PDA

View Full Version : Chuck Berry en Jerry lee Lewis !!!



DTmaster
20 november 2008, 02:09
Iemand nog naartoe geweest :)

Was echt te gek.

Harry
20 november 2008, 10:03
meen je dat? Ik heb getwijfeld of ik zou gaan, maar heb besloten het bij een goede herinnering te laten na eerdere teleurstellingen.

AoDf
20 november 2008, 12:22
Ja ik ben er geweest. Voornamelijk voor Jerry Lee Lewis, die was erg cool, erg goede begeleidingsband ook, o.a. Kenny Lovelace klonk heerlijk, heb er van genoten. Daarna kwam Chuck Berry, sorry dat ik het zeg maar ik vond het een aanfluiting. Aan de reacties van het publiek om me heen zullen weinig mensen het met me eens zijn alleen. Zijn gitaargeluid vind ik niet om aan te horen maar ok, dat zal zijn smaak/stijl zijn. Maar buiten dat, hij speelt vaak ronduit vals, niet normaal meer. Lijkt alsof hij dan gewoon maar wat doet op die gitaar, compleet verkeerde noten uit toonladders ertussen enzo, deed gewoon pijn aan je oren af en toe. Vrijwel alle bends vals ook. Maar goed, het meeste publiek vond het allemaal prima. Zag om me heen wel groepjes mensen vertrekken. Jammer dat Jerry maar 3 kwartier gespeeld heeft, maar de beste man wordt ook een dagje ouder.

gerrekat
20 november 2008, 20:56
Wat ik gezien heb op youtube van de afgelopen 10 jaar van Berry is schrikbarend slecht, ik snap niet dat mensen daar nog geld voor betalen. Tuurlijk is de man bijna 80 maar stop dan gewoon....

Lewis is ook een levend lijk maar kan iig nog spelen!

Merijnvdb
20 november 2008, 21:33
Ik heb chuck berry een paar weken geleden gezien en inderdaad , kwalitatief viel het wel tegen , maar het was anderzijds wel leuk om de legende een keer in 't echt te zien!

episua
20 november 2008, 21:50
Ik heb Chuck Berry afgelopen weekend live in Leeuwarden gezien. Tja, 40 euro voor 55 minuten. Geweldig om die man in het echt te zien hoor! Zeker weten één van mijn grootste idolen. Toch moet ik eerlijk zijn en zeggen dat vooral z'n gitaarspel ronduit vals is, bijna continu de verkeerde noten. Z'n stem is eigenlijk nog best wel goed, helaas vergeet ie veel van z'n eigen teksten en haalt ie constant dingen door elkaar. Zijn pianist was wel super.
Maar toch ben ik blij dat ik 'm nog gezien heb.