PDA

View Full Version : Sennheiser freeport



kenx
1 december 2008, 18:54
Hoy,

Ik kan aan een Sennheiser draadloos systeem aangeraken voor 100 euro...
Doen of niet?
Tjah ik moet niet HET perfecte geluid hebben, maar liefst zoveel mogelijk storingsvrij...

grtz,

kenny

Martijn-w
1 december 2008, 18:56
Dit is op zich het verkeerde forum maar goed.

Ik heb er zelf eentje en het is me tot nu toe nog niet tegengevallen.

bert k
1 december 2008, 19:16
Leg mij dan maar uit waar het wel thuishoort. Het is geen amp, het is geen effect. Ik laat hem nog maar ff staan...

Martijn-w
1 december 2008, 23:08
Bij Effectenpedalen / Overige randapparatuur. Want het is randapparatuur. En bij rack gear zie ik ook wel wat topics over draadloze systemen.

JohnLord
1 december 2008, 23:12
Ik heb een Freeport en storings/ruis vrij is ie zeker. Tonesuck waar iedereen het altijd over heeft is naar mijn mening verwaarloosbaar. Voor die prijs zou ik hem dus zeker even gaan testen.

pannekoek
1 december 2008, 23:15
Bij Effectenpedalen / Overige randapparatuur. Want het is randapparatuur. En bij rack gear zie ik ook wel wat topics over draadloze systemen.
idd, je was me voor

en ontopic: als ik jouw was zou ik gaan testen, heel belangrijk!

ik heb systemen tussen 100 en 500 euro in mn handen gehad waarvan de duurste systemen soms echt prut werken! goed testen dus! is het voldoende voor jouw, nemen!

HaroldA
1 december 2008, 23:33
Komt ie weer: X2 Digital Wireless (punt!)

(Alle?) andere systemen hebben companders die het leven uit je signaal compressen/expanden.

Hiervoor had ik een Sennheiser EW 100 G2 setje (172 geloof ik) en die heb ik met plezier verkocht! ;)

bert k
2 december 2008, 00:01
Ok, you right, gaat ie naar effecten.

MjS
2 december 2008, 00:14
Komt ie weer: X2 Digital Wireless (punt!)

(Alle?) andere systemen hebben companders die het leven uit je signaal compressen/expanden.

Hiervoor had ik een Sennheiser EW 100 G2 setje (172 geloof ik) en die heb ik met plezier verkocht! ;)

Maar is die X2 nu al op legale frequentiebanden in NL?

Heb zelf een poosje met een Freeport setje gespeeld, weggedaan omdat ik relatief weinig optrad en niet heel veel bewoog, maar nooit last gehad van tonesuck of haperingen e.d.

vettavillenl
2 december 2008, 08:36
Maar is die X2 nu al op legale frequentiebanden in NL?



Nee, nog niet officieel beschikbaar in NL