PDA

View Full Version : Randall V-Max



marter544
30 november 2008, 20:49
Hallo,

Ik ga waarschijnlijk aan de Engl, maar ik zag net op Marktplaats een advertentie van iemand die meerdere Randall V-Maxen heeft voor een goede prijs. Ik kan weinig over deze amp vinden, dus vandaag mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee, en is het een degelijke amp? Mijn made-in-china RG75 klonk goed maar was onbetrouwbaar, deze is made in the US of A dus ik hoopte dat deze dan ook wat steviger in elkaar zit. Iemand een idee hoe deze klinkt, en de betrouwbaarheid ervan?

VanMeekeren
30 november 2008, 20:56
Jos heeft inderdaad meerdere van deze apparaten. Zijn maar beperkt gemaakt en signatures van de gitarist van Anthrax meende ik.

Buis/transistor schakelbaar.

Ik neem aan dat deze bakken betrouwbaarder zijn dan 'the usual Randall's', maar ik weet weinig van deze bakken. Ook heb ik er niet over gespeeld, ik speelde over zijn Koch.

PS.: Ben je Aerosmith-fan? Dan zou ik zeker eens bij hem langs gaan. ;)

marter544
30 november 2008, 21:00
Idd, de sig van Scott Ian, ik denk dat ik er maar gewoon eens langs ga, voor het geld kun je het eigenlijk niet laten, maar de cab gaat dan gelijk weer marktplaats op, hehe. Als et minder klinkt dan een fireball laat ik het aan me voorbij gaan...

Aerosmith? Vanwaar de vraag, heeft de beste man een grote aerosmith collectie?

AART
30 november 2008, 21:02
Als je ervoor gaat wil ik de cab misschien wel.
Pm me maar als je die set neemt.

Edit:

Laat maar, het is geen 4x12 als ik het goed begrijp maar een 2x12+1x15, blegh.

VanMeekeren
30 november 2008, 21:13
Die man heeft een basgitaar die was eigenlijk bestemd voor Rick Savage (bassist van Aerosmith), maar is verkeerd verstuurd door Washburn. En beland bij een muziekzaak in NYC (meende ik). De eigenaar van de zaak was bevriend met Jos en heeft deze toen aan hem verkocht. Er zijn er twee van op de wereld.

1/2: Deze heeft Rick Savage van Aerosmith.
2/2: Deze heeft Jos.

Enige verschil schijnt te zijn dat er ergens 'Proto' staat.


Van Meekeren


EDIT: De band is dus niet Aerosmith, maar Def Leppard...stom :p

marter544
30 november 2008, 23:55
Mja, das inderdaad een vreemde cab, en je hebt er een verhuistrafo voor nodig, daar heb ik geen zin in, dat had ik eerder moeten zien.