PDA

View Full Version : Yo Dancing Lobsta in tha house! xD



Dancing Lobster
24 november 2008, 15:58
Hey allemaal, ik zal me ook maar even voorstellen ;)
Men echte naam is Yanto, ik woon in Duffel (België) en ben 19 jaar oud. Hobby's zijn gamen, fitnessen en hopelijk binnenkort gitaar spelen :noob:
Ik luister ook erg veel muziek, vooral metal(core)/post-hardcore/screamo/rock :rockon:. Ik ga in Antwerpen naar school, ik volg daar de richting Marketing aan de Karel de Grote hogeschool in het 1ste jaar en tot hiertoe bevalt die richting erg goed :).
Dat was het wel zowat, als je nog iets wil weten vraag je het maar :p

Keep rocking, cheers Dancing Lobster :rockon:

Outrage
24 november 2008, 18:23
Welkom, jij kent toevallig geen Cynthia Roos?

Dancing Lobster
24 november 2008, 18:35
Welkom, jij kent toevallig geen Cynthia Roos?

Nee, nog nooit van een Cynthia Roos gehoord :p

Dancing Lobster
30 april 2010, 23:10
Piep :D

Ondertussen 1,5 jaar actief op dit forum, leek me leuk om deze even te bumpen ;)

Ik speel nu iets meer dan een jaar akoestisch, en heb tot nu toe vooral open akkoorden en verschillende slagen geleerd.
In het begin genoot ik niet zo van het gitaar spelen en oefende ik amper, maar dat is ondertussen wel veranderd... ik ben helemaal verliefd geworden op dat prachtig stuk hout :lovelove:
Verder heb ik er sinds een paar weken een elektrische gitaar bij, in september stop ik met de huidige lessen en ga ik privélessen elektrisch volgen :). Akoestisch leer ik wel verder op me eentje.

Ondertussen heb ik hier enorm veel geleerd over het instrument. Door veel mee te lezen en regelmatig op 'vreemde' termen als de actie, een pickup, e.d. te googelen ben ik van alles te weten gekomen :seriousf::cheerup:
In de verschillende topics die ik heb geopend met allerlei vragen ben ik over het algemeen altijd goed geholpen, waarvoor dank :ok:

Groeten, Lobster out :D

//en ik heb vanaf nu een hekel aan de regel van max 8 emoticons in je bericht : ( xD

rocker_71
1 mei 2010, 09:38
haha, leuke bump.
Ben blij dat je het nog steeds naar je zin heb op het forum.
En ja, het is zeker leerzaam om hier een beetje rond te hangen. ;)