PDA

View Full Version : Weer 'ns gefilmd, nu met de SG



aaronstonebeat
20 november 2008, 20:28
Mag dit hier?
Afgelopen weekend ben ik weer 'ns met de camera vastgelegd tijdens 'n optreden. Met m'n gebruikelijke setup: Epi G-400 in de Cube-60; die komen samen met de microfoon en m'n audioplayer (die hangt aan de micstand om 'de rest van de band' te vertolken) in 'n mengpaneeltje. It get's the job done; als ik groot ben, ga ik echte spullen en een orkest hebben :)
Maar aan die G-400 en die Cube ben ik tamelijk verslingerd.
Dit was in Stadskanaal, Sportcentrum Bruinsma; afterparty nadat Mud (kent u ze nog?) had opgetreden:

http://nl.youtube.com/watch?v=fLZVDvhqNb0

MeneerJoost
20 november 2008, 20:40
Je staat pitttig te rocken :)

Maar toch vind ik het raar dat 1 iemand zegmaar een bandje speelt

Rare gedachte :P wel tof

hole
20 november 2008, 21:32
http://nl.youtube.com/watch?v=fLZVDvhqNb0

Gaaf hoor! rockt de pan uit!

Maareh...met zulk haar...kun je dan niet beter Brian May spelen :D :jam:

da's een geintje heej!

aaronstonebeat
21 november 2008, 13:28
Gaaf hoor! rockt de pan uit!

Maareh...met zulk haar...kun je dan niet beter Brian May spelen :D :jam:

da's een geintje heej!

Dank!
Ik speel ook regelmatig wel een stukje Queen hoor :)

Nocki
24 november 2008, 08:02
leuk man! Ik zou me wel amuseren als ik in het publiek zat...

Wiellem
24 november 2008, 14:26
Leuk maar met een bandje eromheen vind ik toch wel leuker en dan nog steeds jou als frontman.

Ik dacht dat eigenlijk nooit iemand met een Cube 60 optrad moet het zelf waarschijnlijk binnenkort ook.

aaronstonebeat
24 november 2008, 14:37
Ik vind die Cube60 te gek. Voor een niet-buizenbak klinkt-ie als 'n klok. Handzaam formaat, ik geloof maar 14,5 kg. Superpraktisch. Ik gebruik 'm ook met band, gaat met gemak over de drums heen.

'n Enkele keer lus ik 'm door naar een Peavey keyboardversterker die ik nog heb om wat meer 'dreun' in het laag te krijgen.

richwoodplayer
24 november 2008, 15:22
klinkt lekker!
en wat ben jij lang zeg! :o

Wiellem
24 november 2008, 15:57
Ik vind die Cube60 te gek. Voor een niet-buizenbak klinkt-ie als 'n klok. Handzaam formaat, ik geloof maar 14,5 kg. Superpraktisch. Ik gebruik 'm ook met band, gaat met gemak over de drums heen.

'n Enkele keer lus ik 'm door naar een Peavey keyboardversterker die ik nog heb om wat meer 'dreun' in het laag te krijgen.

Alleen ziet een Cube er jammer genoeg niet echt supercool uit omdat ie zo klein is :(

Blend
15 januari 2009, 22:16
Klinkt cool! Idd, net een Brian May (positief bedoeld hoor!)

aaronstonebeat
16 januari 2009, 22:13
@ Blend: dankjewel! En leuk dat je dit topic even bumpt, ik was het zelf alweer bijna vergeten :hippie:

@ Wiellem: als je nog meeleest :) het interesseert me al jaren geen ruk meer hoe de backline er uitziet, alleen hoe die klinkt en hoe transportabel ie is. Ik vind een muur van Marshall-torens ook geweldig voor het oog, en als iemand 'm voor me neerzet, speel ik 'r met alle plezier op :cooler:

Peter-J
17 januari 2009, 11:05
Klinkt goed. :D
Zoals Nocki al zei zou ik me ook wel amuseren in dat publiek. ;)

barno
17 januari 2009, 12:55
heel lang, lots of hair, goede sound, nice stringing, fijne stem, helemaal goed , op de ongezellige in een hoekje setting na.

soup
19 januari 2009, 02:15
Knap!!!

indrukwekkend

Riky
19 januari 2009, 11:32
vind het wel tof klinken! En dat haar is echt te tof!

Ibanez666
19 januari 2009, 12:12
Hey leuke shit man!!

Henkie spenkie
19 januari 2009, 12:55
Ik vind je al best groot.. zoek je nog een bassist?:hippie:

aaronstonebeat
20 januari 2009, 02:04
Ik vind je al best groot.. zoek je nog een bassist?:hippie:

Ik ben niet specifiek naar 'n bassist op zoek, ben net met 'n nieuw bandje aan het beginnen; en 't soloproject is 't soloproject hé.

Maar zo te zien kunnen we nooit ver uit elkaar wonen; we zouden elkaar zo ergens met instrumenten bij hand tegen kunnen komen.

meul
20 januari 2009, 15:38
je ziet er zwaar cool uit! rockt lekker

Ukeloeder
20 januari 2009, 16:00
Ik vind een muur van Marshall-torens ook geweldig voor het oog, en als iemand 'm voor me neerzet, speel ik 'r met alle plezier op :cooler:
Goh, je lijkt me toch helemaal niet verlegen...;)

Wiellem
20 januari 2009, 16:37
@ Wiellem: als je nog meeleest :) het interesseert me al jaren geen ruk meer hoe de backline er uitziet, alleen hoe die klinkt en hoe transportabel ie is. Ik vind een muur van Marshall-torens ook geweldig voor het oog, en als iemand 'm voor me neerzet, speel ik 'r met alle plezier op :cooler:

Ja oke daar ben ik het mee eens :)