PDA

View Full Version : Artwork basgitaar



Brewskie
29 november 2008, 13:01
Geinspireerd door een artikel over Satriani, in het magazine "gitarist" heb ik mijn zoontje de vrije hand gegeven om mijn saaie zwarte basgitaar te verfraaien. Hij zat echt te kijken van ,,mag dat dan ?" :???: Na een tijdje heb ik er zelf ook nog wat aan toegevoegd.

Zie hier de foto's.

http://img.photobucket.com/albums/v40/Brewskie/image001.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v40/Brewskie/image002.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v40/Brewskie/image003.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v40/Brewskie/image004.jpg

Groet,
Brewskie

Blend
29 november 2008, 13:04
Wat gaaf! Leuk koppie heeftje zoontje ook. Hoe oud is-tie?

pietjeekes
29 november 2008, 13:15
mooi gedaan.

ik heb nu ook een zwarte gitaar maar ik vind dit wel mooi.

Mss als ik alter op de kleur ben uitgekeken ga ik er ook op tekenen.
Of als het echt lang duurt mijn zo'n er op loslaten. als ik er ene ga hebben

Brewskie
29 november 2008, 13:21
Wat gaaf! Leuk koppie heeftje zoontje ook. Hoe oud is-tie?

Dank je. Julian is 6 jaar. En hij is gek op tekenen. Hij heeft ook een eigen spaans gitaar, maar die pakt hij nog niet vaak op. :noob: ,,Boer er ligt een kip in het water" is nog even te moeilijk. Bonamassa speelde op die leeftijd al SRV !!:gitarist:

pueblo
29 november 2008, 13:46
leuke makeover :)

barno
29 november 2008, 13:50
fantastisch!!

st.robot
29 november 2008, 17:35
kvind 'm geweldig mooi :rockon: je zoontje heeft talent

budje
29 november 2008, 17:37
Je gaat je nog heel vaak blij voelen als je mensen verteld dat je zoontje dat heeft gemaakt, en hun reactie kan zien :) (Serieus! niet sarcastisch bedoeld al kan je dat wel zo lezen)

Saf
29 november 2008, 18:01
erg leuk effect. zeker een verbetering. ga je hem nu nog een laagje blanke lak geven?

Brewskie
29 november 2008, 18:16
erg leuk effect. zeker een verbetering. ga je hem nu nog een laagje blanke lak geven?

Ja, ik denk het wel. Hij is zo niet slijtvast. Bij de duim is de eerste schade al te zien.

Saf
30 november 2008, 11:21
ik heb het ooit op een witte gitaar met zwarte stift gedaan, doen ik me een keertje stierlijk verveelde. Niet gelakt ofzo maar naar een maand spelen was er al veel vanaf.

Zou eigenlijk erg zonde zijn.

Brewskie
30 november 2008, 19:36
Die zwarte stift was een soort eding ? De stift die ik gebruikt heb is een lakstift. Dat is toch wel iets anders. Het zit er ook dik op, je voelt het ook zitten.

Saf
30 november 2008, 23:41
weet ik niet meer, tis al een hele poos geleden. Ik denk wel dat het een eding was zo eentje waarmee je ook op vochtige ondergronden kan schrijven. Was best een dure toen.

robostrat
1 december 2008, 07:31
ziet er erg geslaagd uit !
kan ik ook een gitaartje brengen ;)

JeroenSchaaf
1 december 2008, 07:47
Heeel gaaf! zat er serieus direct over na te denken om dit bij me Squiert te doen.

http://img241.imageshack.us/img241/7894/dsc0800bn3.jpg

Basileia
1 december 2008, 11:33
Prachtig ding nu! Iemand fan van Led Zeppelin?
Wel een talentvol tekenaar zeg, dat zoontje van je.

Brewskie
1 december 2008, 19:39
Heeel gaaf! zat er serieus direct over na te denken om dit bij me Squiert te doen.

Ok. Lever die Squier maar bij mij thuis af. Dan zullen we hier in Nederland ook even kinderarbeid introduceren:)

Mooie Squier trouwens. Ik heb onlangs twee humbuckers van een Les Paul gekocht en daar wil ik dezelfde setup van jouw pickups mee maken op een zelfbouw-strat. Ik moet alleen nog een slagplaat vinden met deze combinatie. Ik kan alleen die met HSH-vinden (dus nog me een single-coil in het midden.).

Brewskie
1 december 2008, 19:46
Prachtig ding nu! Iemand fan van Led Zeppelin?
Wel een talentvol tekenaar zeg, dat zoontje van je.

Kijk, er zijn toch mensen die het trappetje en de pijl hebben gezien. Ik vroeg me al af, of het zou opvallen. Op zich niet eens een fan van Led Zeppelin, hoor.

S9koen1F
1 december 2008, 19:56
Wow, dat is egt Geweldig.
Deed me een beetje denken aan zo'n oude Inca/Aboriginal tekeningen.

Al zou ik dit niet met mijn zwarte basgitaar doen,
Althans nu nog niet, kheb hem nog niet zolang dan vind ik het een beetje zonde.

~Koen

hezz
1 december 2008, 21:43
Talentvolle jongen! Ik ken veel illustratoren die wensen dat ze zo 'old-skool' konden tekenen. Erg fris!

Mr Xen0
2 december 2008, 17:00
Dank je. Julian is 6 jaar. En hij is gek op tekenen. Hij heeft ook een eigen spaans gitaar, maar die pakt hij nog niet vaak op. :noob: ,,Boer er ligt een kip in het water" is nog even te moeilijk. Bonamassa speelde op die leeftijd al SRV !!:gitarist:

Dat valt te zien, wat gaaf! Ik vind het echt super leuk gedaan. Dat fleurt de boel toch maar weer op.

frankiiee
2 december 2008, 23:54
WOW, dit vind ik echt heel erg mooi gedaan, maakt van saai zwart opeens iets heel vrolijks en aparts. Heeft een beetje afrikaanse roots precies.

Brewskie
6 december 2008, 19:10
WOW, dit vind ik echt heel erg mooi gedaan, maakt van saai zwart opeens iets heel vrolijks en aparts. Heeft een beetje afrikaanse roots precies.

Het leuke is dat ik aan mijn zoontje de berichtjes oplees. Als ik dan op mijn computer bezig ben, dan vraagt hij....,,is er nog een reactie gekomen ?..." Hij is wel trots op de leuke reacties.:satisfie:

De headstock hebben we overigens ook bewerkt. Daar posten we later nog een foto van.

barno
6 december 2008, 20:18
Het leuke is dat ik aan mijn zoontje de berichtjes oplees. Als ik dan op mijn computer bezig ben, dan vraagt hij....,,is er nog een reactie gekomen ?..." Hij is wel trots op de leuke reacties.:satisfie:

De headstock hebben we overigens ook bewerkt. Daar posten we later nog een foto van.


ja zoontje, er zijn nog reacties gekomen: je pappa durft het je niet vragen maar heimelijk wenst hij dat je op een nacht zijn auto ook zo beschildert ... :)

pim raaijmakers
7 december 2008, 07:56
hey julian, staat wel saai, zo'n vette bas en een kale pa op het podium. een full-cover body tattoo in dezelfde stijl tekenen als hij slaapt is misschien een optie. hoef je niet met lakstift te doen, een gewonde permanente zwarte stift doet het ook

SGbanez
7 december 2008, 13:39
Nou jongen! Misschien mag je ooit de gitaar van Joe Satriani doen:dance:

Echt mooi. Als geheel ziet het er vooral echt vet uit! En natuurlijk de stairway to heaven:)

RoelTM
7 december 2008, 15:05
Ik vind hem echt suppermooi. Vooral als je 'm van een afstandje bekijkt, geeft dat een fantastisch geheel. :satisfie:
Goed gedaan Julian, echt mooi. :)

Brewskie
7 december 2008, 17:13
hey julian, staat wel saai, zo'n vette bas en een kale pa op het podium. een full-cover body tattoo in dezelfde stijl tekenen als hij slaapt is misschien een optie. hoef je niet met lakstift te doen, een gewonde permanente zwarte stift doet het ook

Pim... HOE (in godsnaam) weet jij dat de pa van Julian kaal is ? Ik ga het niet ontkennen overigens :satisfie: Kaler dan ik kan niet.

Gothra
7 december 2008, 21:05
Pim... HOE (in godsnaam) weet jij dat de pa van Julian kaal is ? Ik ga het niet ontkennen overigens :satisfie: Kaler dan ik kan niet.

Ik denk dat ie met kaal, zonder tatoeages bedoelt...

pim raaijmakers
8 december 2008, 06:41
ik bedoel dus zonder tattoos. was trouwens ook maar een gokje hoor.