PDA

View Full Version : Kramer gitaren



piet lefty
9 maart 2003, 17:19
Hallo luitjes.

Weet iemand hiero een dealer voor Kramer gitaren?
Heb op de site van Kramer wel wat leuks gezien maar weet niet waar dat spul te koop is.

Jay Cal
9 maart 2003, 17:36
Te koop:

Op musicyo.com (joh, meen je dat nou?)
En op Musik-Produktiv.de

Greetz!

PeArLjAm
9 maart 2003, 18:07
Op 2003-03-09 17:19, schreef piet lefty:
Hallo luitjes.

Weet iemand hiero een dealer voor Kramer gitaren?
Heb op de site van Kramer wel wat leuks gezien maar weet niet waar dat spul te koop is.


De dealer is volgens mij nederland muziek in Almere. Verder ken ik iemand die nog een lefty kramer heeft staan misschien.. Heeft kramer een site ?? Trouwens je kunt ook op zoek gaan naar een 2ehands kramer, ik heb laatst eeen kramer baretta uit de usa gekocht. Maar aan je naam te zien ben je lefty...

piet lefty
9 maart 2003, 19:54
THX pearljam.
Ben inderdaad linkshandig ja.
Een gitaar uit amerika halen lijkt me nogal een gedoe.
Je weet dan toch niet of ie een beetje fijn speelt toch?

sash
9 maart 2003, 20:06
Hij bedoelt een Kramer Baretta made in USA, hij heeft niet gehaald in de USA :smile:

PeArLjAm
9 maart 2003, 20:46
Op 2003-03-09 20:06, schreef sash:
Hij bedoelt een Kramer Baretta made in USA, hij heeft niet gehaald in de USA :smile:


Juistem :smile:

piet lefty
9 maart 2003, 21:43
O sorry,ik heb het niet goed begrepen
Maar waar heb je hem dan gekocht pj?

Ic3gl0vE
9 maart 2003, 21:44
nederlandmuziek had altijd kramers maar nu niet meer volgens mij. Staat iig niet meer op de site

piet lefty
9 maart 2003, 21:49
Heb net een mailtje naar nederland muziek gestuurd.
K zal eens kijken wat ze te zeggen hebben.

PeArLjAm
9 maart 2003, 22:03
Op 2003-03-09 21:43, schreef piet lefty:
O sorry,ik heb het niet goed begrepen
Maar waar heb je hem dan gekocht pj?



Ik heb hem 2ehands gekocht van een particulier. Bedenk wel, een baretta is een oud model en mijne komt uit '86 geloof ik, en nog gebouwd in amerika. Tegenwoordig word alles gemaakt in azie. Maar die man waarbij ik de gitaar heb gekocht, hadook nog een linkshandige kramer te koop staan. Maar dan zon nieuw model die ze via internet verkopen tegenwoordig. Ik kan hem wel eventjes voor je mailen als je dat wilt..

piet lefty
9 maart 2003, 22:24
Ja Mail me maar PJ
b.v.d

KramerAmsterdam
28 mei 2004, 22:01
Hallo Piet Lefty

I k lees net je zoektocht naar een Lefty Kramer..de discussie was op 9 maart 2003 (mijn verjaardag!) . In elk geval, de linkshandige Kramer verkoper ben ik 8-)

Remy ofwel KramerAsmterdam.

Je zal ongetwijfeld voorzien zijn, maar..als er ooit nog vragen zijn tav Kramergitaren, links of rechts..aarzel niet.

Groeten,
Remy