PDA

View Full Version : line6 mm4



Jorikjet
21 november 2008, 11:50
ik heb interesse om een line6 mm4 te kopen, maar ben benieuwd naar ervaringen van anderen, en of het mogelijk is om meerdere effecten tegelijk in te schakelen! dus dat de 4 switches erop als 4 aparte pedaaltjes te zien is. dit lijkt me namelijk ideaal omdat ik dan niet 4 pedaaltjes hoef te kopen!

dml
21 november 2008, 12:31
Heb 'm ook gehad en na drie maanden weer verkocht. Sommige (de meeste?) effecten hebben een volume drop zodra je 'm inschakelt. En nee, je kan niet meerdere effecten tegelijk gebruiken. De effecten zijn het allemaal net niet. Maar er zijn vast wel gebruikers die 'm wel te gek vinden.

tubeonly
21 november 2008, 14:01
Ik ben er gek op ;)

Ik vind vooral de lesliesimulators erg gaaf. Sluit een expressie pedaal aan en je kunt de snelheden manipuleren waar ik me redelijk mee kan uitleven.... ;)

Ik gebruik hem vrijwel alleen voor tremelo achtige dingen. Voor een phaser gebruik ik gewoon de mxr90 en chorus een losse boss of ibanez.

Grooveyard21
21 november 2008, 15:00
ik heb ook een mm4, volume drop is aan te passen, die van mij heeft nu een kleine boost. Effecten zijn goed en bruikbaar, het expressie pedaal is zeker een pre.

De effecten zijn niet serie te schakelen, dus 1 effect tegelijkertijd bruikbaar.

Jorikjet
22 november 2008, 09:38
zijn er simpele multieffect pedalen die dit wel kunnen? ik heb namelijk niet behoefte aan zo'n groot paneel met hoop knopjes, expressie pedalen en schermpjes enzo. ik wil gewoon voor de FX een simpel plankje...

dml
22 november 2008, 11:49
zijn er simpele multieffect pedalen die dit wel kunnen? ik heb namelijk niet behoefte aan zo'n groot paneel met hoop knopjes, expressie pedalen en schermpjes enzo. ik wil gewoon voor de FX een simpel plankje...

Simpel, goedklinkend en 2e hands zeer betaalbaar: Yamaha DG Stomp.
En anders een TC Nova System.

Gumz
28 november 2008, 11:58
ik heb ook een mm4, volume drop is aan te passen, die van mij heeft nu een kleine boost. Effecten zijn goed en bruikbaar, het expressie pedaal is zeker een pre.

De effecten zijn niet serie te schakelen, dus 1 effect tegelijkertijd bruikbaar.

Hey, hoe pas je die volume drop aan? Dat is de enige reden waarom ik hem niet meer gebruik.

Alvast bedankt!