PDA

View Full Version : is dit normaal?!



nathandan
20 november 2008, 18:31
Ik heb een lampe versterker(engl thunder 50 reverb)en ik heb er gisteren avond voor ik ging slapen er op gespeelt een half uur waar door hij heel warm was. Dit is normaal. Maar toen ik in bed lag en ik was nog effe een boek aan het lezen (ronnie wood= een boek geschreven over zijn levensverhaal) maar terwijl ik aan het lezen was hoorde ik opeens een fluisterend hard geluid ook weer niet zo hard maar iet harden dan het fluisteren uit een gewoon iemand kan komen. nu is mijn vraag kan het zijn dat dat fluisterend geluid uit mijn amp kwam? want hij was aan het afkoelen kan het zijn dat dat gefluister daar door komt?

VanMeekeren
20 november 2008, 18:37
OK, mijn twee hypotheses:

Als je een meisje bent van rond de 18-25 was het níet de versterker;
Als je niet aan bovengenoemde criteria voldoet, was het inderdaad de versterker.

Pepe
20 november 2008, 18:42
WAT fluisterde het precies?

Als het een alcoholisch gedreutel was dan sprak Ronnie rechtstreeks tot je.
Als het een zacht getik was dan is het de amp.

nathandan
20 november 2008, 18:45
WAT fluisterde het precies?

Als het een alcoholisch gedreutel was dan sprak Ronnie rechtstreeks tot je.
Als het een zacht getik was dan is het de amp.

wat ik bedoel is maakt de amp een geluid bij afkoeling van de lampen en nee k ben geen meisje :p

Spitfire
20 november 2008, 18:49
wat ik bedoel is maakt de amp een geluid bij afkoeling van de lampen en nee k ben geen meisje :p

Ja, buizen maken meestal een tikgeluid (beetje als glas dat op het punt staat te breken)

the sure thing
20 november 2008, 18:51
Maar geen fluister-geluid dus. Ron Wood heeft zich tot je gewend! Je bent de uitverkorene :)

nathandan
20 november 2008, 19:10
Maar geen fluister-geluid dus. Ron Wood heeft zich tot je gewend! Je bent de uitverkorene :)

betekent dat dat ik de nieuwe rolling stone member word ofzo?:p:D

Dude
20 november 2008, 19:35
kijk eens onder je bed ??

Eko
20 november 2008, 19:55
Zie daar, de wonderen bestaan nog : Een Engle sprak!

the sure thing
20 november 2008, 20:27
Zie daar, de wonderen bestaan nog : Een Engle sprak! DIE is goed :seriousf: LOL

a darker shade of grey
20 november 2008, 20:28
Dat is hartstikke normaal.
Wij voeren dagelijks een gesprek met onze versterker. Zij vertelt ons hele mooie dingen over de wereld en de boze mensen buiten. Gelukkig gaan wij daar nooit heen. Volstrekt normaal, gewoon aan toegeven!

rijsberman
20 november 2008, 20:30
Een klopgeest! Het kan niet anders. Staat er wel eens wat op een andere plek in huis? Koude tocht? Vlees bederft snel?

Kellet
20 november 2008, 20:45
Zal wel met de voicing van je ENGL te maken hebben.

Oke, die was slap. Maar kan je het geluid meer omschrijven? Mijn ENGL geeft net na het afsluiten nog een beetje een geluid wat ik het beste kan omschrijven als een zoem. Maar die is van korte duur.

MjS
20 november 2008, 20:49
Ik zou een gekwalificeerde versterker-fluisteraar inschakelen, doet wonderen.

ColourofFire
20 november 2008, 20:51
Mijn thunder praatte ook altijd tegen me 0.o

Misschien ving je nog net toen hij geluid gaf wat radio op.
en anders is het tijd om je bij een inrichting aan te melden 0.o

the sure thing
20 november 2008, 20:53
...en anders is het tijd om je bij een inrichting aan te melden 0.o Nee hoor, tegenwoordig (gelukkig) is het normaal om onverklaarbare dingen te kunnen horen en/of zien...

ColourofFire
20 november 2008, 21:05
Nee hoor, tegenwoordig (gelukkig) is het normaal om onverklaarbare dingen te kunnen horen en/of zien...

Wat ze bij die resultaten zijn vergeten te vermelden is dat alle kandidaten die wat hoorden aan de drugs of prozac waren 0.o

Mr.Bluesbreaker
20 november 2008, 23:42
Ja, alle Engls hebben de gewoonte om tegen hun eigenaren te praten.
"Verkauf mich, du verdammte gitarist!" Je moet hem dus op marktplaats zetten.
En als je hem niet verkoopt binnen 7 dagen, dan krijg je nooit een succesvolle relatie, strand je carriere, en en en.

Puerco
21 november 2008, 00:20
Waren het niet je buren die riepen:"Hehe, eindelijk die takkeherrie uit..." ???