PDA

View Full Version : Ceriatone Overtone Special



PT1989
25 november 2008, 15:26
Ik ben vanplan een Ceriatone Overtone Special te bestellen iemand ervaring met deze amp? Weet iemand ook hoelang het duurt voor dat die hier is?

nico verduin
25 november 2008, 15:30
Varieert een beetje. Meeste amps die ik tot nu toe bij Nik besteld heb waren tussen de 4 en 6 weken.

PT1989
3 december 2008, 17:13
Niemand meer?

HaroldA
3 december 2008, 17:25
Ik ben vanplan een Ceriatone Overtone Special te bestellen iemand ervaring met deze amp?

Probeer anders de zoekfunctie eens?

erwin_ve
3 december 2008, 18:28
Ik ben vanplan een Ceriatone Overtone Special te bestellen iemand ervaring met deze amp? Weet iemand ook hoelang het duurt voor dat die hier is?
De overtone is wat populairder dan andere modellen van ceriatone, normaal komt deze amp op zo'n 8-12 weken wachttijd. Maar met de huidige economische malaise misschien wel een stuk korter. Mail ceriatone voor een opgaaf, hun e-mail service is prima.

Bernardduur
3 december 2008, 18:33
Enige wat ik kan toevoegen is dat een Dumble een HEERLIJKE amp is. De mijne wordt maar beter en beter :D

bluegate
3 december 2008, 20:54
Hele lekkere versterker, ben er nog steeds heel blij mee.

Het versturen is binnen 5 dagen gepiept, alleen moet je wachten tot zijn sweatshop 'm
gebouwd heeft.
Als bouwpakket gaat het een stuk sneller, maar het is een ingewikkelde kit met veel onderdelen en (vrijwel) geen handleiding hoe je 'm moet bouwen.