PDA

View Full Version : LAG 200DCE SUMMER gitaar



hansies
21 november 2008, 10:46
ik heb een LAG 200DCE SUMMER gitaar , waarvan de brug niet exact in het midden van de body is geplaatst,
Dit doet trouwens niets af aan de bespeelbaarheid, maar is optisch wel een schoonheidsfoutje,
Waar las ik ooit dat LAG gitaren zeer goed afgewerkt waren
Wie heeft er ook één, en herkent dit probleem.

greetz,
Hansies

hansies
21 november 2008, 13:20
ik heb een LAG 200DCE SUMMER gitaar , waarvan de brug niet exact in het midden van de body is geplaatst,
Dit doet trouwens niets af aan de bespeelbaarheid, maar is optisch wel een schoonheidsfoutje,
Waar las ik ooit dat LAG gitaren zeer goed afgewerkt waren, IS dan toch niet waar !!!
Wie heeft er ook één, en herkent dit probleem.

greetz,
Hansies

Opmerkingen zéér welkom.

Buzz
21 november 2008, 15:55
foto.........?

Don Capo
21 november 2008, 15:56
Waarom koop je hem dan?

hansies
21 november 2008, 19:17
Waarom koop je hem dan?

Deze fout viel niet dadelijk op, ik bemerkte het pas na een maand maar vond het eerst niet zo erg opvallen.
Maar na een tijdje begon het me toch wat te irriteren, nochtans speelt deze gitaar heel zuiver en is van klank perfect.
ik kocht deze via het internet bij Musicstore in Duitsland.
greetz,

Hansies

hansies
21 november 2008, 19:19
foto.........?

als ik wat meer tijd heb maak ik eens een foto , maar ik vrees dat een foto niet duidelijk kan laten zien waar de fout zit.

greetz
Hansies

Kaboemba
22 november 2008, 10:47
Heb een LAG, volgens mij summer serie, maar herkeen het probleem niet. Voor de rest heel heel veel waar voor je geld.

Pais
22 november 2008, 12:40
Deze fout viel niet dadelijk op, ik bemerkte het pas na een maand maar vond het eerst niet zo erg opvallen.
Maar na een tijdje begon het me toch wat te irriteren, nochtans speelt deze gitaar heel zuiver en is van klank perfect.
ik kocht deze via het internet bij Musicstore in Duitsland.
greetz,

Hansies

Weet je zeker dat het een 'fout' is? Een western gitaar is sowieso niet symetrisch (van binnen). Kan het zijn dat er bewust voor gekozen is om de brug zo te plaatsen?

Blend
22 november 2008, 13:19
Wat Pais zegt. Waren de eerste Martin series ook niet symmetrisch wbt de brug?

Ik zal het binnenkort es opzoeken waar ik dat vandaan haalde, is al lang geleden dat ik dat las..

freddy
22 november 2008, 19:51
Ik heb een Lag summer,heb het even nagekeken brug staat precies in het midden verder een geweldige gitaar voor het geld, klinkt luid helder en heeft toch de nodige warmte.

hansies
24 november 2008, 08:23
Ik heb een Lag summer,heb het even nagekeken brug staat precies in het midden verder een geweldige gitaar voor het geld, klinkt luid helder en heeft toch de nodige warmte.

Hoi,
heb je de brug nagemeten of gewoon optisch ingeschat,
greetz,
Hansies

freddy
24 november 2008, 19:12
Ik heb het nagemeten en die brug staat tot op de mm precies in het midden,wat dat betreft is er geen enkel probleem.
De lag summer tenminste die van mij heeft wel een miniem knikje in de hals bij het overgaan naar de body,als je goed kijkt kun je het zien zeer weinig maar wel degelijk aanwezig en dat vind ik erger dan wanneer de brug een paar mm uit het midden zou staan.