PDA

View Full Version : Even voorstellen!!



Schedel
25 november 2008, 17:49
Hallo daaro,

Na een tijdje rondgekeken hebben op Gitaarnet heb ik me toch maar is aangemeld..
Ik speel nu een aantal jaar acoustisch gitaar beetje Singer Songwriter nummers.. af en toe samen met een zangeres..Ik vind het leuk om harde nummers in een acoustisch jasje te gieten en er zo een klein nummer van te maken ik speel op een Taylor 210:noob:

Sinds een paar weken heb ik de stap naar electrisch gezet en heb een USA Strat deluxe gekocht met een H&K Statesman Amp. Ik hoop in de toekomst een klein beetje nummers van John Mayer te spelen, maar ik moet zeggen dat ik de stap naar electrisch spelen nog niet zo makkelijk vind..Dat is ook de reden dat ik regelmatig gitaarnet raadpleeg voor tips en tricks, dit samen met mijn wekelijkse lessen helpen me goed om een steeds betere gitarist te worden:strat:

Groeten Sander

RonnyV
25 november 2008, 17:51
heey welkom hier!!

En suc6 met je trip naar Electrische gitaar :)

rocker_71
3 december 2008, 14:21
Sinds een paar weken heb ik de stap naar electrisch gezet en heb een USA Strat deluxe gekocht met een H&K Statesman Amp. Ik hoop in de toekomst een klein beetje nummers van John Mayer te spelen, maar ik moet zeggen dat ik de stap naar electrisch spelen nog niet zo makkelijk vind..Dat is ook de reden dat ik regelmatig gitaarnet raadpleeg voor tips en tricks, dit samen met mijn wekelijkse lessen helpen me goed om een steeds betere gitarist te worden:strat:

Groeten Sander

Lekkere set!

JeroenSchaaf
3 december 2008, 14:27
Welkom hiero!