PDA

View Full Version : thomann



joelvereycken
21 november 2008, 19:29
Hallo, ik heb daarstraks een boss gt-10 besteld bij thomann, ik kreeg een mailtje met daarin: Ik ben bang dat we je adresgegevens niet helemaal goed hebben ontvangen. Zou je je adresgegevens opnieuw kunnen bevestigen.

Ik zou niet weten wat ze hiermee bedoelen en wat ik nu moet doen, heeft er iemand ervaring mee of weet iemand wat ik nu moet doen dan hoor ik het graag!

Mr.Fingers
21 november 2008, 19:30
Is toch duidelijk lijkt me, je adres is blijkbaar niet juist doorgegeven, dus opnieuw je adres mailen

Pepe
21 november 2008, 19:41
Volgens mij heeft het adres gegeven iets te maken met waar ze het naar toe moeten sturen... :D

joelvereycken
21 november 2008, 20:26
ik heb bij mijn profiel alles opnieuw veranderd en ik heb mijn adres gemaild,
Maar er staat bij status:

This order has not yet been commissioned for shipping, because we are still waiting for information or a confirmation from you.

Pepe
21 november 2008, 20:31
.... misschien moet je je order bevestigen...
ik roep eens iets raars...

hole
21 november 2008, 20:44
Thomann is wel betrouwbaar hoor....

snaarplukker
22 november 2008, 00:25
Ik denk niet dat ze donderdagavond na 8 uur nog mailtjes gaan lezen en de gegevens op de site veranderen.

Wacht even tot ze weer een poosje open zijn.

Cees

Harry
22 november 2008, 11:16
en anders gewoon even bellen. Thomann is erg betrouwbaar dus je hoeft niet bang te zijn.

sebastiaan88
22 november 2008, 12:00
Nou ik denk idd dat het vrij logisch is...
Je adresgegevens waren gewoon verkeerd en het is wel mooi dat ze dat checken van te voren... verwerking van gegevens duurt altijd even.. het snelste/makkelijkste is dan door het denk ik via mail door te geven.. zoals hun ook doen.

Ik heb wel vaker wat besteld bij thomann en dat ging altijd helemaal keurig... Duurt alleen even voor het geld binnen is en ze het daadwerkelijk opsturen..

Groeten sebas