, zonder die nuancering. De (naar ik hoop naieve) "doe alles maar gratis aan mij geven" instelling is haast ontwapenend. :)

nickofzo
11 mei 2010, 21:42
snel collectie uitbreiden? http://link.marktplaats.nl/346428083

behalve die usb gitaar:P

Steven Otto
11 mei 2010, 22:16
Jackson Kevin Bond Sig. met Blackout.
http://link.marktplaats.nl/346326300
bieden vanaf €350. Sla je slag.

Verschil met de RR24 is de inleg en deze heeft een mahony body.

Thiez
11 mei 2010, 22:40
http://link.marktplaats.nl/346352180

Volgens mij voor die prijs zeker een leuk setje.

Venlonaer
11 mei 2010, 23:52
Gezien er steeds meer kopieën op de markt zijn wil ik het zekere voor het onzekere nemen en het toch even navragen hier. Mij lijkt deze Epi echt, maarja ik weet het verder niet dus kunnen jullie mij uitsluitsel geven. Ik kan hem al gaan ophalen maar wil het toch nog eventjes zeker weten (en deze kan goed van een forumlid zijn dus...mja...):

http://link.marktplaats.nl/345870756

en de prijs is ook netjes toch?

alvast bedankt en hopelijk akn ik snel een HNGDdraad openen:noob:

geert1976
12 mei 2010, 00:01
Gezien er steeds meer kopieën op de markt zijn wil ik het zekere voor het onzekere nemen en het toch even navragen hier. Mij lijkt deze Epi echt, maarja ik weet het verder niet dus kunnen jullie mij uitsluitsel geven. Ik kan hem al gaan ophalen maar wil het toch nog eventjes zeker weten (en deze kan goed van een forumlid zijn dus...mja...):

http://link.marktplaats.nl/345870756

en de prijs is ook netjes toch?

alvast bedankt en hopelijk akn ik snel een HNGDdraad openen:noob:

Is een echte hoor:ok:

Venlonaer
12 mei 2010, 00:20
Okay dankje! :D

vulvasonic
12 mei 2010, 00:24
En, heb je 'm al? :D

geert1976
12 mei 2010, 00:24
Ik heb het bod van E 260,00 niet gedaan, echt niet:makeup:

Venlonaer
12 mei 2010, 08:51
@ geert: Haha weet ik, dat bod stond er ook al voordat ik contact opnam.

@ vulva: Ja ik heb hem (nog niet thuis, kan hem nog niet halen omdat ik steeds naar school moet:makeup:), dus dat wordt volgende week pas. Maar hij beloofde me dat hij hem vashoudt:)

Maar een Goldtop....altijd al een willen hebben!!!:lovelove:

tidalwave_sideburns
12 mei 2010, 09:29
Hier een prachtige oude Musima Record, 300 dollar. Verkoper komt uit Oekraine.

http://cgi.ebay.com/German-s-hollow-electric-acoustic-guitar-MUSIMA-1655HV-/330428826891?cmd=ViewItem&pt=Guitar&hash=item4cef17c50b

f-sleutels, tremolo, geweldige gitaar voor het geld.

smullie
12 mei 2010, 09:31
Gezien er steeds meer kopieën op de markt zijn wil ik het zekere voor het onzekere nemen en het toch even navragen hier. Mij lijkt deze Epi echt, maarja ik weet het verder niet dus kunnen jullie mij uitsluitsel geven. Ik kan hem al gaan ophalen maar wil het toch nog eventjes zeker weten (en deze kan goed van een forumlid zijn dus...mja...):

http://link.marktplaats.nl/345870756

en de prijs is ook netjes toch?

alvast bedankt en hopelijk akn ik snel een HNGDdraad openen:noob:

Dat is een mooie!!!!:ok:

Venlonaer
12 mei 2010, 10:23
Uhu:crazyhappy:

edit: vind het alleen jammer dat ik nog moet wachten om hem te halen....school:(

guitarkid
12 mei 2010, 11:10
Hier een prachtige oude Musima Record, 300 dollar. Verkoper komt uit Oekraine.

http://cgi.ebay.com/German-s-hollow-electric-acoustic-guitar-MUSIMA-1655HV-/330428826891?cmd=ViewItem&pt=Guitar&hash=item4cef17c50b

f-sleutels, tremolo, geweldige gitaar voor het geld.

Ben jij niet zoiets aan het opknappen in "Glow in the dark" ...???

Gr. C.

tidalwave_sideburns
12 mei 2010, 11:20
Ben jij niet zoiets aan het opknappen in "Glow in the dark" ...???

Gr. C.

Correctemundo, die van mij heeft alleen geen f-sleutels en geen tremolo unit. Stiekum vind ik deze op e-bay veel en veel mooier... Oh en had ik al gezegd dat die gitaren een ebben toets hebben? Bij deze dan.

wietse
12 mei 2010, 13:28
Hier een prachtige oude Musima Record, 300 dollar. Verkoper komt uit Oekraine.

http://cgi.ebay.com/German-s-hollow-electric-acoustic-guitar-MUSIMA-1655HV-/330428826891?cmd=ViewItem&pt=Guitar&hash=item4cef17c50b

f-sleutels, tremolo, geweldige gitaar voor het geld.
dat is geen record maar een goedkope musima.
kan niet in de schaduw staan van een record.



Here are the 69 model's specifications in German:
Musima Record 1969
Hals: Riegelahorn, Griffbrett Palisander oder Ebenholz(?), geschraubt, 21 Bnde, Perlmutteinlagen, Halsdicke: 28,2 (!) mm (12.Bd.), Mensur: 64 cm, Griffbrettradius 9,5" Korpus: Decke und Boden gewצlbt, massive Fichtendecke, Zargen und Boden Riegelahorn Hals, Korpus und Kopfplatte mehrlagige Bindings Pickups: Singlecoil Gewicht: 3,6 kg


http://www.meatexz.com/cheesyguitars/

die op ebay staat is een gelamineerde cheapo en dan is 300$ een boel geld.

tidalwave_sideburns
12 mei 2010, 16:51
dat is geen record maar een goedkope musima.
kan niet in de schaduw staan van een record.



[FONT=Arial]
http://www.meatexz.com/cheesyguitars/

die op ebay staat is een gelamineerde cheapo en dan is 300$ een boel geld.

Ah nu zie ik het ook. Nee, laat dan maar. Er staan trouwens wel een paar eigenaardige Russische gitaren, Urals en zo. Vind ik ontzettend veel psychobilly mojo hebben, en ze zijn nogal zeldzaam.

Julos
12 mei 2010, 19:31
Ik ben al een tijdje op zoek naar een elektrische gitaar om mee te leren gitaarspelen. Na wat advies e.d. werd mij geadviseerd voor een Les Paul model te gaan, 2 humbuckers. Nu kwam ik de volgende advertentie tegen op marktplaats:
Les Paul epiphone (http://link.marktplaats.nl/346632984)

Ik woon bij deventer vandaar de interesse. Maar zoals bekend is zijn er nogal wat valse epiphone's in de omloop, daarom vraag ook ik wat jullie van deze vinden? Lijkt het zo of zitten er andere humbuckers in, die horen toch ook goud te zijn?

Alvast bedankt, groeten juul

EDIT: had een email gestuurd, maar de gitaar is al verkocht. :(

Solidkick
12 mei 2010, 21:22
Maar zoals bekend is zijn er nogal wat valse epiphone's in de omloop, ..

Gelukkig kun je een valse epipone stemmen :soinnocent:

Zonder gekheid, veel spelers upgraden hun Epiphone met betere hardware dus laat je daardoor niet direct afschrikken.

Morio66
13 mei 2010, 00:23
http://www.whitstableguitars.co.uk/mijepiphonelespaul.htm

Morio66
13 mei 2010, 21:52
Hele aparte strat, vind um wel mooi...

http://link.marktplaats.nl/341425425

bass blom
13 mei 2010, 21:56
Hele aparte strat, vind um wel mooi...

http://link.marktplaats.nl/341425425

als hij een ebben toets zou hebben..

stikel
13 mei 2010, 22:12
Er bestaat ook zo'n mooie Aerodyne Tele met een P90 in de neck. Mmmm

Groet Jan

Rubenios
14 mei 2010, 12:47
misschien niet 2e hands maar wel leuke tip: www.carvin.nl, hebben ze nu aantal gitaren en bassen met 50% korting

Pepe
14 mei 2010, 13:07
... en? Er staan nergens prijzen bij? Mooie aanbieding!

Rubenios
14 mei 2010, 14:37
... en? Er staan nergens prijzen bij? Mooie aanbieding!

kijken is ook een kunst:
http://www.carvin.nl/webshop.htm

Pepe
14 mei 2010, 14:46
Ja, ben ik net geïnteresseerd in de dingen waar je een prijsopgave voor moet mailen...

Plant
14 mei 2010, 14:55
misschien niet 2e hands maar wel leuke tip: www.carvin.nl, hebben ze nu aantal gitaren en bassen met 50% korting

Ook een leuke tip (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=104751&highlight=carvin.nl).

Geen idee of carvin.nl nu inmiddels wel of niet te vertrouwen is, dat mag je zelf ondergaan.

Exi
14 mei 2010, 15:00
Ook een leuke tip (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=104751&highlight=carvin.nl).

Geen idee of carvin.nl nu inmiddels wel of niet te vertrouwen is, dat mag je zelf ondergaan.


Carvin.nl is sinds 28 augustus 2008 weer in handen van de juiste importeur van Carvin, namelijk Mafico.
Dus Carvin.nl is nu wel te vertrouwen en een officiële website van importeur Mafico

Haaspaas
14 mei 2010, 17:27
http://cgi.ebay.co.uk/MARSHALL-AMP-NUMBER-2-MADE-REAL-COLLECTORS-ITEM-/220604793162?cmd=ViewItem&pt=UK_MusicalInstr_Amplifiers_RL&hash=item335d12014a

Een koopje.

Steven Otto
14 mei 2010, 19:59
Zo zo. Opa wil zeker een tweede huisje in Florida? :ok:

BamBuFan1
15 mei 2010, 01:06
Dus Carvin.nl is nu wel te vertrouwen en een officiële website van importeur Mafico

Mafico, een betrouwbaar adres.


[Plaats hier uw eigen Cosa Nostra-gerelateerde grap]

altheka
15 mei 2010, 07:41
misschien niet 2e hands maar wel leuke tip: www.carvin.nl, hebben ze nu aantal gitaren en bassen met 50% korting

Nou aanbieding, een jaar geleden stonden er dezelfde prijzen hoor.
Ik weet niet meer zeker of er 47% korting bij stond maar ik weet zeker dat er een adviesprijs stond met een streep er door en ook een prijs die ongeveer de helft daarvan was.

geert1976
16 mei 2010, 13:04
http://link.marktplaats.nl/347615165

De prijs is erg stevig, maar dit zijn wel hele goede Les Pauls.

geert1976
16 mei 2010, 14:48
http://link.marktplaats.nl/347712997

Leuk setje om mee te beginnen:ok:

Venlonaer
16 mei 2010, 17:00
Oah deze ga ik aanraden aan een vriend van mij, die begint net met gitaar spelen! Thnx geert! :ok:

geert1976
17 mei 2010, 00:42
http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/1980-gibson-les-paul-custom-73500631.html?qq=

Ok wel wat slijtplekken aan de hals, maar volgens mij best wel een lage prijs..

vulvasonic
17 mei 2010, 04:36
http://www.2dehands.be/muziek/muziekinstrumenten/elektrische-gitaar/1980-gibson-les-paul-custom-73500631.html?qq=

Ok wel wat slijtplekken aan de hals, maar volgens mij best wel een lage prijs..

Ik ben niet zo into Les Pauls, maar is €1900,- minimaal, wat de huidige eigenaar er voor wilt hebben, echt een koopje?

Wat ben ik blij dat ik niet GAS op Les Pauls (hoewel ik de zwarte Customs nog niet eens zo onsmakelijk vind. :D

bass blom
17 mei 2010, 07:33
vind ik ook geen koopje voor een 1980.
een vriend kocht in 1987 een 82 met slijtplekken op de hals, door capo.. voor 800 gulden ofzo.
poeh, wat mag de mijne wel niet opbrengen dan :cheerup:

Venlonaer
17 mei 2010, 09:36
http://link.marktplaats.nl/347618766

ik vind m wel mooi!:ok: (maar geen centjes helaas....)

Trecion
17 mei 2010, 11:51
wel apart dat ie geen foto van de headstock heeft.

speedmusic
17 mei 2010, 11:54
Heeft hij vast wel maar hij is zo trots op zijn nieuwe aanwinst dat hij die ook even wil showen. ;)

stikel
17 mei 2010, 14:40
Een nieuwe studio bij een gerenommeerde Gibson dealer kost nieuw net onder de duizend euro. Trek je conclusie.

Groet Jan

Bovendien had een foto van de headstock er nog makkelijk bijgekund met de foto-opties van MP

Daan_B
17 mei 2010, 16:25
wel apart dat ie geen foto van de headstock heeft.

Jawel hoor, eentje van de BB King sig:cheerup:!

vulvasonic
17 mei 2010, 17:24
Een nieuwe studio bij een gerenommeerde Gibson dealer kost nieuw net onder de duizend euro. Trek je conclusie.

Groet Jan

Bovendien had een foto van de headstock er nog makkelijk bijgekund met de foto-opties van MP

De kop staat toch op de tweede foto?
Niks mis met die gitaar. Schitterend ding. Dezecuitvoering wordt niet meer geproduceerd en ze waren, toen ze nog gemaakt werden, duurder dan de 'gewone' Studio's. Dan nog is de gitaar aan de prijzige zijde, maar het is dan ook echt zo'n gitaar uit de categorie 'wat de gek ervoor geeft'. Het ding is wel in een onberispelijke staat overigens.

pasqual
17 mei 2010, 23:28
voor de contemporary strat bezitters: een Kahler system 1 tremelo, ongebruikt ( beweert ie ): http://link.marktplaats.nl/348094991

kan interressant zijn want er zijn hier nogal een aantal bezitters!

groeten pasqual.

geert1976
17 mei 2010, 23:36
voor de contemporary strat bezitters: een Kahler system 1 tremelo, ongebruikt ( beweert ie ): http://link.marktplaats.nl/348094991

kan interressant zijn want er zijn hier nogal een aantal bezitters!

groeten pasqual.

Goeie tip, die komen los heel weinig voorbij.

Ziet er zo op de foto erg netjes uit, maar ja foto's zeggen niet alles.

pasqual
17 mei 2010, 23:38
graag gedaan, lijkt me ook een redelijk redelijke prijs;)

groeten Pasqual.