PDA

View Full Version : goeie upgrade??



frankiiee
1 december 2008, 19:19
hoi,

Ik ben van plan om mijn beginnerssetje te verkopen, het eerste idee was om enkel mijn roland cube 15 te verkopen en daarvoor in de plaats een Fender superchamp te kopen. Daar zou ik dan met mijn huidige Squier affinity strat op kunnen spelen.

Maar nu was ik wat rond aan het kijken op thomann en zag ik de Squier vintage modified stratocaster staan. Dan zou mn nieuwe set dus de superchamp samen met de vintage modified strat zijn.

Mijn vraag is dus zit er erg veel verschil tussen affinity en vintage modified of is dat niet de moeite en zou ik beter op marktplaats rondkijken voor een goede 2dehands Fender?

Ik ben ook al naar de gitaarwinkel gegaan om de superchamp eens te testen. Daar raadde de verkoper me aan om mijn roland te houden en gewoon een effectenbakje te kopen van +- 80 euro en zo nog wat verder te doen tot ik meer geld wil spenderen.
Ik heb de superchamp niet kunnen testen want er waren problemen met het leversysteem van Fender ofzo. Maar bij Thomann zag ik dat hij wel nog op voorraad was. Uit reviews en youtube filmpjes denk ik wel dat deze amp iets voor mij is.


Er zijn dus een viertal opties:
1) Fender superchamp xd + Squier affinity (kost mij +- 220 euro)
2) Roland cube 15 + effectenbakje (kost mij +- 80 euro)
3) Fender superchamp xd + Squier vintage modified (kost mij +- 400 euro)
4) Fender superchamp xd + Fender mim (kost mij +- 650 euro)
5) ????

Jullie mening hierover of nog andere adviezen zouden me wat vooruit kunnen helpen want ik weet niet wat te kiezen. Ik weet dat er veel van dit soort topics passeren maar raak er echt niet uit.