PDA

View Full Version : HELP, elektro akoestische gitaar?



MatthiasDR
26 november 2008, 16:58
Oké ik ben van plan me nog een gitaartje aan te schaffen, en het enige wat nog ontbreekt in m'n collectie is een elektro-akoestische gitaar. Maar aangezien ik hier totaal niets van ken kom ik hulp bij jullie vragen.
Mijn budget ligt onder de €200, oké ik weet het, het is niet veel, maar ben niet van plan meer uit te geven. Welke gitaren komen nu zoal in aanmerking rond dit budget, ik speel alles van blues tot rock. Ben eigenlijk op zoek naar een pareltje voor weinig geld dus. Tips? en geef me niet de opmerking van de zoekfunctie te gebruiken, want ik vind niets:)!!
mvg Matthias:noob:

Blend
26 november 2008, 17:47
Als het goedkoop moet: Ibanez heeft in die prijsklasse gitaren. Anders heeft Yamaha nog wel wat. Kijk maar op Feedback.nl, of in de nieuwe folder, die bij mij trouwens vandaag door de bus viel :)

MatthiasDR
26 november 2008, 18:11
Als het goedkoop moet: Ibanez heeft in die prijsklasse gitaren. Anders heeft Yamaha nog wel wat. Kijk maar op Feedback.nl, of in de nieuwe folder, die bij mij trouwens vandaag door de bus viel :)
Maar ervaring leert me dat onbekende merken in deze prijsklasse vaak beter scoren, niet?
want heb net een london city comet gekocht, en ook gekeken bij yamah, en vond de london city 10keer zo goed.

YB
26 november 2008, 18:38
Marktplaast;)
Ik had een budget van 300 maar heb er uiteindelijk 1 op de kop getikt op marktplaats voor 180(klinkt erg goed) En de nieuwprijs is ongeveer 400 euro dus tel uit je wints

Blend
26 november 2008, 19:44
Ho, London City is zeker geen onbekend merk meer! Maar idd, dat zijn ook fijne gitaartjes die je 2ehands voor die prijs zou kunnen krijgen (London City AD10 P ofzo, dacht ik dat-ie heette)