PDA

View Full Version : L'warden - gitarist zoekt medejammers.



Ramses
22 november 2008, 15:23
Ik ben een akoestische gitarist (27) die wel eens samen wil jammen met andere gitaristen of andere instrumenten. Speel voornamelijk rock maar experimenteer ook met blues e.d. Sta open voor veel muziekstijlen. Doel is voornamelijk lekker spelen en ontwikkelen van vaardigheden op de instrumenten en met het spelen met meerdere mensen bij elkaar. Gewoon zien waar het heen gaat.

Speel zelf af en aan voor een jaar of 5 nu. Ben geen heel goede gitarist maar slecht is het nu ook weer niet.

Groeten, René

coldytim
25 november 2008, 11:37
Hallo Rene,
Mijn naam is Timme Koudstaal en ik ben manager van de band EYESIS.
Een akoestische soft-rock band uit het noorden. Voor info: check www.eyesis.nl en youtube, myspace etc..

We zijn op zoek naar een gitarist, die voor de muziek wil gaan.
Hiervoor staat 25 uur in de week.

Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag.

Groeten,
Timme
coldytim@gmail.com
06-41480200

String Walker
27 november 2008, 11:57
Hey René,

Ben zelf een akoestisch fingerstyle gitarist. Speel klassiek, spaans, blues/jazz ... eigenlijk van alles wat. Ben 25 jaar, kom uit Sneek en speel nu ongeveer anderhalf jaar gitaar. Ben nog echt alle stijlen aan het onderzoeken en speel nijlonsnarig. Ik heb wel een Ibanez Jumbo westerngitaar, maar voor m'n gitaarles gebruik ik altijd de klassieke gitaar.

Ik zou graag wel wat meer leren samenspelen, want ik speel nou meestal solo. Als ik een stuk moet oefenen voor twee gitaren dan speelt mijn docent de tweede partij en dat is in een uurtje les wel weinig. Natuurlijk kan ik met Guitar Pro meepingelen, maar dan merk je gewoon dat je met een computermeespeeld en ontbreekt de chemie.

Ik heb dus wel interesse om eens samen te jammen. Ik heb alleen geen ruimte om te spelen. Woon thuis en heb daar niet genoeg ruimte, daarnaast moet ik nog rekening houden met de rest van de fam.

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag.

Groeten,

Remco