PDA

View Full Version : Metalgitarist en/of bassist gezocht



Marc Oblivian
20 november 2008, 16:20
Mensen: zwerven er hier nog werkloze bassisten en/of gitaristen rond die een stevig potje metaal niet schuwen? Wij (Midian) hebben van beide 1 goed werkend exemplaar nodig.

Zie veur de gemaakte geluiden: www.myspace.com/midiannl

Lijkt het je wat?
Reageer dan!!
Lijkt het je niks, maar weet je wel iemand? Mail
ook!

Eerste gigs op 21 en 22 februari, dus dit is geen oefenruimteband. Repertoir volop aanwezig.
Oefenen gebeurt overigens in Zaanstad, maar er kan geschoven worden.

Kom dus uit die luie stoel, flikker die computer uit en ga voor het echte werk.

Tot horens,

Midian
(marcluttikAPENSTAARThotmail.com)

Marc Oblivian
20 november 2008, 17:02
Voor de mods: kan iemand dat andere probeersel dat iik in dit subforum van me verwijderen?
Weet niet wat er mis ging, maar het bericht is ook wat 'vreemd' geworden....
En bedankt.


Nog gitaristen/bassisten???
Reageren mensen!!

FNaRK
20 november 2008, 19:33
zaanstad :chicken:


:seriousf:

FNaRK
20 november 2008, 19:43
maar ik ga zo ff luisteren, kijken wat voor teringherrie jullie ookalweer maakten :blast:

Catch33
20 november 2008, 21:07
Jo Midian!

Ik ben Jeroen, 20 jaar, en speel zo'n 7 jaar gitaar, ik heb veel ervaring, zowel live als studio(ben zelf studiotech).
Daarnaast speel ik in een (technische) deathmetal band, waarmee ik rond januarie de studio mee in ga.
Ik speel met die band zo rond de 240 bpm dus snelheid/techniek trek ik zeer goed!

Het enige waar ik mee zit is een chille buizentop, spaar atm voor een engl savage, maar is er dus nog niet.
Ik beschik niet over een rijbewijs, wel over een OV, in het weekend werk ik, en daarnaast ontwerp ik ook logos voor bands(www.myspace.com/aversiondesigns), dus reizen moet heen probleem zijn qua kosten.

Bands die mij beïnvloeden zijn bv: Hate eternal, hatesphere, Internecine, Morbid angel, Zyklon, The faceless etc.
Ik woon in Sneek(Friesland), als ik naar zaandam zou moeten komen doe ik dat met de bus, iets langer dan een uur reizen, maar voor mijn huidige band reis ik dat ook, dus dat is in principe ook geen probleem!

Laat ik het eerst hierbij!

Cheer
Jeroen

Marc Oblivian
21 november 2008, 10:21
Hey Jeroen,

Tof dat je reageert.
Ik stuur je even een berichtje via de pm (check je inbox dus)
Grts,

Marc

Marc Oblivian
21 november 2008, 10:47
zaanstad :chicken:


:seriousf:


Ja, dat ligt in de Schaamstreek......

Marc Oblivian
21 november 2008, 10:48
maar ik ga zo ff luisteren, kijken wat voor teringherrie jullie ookalweer maakten :blast:


En? Al doof?

FNaRK
21 november 2008, 11:25
En? Al doof?

wat zeg je :o





:D
omfg .... wat een bak herrie ... volgens mij word ik daar toch echt te oud voor

Marc Oblivian
21 november 2008, 13:13
Ik ook, maar ik bied hevig verzet