PDA

View Full Version : Washburn Golden Harvest



Daniël_san
20 november 2008, 22:05
Een 'vriend' van me heeft dus deze gitaar en wilt deze verkopen. Het is een volledig massieve, met rosewood zij en achterkant (spruce top, maar dat weet ik niet zeker) Nu de prijs... Ik heb al op het internet gezocht, maar niet gevonden waar ik naar zocht. Wat is nu een reële prijs voor deze gitaar?

Eko
20 november 2008, 22:44
Meneer Google verteld verhalen van ongeveer $1600,- voor een jaren 80 versie. Als je meer wilt weten zul je echt typenummers moeten invoeren. Kijk eens op E-Bay voor meer info. Normaal bij redelijk recente instrumenten zou 60-70% van de nieuwprijs zijn. Met oudere instrumenten tellen zaken mee als zeldzaamheid , gewilde versies enz.
Washburn is een van de meest verkochte merken in de USA. Geen kleine jongen dus. Zeer goede kans op een goed gebouwd instrument.

dadgad
21 november 2008, 13:27
Meneer Google verteld verhalen van ongeveer $1600,- voor een jaren 80 versie. Als je meer wilt weten zul je echt typenummers moeten invoeren. Kijk eens op E-Bay voor meer info. Normaal bij redelijk recente instrumenten zou 60-70% van de nieuwprijs zijn. Met oudere instrumenten tellen zaken mee als zeldzaamheid , gewilde versies enz.
Washburn is een van de meest verkochte merken in de USA. Geen kleine jongen dus. Zeer goede kans op een goed gebouwd instrument.

Hallo,

Er zijn meerdere modellen die met "Golden Harvest" aangeduid worden, waarvan de D90-SNW de meest luxe is.
Kiik maar eens op deze site (http://www.bostonguitar.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=BGWI&Product_Code=ZAG-WASH-GOLD-HARV&Category_Code=SOLD-AG) voor fotos. Staat ook een prijs (gebruikt) bij, dus dat geeft wel een indicatie.

Maar ook als het een lager modelnummer is, is het nog altijd een massieve handgebouwde gitaar. Dus altijd het overwegen waard - als de prijs redelijk is.

Greetz,

Han.