PDA

View Full Version : 14 december: William E-Street Bluesband in Meppel



Kim Wilson
24 november 2008, 21:09
Zondagmiddag 14 december speelt de William E-Street Bluesband tijdens de Bluesroute "Sunday Blues" in Café JP te Meppel. Aanvang 16:00 uur.

http://i109.photobucket.com/albums/n70/hans-janet/meppelblues.jpg

MichaelSS
26 november 2008, 14:17
Het oude Unreal café... :cheerup:

Ik kom zeker even kijken. Lijkt me leuk.

Nielsje
26 november 2008, 15:23
Ik kan niet, moet naar een meeting :)

Wel typisch dat sommige cafe's blijven (clouso e.d.)

En dat er wéér een nieuwe in Schiev-es (daarvoor de Toeter) en Unreal zit. Maar wellicht is dat wel goed. Bij Unreal was het enige goede het HJ-bier..

Kim Wilson
26 november 2008, 15:34
Ja, het schijnt behoorlijk veranderd/verbeterd te zijn sinds het Café JP heet. Het was een jongerencafé, voor zover ik heb begrepen, en dat moet er nu een beetje af zijn.

@ Michael: Cool, zie ik je daar!

rocker_71
26 november 2008, 17:13
Cool affiche Hans! Tof om daar met je band op te staan.

(ik dacht dat de band uit elkaar gevallen was, of loop ik weer hopeloos achter?)

Kim Wilson
26 november 2008, 17:31
Nou nee, je loopt niet achter, maar we draaien nog gewoon tot de zomer door.

MichaelSS
26 november 2008, 18:44
Ik kan niet, moet naar een meeting :)

Wel typisch dat sommige cafe's blijven (clouso e.d.)

En dat er wéér een nieuwe in Schiev-es (daarvoor de Toeter) en Unreal zit. Maar wellicht is dat wel goed. Bij Unreal was het enige goede het HJ-bier..

JP heeft ook Hertog Jan. Ik was er laatst even op een vrijdag en er was niemand. Best wel een saai café geworden al werd Unrealcafé ook steeds minder. Toch zit het wel op een leuke plek maar de populaire cafés zoals 't Plein, de beurs, Poort van drenthe etc. zijn toch wel begrippen in Meppel.

Ik vraag me ook af hoe druk het bij JP wordt.

Kim Wilson
26 november 2008, 21:06
Het is natuurlijk geen doorsnee vrijdag- of zaterdagavond. Het is een kroegentocht waar alle café's in Meppel aan mee doen, en er zal ook wel het nodige volk op de been zijn (waarvan een hele hoop van buiten Meppel). Ik neem niet aan dat ze allemaal Café JP overslaan.

MichaelSS
26 november 2008, 21:23
Dat ben ik met je eens. Ook hier weer het voordeel van de centrale ligging van het café.

Naja veel succes. Hopen dat je je eigen meuk meeneemt want dat spul van unreal (als ze dat over hebben genomen) was niet veel soeps.

Nielsje
27 november 2008, 00:50
Ik vind Unreal/JP nou niet echt de meest ideale locatie hebben als ik eerlijk ben. Daarentegen kan je dat ook niet echt zeggen van Clouso of Schiev-es..

Kim Wilson
28 november 2008, 11:25
Dat ben ik met je eens. Ook hier weer het voordeel van de centrale ligging van het café.

Naja veel succes. Hopen dat je je eigen meuk meeneemt want dat spul van unreal (als ze dat over hebben genomen) was niet veel soeps.
Yep, we nemen alles zelf mee. :)

JazzBass
28 november 2008, 16:38
Hey,

Gaaf zeg.. Jammer dat ik niet kom. Ik zit namelijk in de band die in La Porte gaat spelen die avond, Q..
Als ik het redt, wip ik natuurlijk wel even langs om te kijken ;)

Bart

kokeleko
28 november 2008, 18:55
Wat een kutzooi hoe kom ik in hemelsnaam bij alle kroegen langs op die zondagmiddag, burp.

Kim Wilson
28 november 2008, 20:53
Wat een kutzooi hoe kom ik in hemelsnaam bij alle kroegen langs op die zondagmiddag, burp.
Niet! Je gaat eerst naar de Kansel, een uurtje bij de Veldman Brothers kijken (als je ze nog niet kent moet je dat echt doen, is een vette aanrader!), dan ga je een uurtje naar La Porte naar de band van het forumlid boven je (Jazzbass) en daarna kom je als de sodemieter naar café JP.


@Jazzbass: succes dan! Ik denk niet dat ik bij jou kom kijken, we hebben de drie uur wel helemaal nodig.

MichaelSS
28 november 2008, 23:45
:sneaky: Waar komen al die meppelers opeens vandaan :sneaky:

Nielsje
29 november 2008, 00:32
Geen idee, waar kom jij ineens vandaan?
Gezien je registratie datum ben jij hier de newbie ;)

kokeleko
29 november 2008, 07:47
Geen idee, waar kom jij ineens vandaan?
Gezien je registratie datum ben jij hier de newbie ;)

Hahahaha, precies.

MichaelSS
29 november 2008, 18:09
Geen idee, waar kom jij ineens vandaan?
Gezien je registratie datum ben jij hier de newbie ;)

Sssst :sssh:

TuuP
29 november 2008, 19:34
Ola,

ik kom ook even kijken bij wat bands dus ik loop wel binnen, we zijn dan ook in Meppel. Ben benieuwd, succes met de voorbereiding!

kassie
4 december 2008, 14:43
Hey, mijn band staat er ook tussen haha. wat leuk toch weer

MichaelSS
14 december 2008, 19:38
Ik vond het lekker klinken :soul: maar je kreeg je sound niet echt zoals jij dat wou of niet?

Gedreven drummer ook. HEERLIJK :)

Ik zou zelf eerder kiezen om de solo's te doen op de telecaster en niet op die gibson.

Chris Winsemius
14 december 2008, 22:01
@Hans: hoe ging ie?

Vandaag genoten van je ex-BMR, na verwijdering v/d trekhaak, Opel-logo, etc. is het (volgens mij) 'n zeer puike amp geworden.

Komisch: alle reacties op het cabinet. Hoeveel speakers zitten er in, vier? Achterlijk groot, mooi doorgerookt speakerdoek, etc.!

Groetjes van Cora en mij!

Kim Wilson
15 december 2008, 09:10
Ik vond het lekker klinken :soul: maar je kreeg je sound niet echt zoals jij dat wou of niet?

Gedreven drummer ook. HEERLIJK :)

Ik zou zelf eerder kiezen om de solo's te doen op de telecaster en niet op die gibson.
Nee, beetje problemen met patchkabels, en deze amp heeft een verrekt kleine sweetspot. De ene keer is ie te schel en de andere keer veel te wollig. Het blijft nog een beetje zoeken.

De drummer is idd te gek!


Thanks man!