PDA

View Full Version : Behringer bas versterker



flori_tops_4
19 november 2008, 17:29
Heeft er iemand misschien toevallig ervaring met deze versterker (http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/Behringer-Ultrabass-BXL-1800-Combo-/art-BAS0002136-000)of weet iemand wat over de kwaliteit ervna? Ik zou deze misschien willen kopen... Hij kost amper(?) 229 EUR... Is dit een goede prijs-kwaliteit?

Alvast bedankt!

RonnyV
19 november 2008, 17:37
Behringer is over het algemeen het merk voor ruis en crappy geluid...

Echter de bassist in mijn band heeft ook een behringer bass amp, en die klinkt top.
De AX4500H geloof ik met behringer cabinet...

Deze kan ik niet, dus durf ik niet te zeggen of het wat is

arcane
19 november 2008, 17:44
ja leuk klinken die dingen op zich wel. De bassist in onze band heeft ook allemaal behringer spul, maar er is wel meermaals iets kapot geweest, zowel versterkers als cabinets.

wouterkendew
19 november 2008, 17:44
ik heb ook al vaak op dit forum gehoord dat behringer het cheapo merk is.

misschien moet je maar even de zoekfunctie gebruiken en dat weet je het meteen..

flori_tops_4
19 november 2008, 19:22
En wat weten jullie misschien van deze versterker (http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/Basses/Combos/Laney-RB5-Richter-Combo-120-Watt-1x12-Bass-Verstaerker/art-BAS0003553-000)? hij kost €315...
Ik snap niet alles van de uitleg erbij maar ik vraag mij af of er effecten op staan.. Ik heb nu namelijk een ashdown perfect ten en ben het een beetje beu van altijd dezelfde klank te hebben...

HANNESSTINKT
19 november 2008, 20:21
behringer ....... fik er in:satisfie:

JazzBass
20 november 2008, 18:55
Ben ook geen aanhanger van Behringer, het is me al te vaak stuk gegaan. Onze toetsenist heeft wel een Behringer piano versterker, en die houdt het nog vol, alleen vallen de knoppen er soms af :P

Henkie spenkie
20 november 2008, 19:09
Behringer is over het algemeen het merk voor ruis en crappy geluid...

Behringer heeft vooral een super slechte naam volgens mij, maar ik heb er prima ervaringen mee en ik vraag me serieus af hoeveel schreeuwers die zeggen dat Beheringer kut is, ervaring hebben met het merk (ik ken meerderen die het riepen waarvan ik wist dat ze het niet kunnen weten)

Ik heb zelf een oefenversterker van Behringer (eerste die ik kocht) en die houd het al 5 jaar vol..alleen in het begin een keer een probleempje gehad (aan uit knopje niet perfect, maar dat zegt niets, dat kan met het beste spul gebeuren, en als je bij een goede zaak zit helpen ze je zonder probleem als er iets niet deugd)

Het geluid van dat ding is verder prima. Natuurlijk niet te vergelijken met het dure spul, maar goede prijs/kwaliteit verhouding. Zelfs 1 keer tijdens een gig over een Behringer 4x10' kast gespeelt over een Ashdown MAG 300H en iedereen had het over het geweldige basgeluid.

arcane
20 november 2008, 19:12
Dat is inderdaad vaak het probleem met Behringer producten, ze klinken vaak best wel ok, maar de afwerking/kwaliteit/duurzaamheid is vaak niet top.

covermark
21 november 2008, 16:58
Mod-edit: spam

flori_tops_4
21 november 2008, 18:51
Mod-edit: spam
dat zou misschien wel iets voor mij kunnen zijn. Hoe sterk is deze Hartke? wat zijn de mogelijkheden qua sounds?

Ome Keith
23 november 2008, 23:02
Ik hoor heel veel wisselende verhalen over Behringer.

Van mijn favo muziekhandelaar hoor ik dat het heel mooi spul is voor weinig zolang het werkt
maar als je pech hebt na de garantieperiode is de service van het bedrijf beroerd.
Ik heb twee goedkope pedaaltjes van ze. De superphaser is heel aardig voor het geld maar het was wel de tweede. De eerste kwam al kapot uit de verpakking.Door mijn dealer uiteraard meteen vervangen. Verder een keer een tuner gekocht en die is best wel goed.
Ook heb ik een 1200 watt Bugera 4x10 cab en die doet het tot nu toe heel leuk met een Marshall MB450H. Waarschijnlijk heb ik mazzel of misschien valt het allemaal wel mee.
Het is wel zo dat het er allemaal net even minder solide uitziet.

Voor 200,- of zo zou ik geneigd zijn om naar een tweedehands Peavey te gaan zoeken.
Heb ooit een combo 300 met een Black Widow speaker gekregen. Had minder dan 200,- gekost maar dat schijnt echt heel goedkoop te zijn . Is niet te tillen maar wat een geluid! En Peavey schijnt echt niet kapot te krijgen te zijn.
TNT130 moet je voor 150,- - 200,- ook wel kunnen krijgen.

edje kadetje
24 november 2008, 09:55
Mijn ervaringen met behringer zijn zeker niet slecht. Allerlei mengpanelen werken nog goed (ook na een aantal jaar).

Niet exact deze, maar onze bassist heeft ook een behringer bascombo. Ik dacht een 300Watter. Nog niet lang en niet veel on the road geweest, maar de klank is prima.

Geoff
24 november 2008, 11:14
Die "behringer zooi" vind ik persoonlijk zo slecht nog niet, ik heb verschillende dingen van dit merk, en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. en moest ik er problemen mee hebben, dan kan ik het wss gewoon vervangen, omdat het toch geen dure spullen zijn...

wat betreft die basversterker heb ik er zelf geen ervaring mee, maar ik denk persoonlijk ook wel dat je voor 200 euro 2de hands een betere versterker zult vinden, of die behringer versterker aan een nog betere prijs. Je moet er rekening mee houden dat een nieuwe versterker op dit moment waarschijnlijk een upgrade zal zijn, maar dat je na een paar jaar toch nog iets groter, en met een betere klank (en duurder) zal willen. En als je dan je versterker 2de hands terug kan verkopen voor (iets minder dan) dezelfde prijs, ben je weer vertrokken.

Ibanez Srx 595
25 november 2008, 14:29
Ik heb de 90 watt versie
Op zich mis mee maar als je m met bijv. een Hartke vergelijkt merk je duidelijk het verschil.
Ik heb er tot nu toe geen slechte ervaring mee, heel klein beetje kraak.....

Ik raad m niet aan, want een Hartke met minder watt klinkt een stuk beter en zoveel watt heb je meestal niet nodig...
Beter een mooi basgeluid die je minder hoort bij een optreden dan een slecht klinkende bas maar wel heel hard.....

vincent136
26 november 2008, 11:34
Het is geen slecht spul, ik heb afgelopen week nog over eentje gespeeld en de klank wil wel, hij heeft echter een heel erg groot nadeel, hij ruist gigantisch. Wanneer je zacht speelt hoor je de herrie die de amp maakt meer dan je eigen spel, heel erg vervelend.

Jan Buurman
26 november 2008, 17:14
http://http://www.behringer.com/BX4500H/index.cfm?lang=ENG
Ik ken een (erg goeie) bassist die op dit ding speelt met een goed cabinet eronder. Vette sound!! Niks mis mee! En te betalen ook...

pabassist
13 maart 2009, 12:56
Wij spelen al jaren op deze Behringer basversterker, die nog geen enkel krimpje gegeven heeft. Misschien is dit een late reactie, maar daarommin.
Deze 4500 in combinatie met Hartke cabinetten presteerd zeer goed, dus laat ze maar lullen. We spelen ook nog op een Hartke 3500 welke ook goed is.

:metal:

arcane
13 maart 2009, 16:01
Onze bassist heeft dus een behringer 3500 top, en 2 behringer cabs.
De top haalt er te weinig laag uit, dit komt door de trafo, die voor dat ding gewoon veel te zwak is. Verder is zijn 15" cab al 2 keer defect geweest.

Mijn ervaringen zelf zijn ook al niet zo best.
Gehad of nog in bezit:
Behringer v-amp pro: klonk wel aardig voor het geld, 2 keer kapot geweest, bij de 3e keer had ik geen zin in reparatie.
Behringer acoustic simulator: klinkt aardig, wel veel ruis (gebruik het ding alleen om af en toe thuis wat te pingelen)
Behringer stombox tuner: op netvoeding perfect, op batterij echt bagger, de batterij is dan binnen 3 uur leeg. (zit op mijun pedalboard via voeding gevoed, dus voor mij prima)
Behringer wah: leuk ding, niets op aan te merken.
Behringer s cab: Voor mij persoonlijk een erg goed cab. Is nog van de 1e generatie met Jensen speakers, niet met bugera/jensen.
Behringer parametric equaliser 19" : gebruik ik in de fx loop van mijn basversterker, perfect ding.

mijn ervaringen zijn dus echt heel erg gemixed zeg maar.

DeGecko
14 maart 2009, 10:49
Behringer heeft effectief leuke dingen, maar er is een reden waarom ze zo goedkoop zijn...

Bij de effectpedaaltjes is dat bijvoorbeeld een crappy plastic behuizing, terwijl de effecten zelf (elektronica e.d.) wel degelijk zijn.

Mengpanelen, versterkers en zulks zijn zeker leuk van Behringer, maar de levensduur is gewoon korter dan van andere merken...

Desalniettemin gebruik ik zelf al 7 jaar een Behringer mengpaneel in een P.A. voor een kleine zaal en heb nog nooit iets moeten vervangen ofzo... (heeft ook te maken met onderhoud en opberging natuurlijkhe ;-))

Kaboemba
15 maart 2009, 12:32
Ach misschien voor het geld wel aardig (kost niks dus verwacht niks), maar laat zo'n ding is serieus donderen of flikker hem is een paar keer de bus in.
Nope voor mij die troep niet, en ja ik heb er het e.a. van gehad.

Tuurlijk best leuk de reacties hier, van best aardig en wij doen er al jaren mee.
Maar zet het is naast echt spul wat ook al jaren (en dat mag rustig 15 jaar of meer zijn) oud is en je ziet en voelt het verschil.

dennis_rhcp
15 maart 2009, 17:34
http://www.thomann.de/nl/ashdown_t15180s.htm

is dit niet iets ?

kwaliteit lijkt me goed

Henkie spenkie
15 maart 2009, 19:07
Ach misschien voor het geld wel aardig (kost niks dus verwacht niks), maar laat zo'n ding is serieus donderen of flikker hem is een paar keer de bus in.
Nope voor mij die troep niet, en ja ik heb er het e.a. van gehad.

Tuurlijk best leuk de reacties hier, van best aardig en wij doen er al jaren mee.
Maar zet het is naast echt spul wat ook al jaren (en dat mag rustig 15 jaar of meer zijn) oud is en je ziet en voelt het verschil.

Dus eigenlijk: Behringer is prima spul, klinkt verder goed en is lekker goedkoop.. als je het een beetje met zorg behandeld prima te doen.

Maar als je dom en lomp wilt gaan smijten met apparatuur moet je het niet hebben:chicken::stop:

Valentijn
16 maart 2009, 11:00
klinkt goed...... misschien voor het geld dat je er in steekt

tuurlijk ligt het aan het geluid dat je zoekt. als dit daarmee overeenkomt moet je het vooral doen, maar speelde afgelopen vrijdag toevallig met een band band die die zware bastop gebruikte, en ik had er geen goed woord voor over... geen definitie, geen kracht, lag niet goed in de mix... En aan het cab kan het niet gelegen hebben want dat was een ampeg 6x10 geloof ik.

persoonlijk raad ik je aan om verder te kijken, er zijn hier al wat dingen genoemd. het is niet het enige merk dat goedkope dingen maakt. Kijk bijvoorbeeld ook eens 2e hands

DeGecko
17 maart 2009, 11:30
Als je goedkoop, krachtig en goede sound zoekt kan je altijd nog effe kijken naar de goekdope Ashdown topjes (de MAG-300 bijvoorbeeld) of de Hrtke LH500 of HA3500 ;-)

Markbass
17 maart 2009, 18:11
Hey ik raad het je ook niet aan om behringer te nemen.
Een kennis van me heeft een keer in een paar maanden 3 speakers van een 4x10" speaker cabinet opgeblazen. Dat lijkt me dus niet echt kwaliteit. Als je toch enkel een paar honderd euro te besteden hebt zou ik eerder kiezen voor een Harte bijv. : http://www.feedback.nl/?b=LHA2500&a= Hiermee speel ik in de oefenruimte, en ding dat werkt altijd perfect. ( geluid is niet heel geweldig maar t kan ermee door. )

Henkie spenkie
18 maart 2009, 10:57
Ik wordt een beetje moe van alle "ik ken iemand die" blabla verhalen. Tuurlijk zijn er slechte verhalen te vinden. Daar tegenover staan positive verhalen. Iedereen maakt wat anders mee. Zegt dat wat over het merk? Misschien iets, maar lang niet alles. Als ik een te dikke versterker op mijn Peavey speakers zet en/of ik gooi de boel veel te ver over bezwijken mijn Peavey speakers het ook hoor (heeft de vorige eigenaar ook wel mee gemaakt). Het hangt er ook gewoon vanaf hoe je met je zooi omgaat.

Ik wil niet zeggen dat Beheringer super goed stevig spul is, maar die persoonlijke verhalen zeggen geen ruk en ik ben er een beetje zat van al die bullshit aan te horen.:stop:

Maroon
18 maart 2009, 11:01
Mwah, je moet sommige 'horen-van-verhalen' met een korrel zout nemen. Maar de algemene tendens laat toch zien dat behringer niet top-notch kwaliteit spul is.

Als ik een behringer basversterker zou kopen, moet ik hem wel eerst horen. Gewoon naar de winkel met je aarsch dus!

arcane
18 maart 2009, 12:22
Ik wordt een beetje moe van alle "ik ken iemand die" blabla verhalen. Tuurlijk zijn er slechte verhalen te vinden. Daar tegenover staan positive verhalen. Iedereen maakt wat anders mee. Zegt dat wat over het merk? Misschien iets, maar lang niet alles. Als ik een te dikke versterker op mijn Peavey speakers zet en/of ik gooi de boel veel te ver over bezwijken mijn Peavey speakers het ook hoor (heeft de vorige eigenaar ook wel mee gemaakt). Het hangt er ook gewoon vanaf hoe je met je zooi omgaat.

Ik wil niet zeggen dat Beheringer super goed stevig spul is, maar die persoonlijke verhalen zeggen geen ruk en ik ben er een beetje zat van al die bullshit aan te horen.:stop:

Tja, er wordt gevraagd naar de ervaringen, die worden gegeven.
Waar zou je het anders op moeten baseren? Op de verkooppraat van de merken zelf? Dan zou een behringer amp net goed zijn als en Ampeg als je dat leest.

Henkie spenkie
18 maart 2009, 13:30
Nee natuurlijk niet, maar als het gaat om ervaringen dan kan het ook over geluid gaan, over mogelijkheden etc. (zoals er over andere merken wel gesproken wordt)

En natuurlijk levensduur hoort daar ook bij, maar daarover kun je het ook normaal hebben. Er zijn al genoeg zinnige dingen over gezegt. Dat de behuizing van de effecten van plastic zijn, dat het over het algemeen wat minder lang mee gaat en dat het wat minder kan hebben. Dat is zinnige informatie.

Maar het gelul, daar iriteer ik me aan. De praatjes van "ik ken iemand en die had wat en dat ging vrij snel stuk" die praatjes van "het is rotzooi! ik heb 1 keer dit of dat gehad en het is kapot gegaan" Sorry hoor, maar dat is praat waar je niets aan hebt. Dat zijn individuele ervaringen, soms niet eens van jezelf..weet jij veel hoe die gast er mee om gaat. Tuurlijk hoor je het eerder als iets snel kapot is. De 10 anderen die geen last hebben van defecten zul je niet horen. Dat je meteen zegt dat het crap is..en de mensen die beweren dat het nergens naar klinkt, puur vanwege het imago.. daar iriteer ik me aan.:chicken:

Kaboemba
18 maart 2009, 15:49
Dus eigenlijk: Behringer is prima spul, klinkt verder goed en is lekker goedkoop.. als je het een beetje met zorg behandeld prima te doen.

Maar als je dom en lomp wilt gaan smijten met apparatuur moet je het niet hebben:chicken::stop:

Enig idee hoe het soms aan toe gaat met apparatuur in en uit de bus halen ?
Niks dom en lomp, gewoon gebruiksmateriaal wat je wel is ergens tegen aan stoot of wat soms (nee geen dagelijkse praktijk) ergens vanaf flikkerd.
Dat zoek je niet op dat kan gebeuren. (is er ook een kip zonder kop smiley ?).

Voor huis tuin en keuken gebruik is er niks mis mee en geluid blijft een kwestie vanm smaak en geld.
Wat ik merk is dat je/ik steeds veel eisender wordt en helaas kost dat geld.
Niet om alle goedkope dingen af te doen als troep maar als je wat anders gewend bent wordt je blik toch anders.

Kaboemba
18 maart 2009, 15:52
Nee natuurlijk niet, maar als het gaat om ervaringen dan kan het ook over geluid gaan, over mogelijkheden etc. (zoals er over andere merken wel gesproken wordt)

En natuurlijk levensduur hoort daar ook bij, maar daarover kun je het ook normaal hebben. Er zijn al genoeg zinnige dingen over gezegt. Dat de behuizing van de effecten van plastic zijn, dat het over het algemeen wat minder lang mee gaat en dat het wat minder kan hebben. Dat is zinnige informatie.

Maar het gelul, daar iriteer ik me aan. De praatjes van "ik ken iemand en die had wat en dat ging vrij snel stuk" die praatjes van "het is rotzooi! ik heb 1 keer dit of dat gehad en het is kapot gegaan" Sorry hoor, maar dat is praat waar je niets aan hebt. Dat zijn individuele ervaringen, soms niet eens van jezelf..weet jij veel hoe die gast er mee om gaat. Tuurlijk hoor je het eerder als iets snel kapot is. De 10 anderen die geen last hebben van defecten zul je niet horen. Dat je meteen zegt dat het crap is..en de mensen die beweren dat het nergens naar klinkt, puur vanwege het imago.. daar iriteer ik me aan.:chicken:

Dus je hebt gewoon liever geen ervaringen, of alleen maar positieve ?
Gebruik woorden als praatjes en dom en lomp en je denkt dat je het gelijk aan je zijde krijgt.

Rinze
18 maart 2009, 16:37
Nee natuurlijk niet, maar als het gaat om ervaringen dan kan het ook over geluid gaan, over mogelijkheden etc. (zoals er over andere merken wel gesproken wordt)

En natuurlijk levensduur hoort daar ook bij, maar daarover kun je het ook normaal hebben. Er zijn al genoeg zinnige dingen over gezegt. Dat de behuizing van de effecten van plastic zijn, dat het over het algemeen wat minder lang mee gaat en dat het wat minder kan hebben. Dat is zinnige informatie.

Maar het gelul, daar iriteer ik me aan. De praatjes van "ik ken iemand en die had wat en dat ging vrij snel stuk" die praatjes van "het is rotzooi! ik heb 1 keer dit of dat gehad en het is kapot gegaan" Sorry hoor, maar dat is praat waar je niets aan hebt. Dat zijn individuele ervaringen, soms niet eens van jezelf..weet jij veel hoe die gast er mee om gaat. Tuurlijk hoor je het eerder als iets snel kapot is. De 10 anderen die geen last hebben van defecten zul je niet horen. Dat je meteen zegt dat het crap is..en de mensen die beweren dat het nergens naar klinkt, puur vanwege het imago.. daar iriteer ik me aan.:chicken:

Niet om het een of ander, maar in je eerste post in dit topic kom je zelf ook met persoonlijke ervaringen. Lijkt me ook logisch. Maar een beetje vaag om dan persoonlijke ervaringen van anderen die iets anders beweren als gelul af te doen.

Henkie spenkie
18 maart 2009, 19:06
Enig idee hoe het soms aan toe gaat met apparatuur in en uit de bus halen ?
Niks dom en lomp, gewoon gebruiksmateriaal wat je wel is ergens tegen aan stoot of wat soms (nee geen dagelijkse praktijk) ergens vanaf flikkerd.
Dat zoek je niet op dat kan gebeuren. (is er ook een kip zonder kop smiley ?).
Tuurlijk weet ik hoe het er aan toe gaat om apparatuur in en uit een bus te halen, zelf vaak genoeg gedaan. Maar ook dat kan op 2 manieren. Ik zorg ervoor dat ik altijd zelf mijn spul in de bus stop en het handig inpak, op een manier dat de kans het kleinste is dat er iets omvalt (hoewel ik ook wel weet dat zoiets altijd kan gebeuren..maar met goed inpakken voorkom je een hoop). eerlijk gezegt is er bij mij nog maar 1 keer wat per ongeluk gevallen, en dat was door iemand anders in de bus gezet en niet op de handiste manier...

Ik heb het dan ook niet over inpakken maar over jouw opmerking:


Ach misschien voor het geld wel aardig (kost niks dus verwacht niks), maar laat zo'n ding is serieus donderen of flikker hem is een paar keer de bus in.

Ik weet niet of wij dezelfde betekenis voor flikkeren hebben, maar hier betekend dat gooien, of hardhandig de bus in werken, en JAH dat noem ik dom en lomp. Blijft kwetsbare apparatuur gemaakt om muziek mee te maken niet om mee te gooien.

Henkie spenkie
18 maart 2009, 19:13
Dus je hebt gewoon liever geen ervaringen, of alleen maar positieve ?
Gebruik woorden als praatjes en dom en lomp en je denkt dat je het gelijk aan je zijde krijgt.


Niet om het een of ander, maar in je eerste post in dit topic kom je zelf ook met persoonlijke ervaringen. Lijkt me ook logisch. Maar een beetje vaag om dan persoonlijke ervaringen van anderen die iets anders beweren als gelul af te doen.

Sorry, misschien heb ik het dan niet helemaal goed verwoord. Ik probeer dat spul echt niet goed te praten of gelijk te krijgen. Ik weet ook wel dat het spul veel eerder stuk gaat dan het meeste duurdere materiaal. Ik bedoel niet dat die persoonlijke ervaringen onzin zijn ofzo.

Waar ik op doel zijn de opmerkingen van: het is rotzooi, dat weet ik omdat ik 1 iemand ken die zijn versterk is stuk. Je moet niet aan die troep beginnen.

Hoe kun je nu op 1 ervaring beweren dat iets troep is? Ik heb ook wel spul van Ibanez of Peavey dat plotseling kapot gaat, dan ga ik toch ook niet roepen dat t troep is.

Als het andersom was vind ik het net zo stom. Mijn eerste post was meer als tegengas voor die schreeuwers bedoeld dan echt te zeggen het is troep of prima spul.

Valentijn
19 maart 2009, 21:00
je bent alles wel erg aan het bekijken door een roze bril he...

als iemand zegt dat t niet slecht is maak jij er van dat t goed is en als iemand zegt dat hij er slechte ervaringen mee heeft (direct of indirect) dan is het een incident...

mijn samenvatting van dit topic zou zijn dat te horen is dat het budget is, maar het niet heel erg slecht is, en dat het relatief snel kapot gaat....

Henkie spenkie
20 maart 2009, 21:07
Jezus gast, ik probeer serieus al 5 post uit te leggen dat ik het al lang niet meer over de kwaliteit van Behringer heb maar over de manier van redeneren hier op het forum. Maar als jullie dat niet snappen, laat dan maar.:chicken:Ik hou mijn mond al:stop:

snaarplukker
21 maart 2009, 13:50
Ik heb een Behringer GMX212 V-Tone gitaarversterker. Werkt al een jaar lang nog naar alle tevredenheid. Ik heb hem nog niet in busjes hoeven te gooien, maar weet zeker dat een Marschal in een busje over het Belgisch wegennet ook problemen gaat krijgen.;)

roel-snip
26 juli 2009, 11:37
Jezus gast, ik probeer serieus al 5 post uit te leggen dat ik het al lang niet meer over de kwaliteit van Behringer heb maar over de manier van redeneren hier op het forum. Maar als jullie dat niet snappen, laat dan maar.:chicken:Ik hou mijn mond al:stop:

Ben het wel aardig met je eens.

nickofzo
26 juli 2009, 16:29
nou ik zeg niks..
maar heb ooit met paint het logo van behringer bewerkt..

http://img102.imageshack.us/img102/6930/grappig.png

nickofzo
27 juli 2009, 15:33
ff mezelf nader verklaren

nou heb ooit een behringer gmx 110 gehad.. ergens in mijn begin laatmaarzeggen

ben er 3 keer mee terug geweest.. in 3 weken.. 3 keer een nieuwe gehad.. maar iedere keer andere problemen.. de laatste heb ik wel wat langer mee gedaan.. en die staat nu bij iemand anders lekker te ruizen
vrij lullig voor hem..

men pa heeft zon multieffect van behringer.. je kan kiezen uit 100 nutteloze effecten, met allemaal een hoop gepiep en gekraak
nou ben ik sowieso niet van de multi effectenpedalen maar dit sloeg echt alles

en heb nog nooit iemand gehoord die tevreden was met iets van behringer..
want zelfs met een volume pedaal word het ruk:S

mengtafels krijgen tafeldistortion:O
inputs gaan spontaan kapot

etc etc.. dit waren mijn ervaringen ..

oeh de usb-gitaar is ook zoiets.. blij dat ik hem nooit gehad heb:P hehe fretten en lak raken los:P .. wel het speciale behringer geluid "ruis"
software waar je niks mee kan
wel de ultime emo-gitaar .. want door de scherpe randen van de fretten kan je jezelf lekker snijden tijdens het spelen.. haha

verder moet ik zeggen dat het consept van al die behringerproducten vaak wel leuk is.. leuk kwa prijs ook
alleen achteraf wil je dat je het nooit hebt aangeschaft

dat was het voor vandaag

nickofzo
27 juli 2009, 15:40
Voor huis tuin en keuken gebruik is er niks mis mee en geluid blijft een kwestie vanm smaak en geld.


nou die eerste versterker heeft alleen op mijn kamer gestaan .. en stofvrij gehouden door altijd een handoek over de knoppen heen te doen na het spelen
en toch sneuvelden er 3 in 3 weken..
ook dat effecten pedaal is nooit het huis uit geweest
..

.
sorry behringerfans maar ik moest dit even kwijt,
nu hou ik toch echt men klep en ga gitaarspelen