PDA

View Full Version : Veelzijdige technische groep metalmuzikanten gezocht



Beneath the mire
24 november 2008, 16:18
Hey luitjes ! Ik ben Michael van den Kieboom, woonachtig in Dongen (denk Tilburg) en op zoek naar een klik met muzikanten die zich in het straatje van grofweg Shadow Gallery, (latere) Opeth en Primordial bevinden. Ja, da's op z'n minst een zesbaansweg, zo breed als die is, maar ik zal proberen te verduidelijken wat dat voor mij als gitarist inhoudt. Ik houd ontzettend veel van de afwisseling tussen hard en zacht. Beukende riffs en gecontroleerde agressie, opgevolgd door kalme (wellicht akoestische) passages met ruimte voor bijvoorbeeld sfeervolle keys. Verder gaat mijn voorkeur uit naar cleane zang i.p.v. puur en alleen grunts, maar als er sprake is van afwisseling tussen die 2 manieren van aanpak, dan vind ik dat vaak ook erg vet.

Over mezelf als gitarist een paar regels. Ik speel nu pakweg een jaar of 9 (doelgericht en gedisciplineerd) gitaar en heb in een aantal bands leadgitaar gespeeld, waarvan alleen Encircled (en dan nog maar heel misschien) wellicht bekend klinkt. Ik heb wel een aardig niveau denk ik zelf, maar ik moet het toch vooral hebben van m'n creativiteit. Ik ben over het algemeen dan ook goed in staat om een bijdrage te leveren aan het schrijfproces binnen een groep muzikanten en doe dit ook graag.

Ik repeteer bij voorkeur in het weekend, anders ben ik om de week in staat om op een doordeweekse avond in het oefenhok aanwezig te zijn. Over de locatie valt altijd te onderhandelen, maar het liefst als vanzelfsprekend de regio Tilburg-Breda-Eindhoven-Den Bosch.

Bij interesse ben ik bereikbaar op : schoki-mit-senf@home.nl
Of mobiel : Mod edit: pm'en voor nummer.

Ik blijf dit forum zelf uiteraard ook gewoon volgen ;)

Greetz,

Michael

TimmU
25 november 2008, 09:38
Mag ik je aanraden je telefoonnummer niet zomaar openbaar ergens neer te gooien?

Verder: jammer dat het regio tilburg is!

Beneath the mire
16 december 2008, 01:25
Bedankt voor de tip hoor, maar ik ben niet zo argwanend, misschien wel een beetje naïef maar hey ;)

Ja, ik vind het ook jammer dat Tilburg niet bereisbaar is voor je. Succes met het vinden van een groep in jouw regio !

TimmU
17 december 2008, 13:32
En, toffe nick trouwens, vernoemd naar een Opeth nummer.

sjoerd5
17 december 2008, 16:43
Ik zou als ik jou was niet zomaar je telefoonnummer posten.

Thom TK
23 december 2008, 14:09
You've got mail ;).

HaroldA
23 december 2008, 14:23
He Michael,

Ik kan je helaas niet helpen, maar leuk je op dit forum te zien! ;)

Harold / One Inch Men

Beneath the mire
23 december 2008, 15:36
Hee Harold, da's inderdaad tof :) Gaat lekker met jullie denk ?

@Thom: hee kerel, heb even problemen gehad met m'n computer thuis, maar straks zal ik even fatsoenlijk je mail beantwoorden. Heb 'm net snel gelezen en ik kan al wel zeggen dat me dat goed bevallen is ;)

HaroldA
23 december 2008, 15:45
Hee Harold, da's inderdaad tof :) Gaat lekker met jullie denk ?

Zekers! Zo nog ff wat extra data aan m'n sig toevoegen ;) Binnenkort ook nieuw promootje! (nummers staan al op myspace (http://myspace.com/1inchmen))

-H-

Thom TK
23 december 2008, 19:41
Hee Harold, da's inderdaad tof :) Gaat lekker met jullie denk ?

@Thom: hee kerel, heb even problemen gehad met m'n computer thuis, maar straks zal ik even fatsoenlijk je mail beantwoorden. Heb 'm net snel gelezen en ik kan al wel zeggen dat me dat goed bevallen is ;)

Is goed hoor, neem je tijd ;).

Wat een kleine wereld trouwens!