PDA

View Full Version : Beginnende Band Gezocht omg Rotterdam



DarkBillie
21 november 2008, 12:16
ik ben een gitarist ben 18 jaar en ik speel nu ongeveer 6 of 5 jaar,mijn muziek smaak is ene beetje van de metal en punk rock kant zoals green day, metallica, slipknot, dragonforce, enz enz.Ik speel van de meeste bands die ik ken wel wat covers.ik ben al een aantal jaren opzoek naar een band maar heb tot de dag van vandaag niks kunnen vinden. ik heb ook nog geen podium ervaring het lijk me nu gewoon is een keer tijd om van me hobby wat meer te gaan maken,als er iemand in de buurt van rotterdam woont en die een band wilt starten dan hoor ik het graag

DarkBillie
28 november 2008, 02:29
geweldig dat er zoveel mensen zijn die reageren erop:confused::confused:heb ik iest verkeerds neergezet en dat mensen niet willen ofzo:???:

Daniël4
30 november 2008, 09:51
Ik zou wel willen, ik ben alleen zelf ook een gitarist ik weet niet of dat je wat uitmaakt, 2 gitaristen :P
Hou je trouwens ook van bands zoals disturbed of alter bridge?

DarkBillie
28 februari 2009, 02:11
2 is altijd beter als 1:hippie:

Tho
28 februari 2009, 02:14
geweldig dat er zoveel mensen zijn die reageren erop:confused::confused:heb ik iest verkeerds neergezet en dat mensen niet willen ofzo:???:

Wen er maar vast aan dat gitaristen de minst gezochte muzikanten zijn omdat iedereen tegenwoordig wel gitaar speelt. Je kan beter zelf een band oprichten. Is nog veel leuker ook, dan zie je een 'kindje' groeien. En hopelijk tot een 'volwassen vent'.

Mr_Moustache
28 februari 2009, 03:53
Gewoon een paar vrienden optrommelen en spelen maar! :strat:



(anders moet je met muzikanten gaan werken, en we weten allemaal wat voor glad ijs dat is! ;) )

DarkBillie
4 maart 2009, 19:34
das ut probleem juist iedereen in me vrienden kring speelt alleen gitaar dus dat schiet niet echt heel veel op