PDA

View Full Version : technisch vraagje



Brulmuis
28 november 2008, 17:28
Ik heb een vraag omtrend gitaarmarkt. Als dit het verkeerde topic is, excuses en graag verplaatsen naar het goede topic.

Elke keer als ik een advertentie wil plaatsen dan (als ik al ingelogd ben), na het invullen van de benodigde velden, moet ik mijzelf steeds opnieuw inloggen, met als gevolg dat ik weer terug kom bij de velden die ik net heb ingevuld maar nu weer leeg zijn, zodat ik weer helemaal opnieuw kan beginnen.

Hetzelfde overkomt mij met het reageren op advertenties van anderen via de mail; bij het versturen van de mail moet ik weer eerst inloggen, krijg dan weer dat scherm te zien waar je, je mail kan typen. Maar de mail die ik wilde versturen is foetsie.

Weet iemand waardat aan kan liggen?

Alvast bedankt,

Jelmer

Mr.Fingers
28 november 2008, 17:38
Voor gitaarmarkt heb je een aparte loginnaam & wachtwoord nodig, uw gitaarnetnaam & wachtwoord werkt daar niet (is dat een antwoord op uw vraag?)

Brulmuis
28 november 2008, 18:02
ja, dat weet ik. Maar ookal als ik wel met die aparte naam heb ingelogd en daarna een advertentie wil plaatsen of reageren met een mail gebeurt het.

wbz
28 november 2008, 18:10
cookies uitgeschakeld?

Mitch
28 november 2008, 18:49
Juist. Als je je systeem normaal gesproken laat vragen om cookies en je hebt die van Gitaarmarkt ooit geweigerd moet je die weigering weer even verwijderen.

Dirk_Hendrik
1 december 2008, 18:55
Wat in dit soort gevallen ook nog wel eens kan helpen is om je temporary internet files even leeg te maken.

Cookies staan meestal gewoon aan.

Brulmuis
2 december 2008, 16:20
Wat in dit soort gevallen ook nog wel eens kan helpen is om je temporary internet files even leeg te maken.

Cookies staan meestal gewoon aan.

Ja, klopt, ik heb gewoon mijn cookies aanstaan.

Bedankt voor al het advies, ik ga even rommelen met mijn internetinstellingen.

Jasper.
28 januari 2009, 19:31
ik heb precies hetzelfde nu :S ik heb mijn tijdelijke internetbestanden verwijdert maar hoe zit dat met die cookies?? hoe stel ik dat in? (ben niet zon computernerd :P)

Jasper.
28 januari 2009, 21:43
Laat maar het is al opgelost :) kwam er toevallig achter hoe dat met die cookies werkt :dance: