PDA

View Full Version : Andy Timmons Rig



tjonk
19 november 2008, 14:20
http://www.mesaboogie.com/gallery_artist/video/AndyTimmons-hi.html
Hele gave video van Andy Timmons z'n rig.

Die kerel heeft echt een lekker geluid.

sjaak1990
19 november 2008, 14:27
Vooral zn clean sound vind ik prachtig. Ik vind zn higher gain geluid minder, klinkt te gecompressed, wss door de lonestar lijkt me.
Leuk om te zien met hoeveel gevoel hij speelt, veel gitaristen missen dit. Alleen wel jammer van deze gitaar, vind zn strat en zn nieuwe ibz mooier.

Nielsje
19 november 2008, 14:34
Pfoe...

Tjonk heeft volgens mij wel het grootste onderschrift wat ik ๓๓it heb gezien hier!

Compensatie drang? ;)

bluegate
19 november 2008, 15:04
+1 hele smaakvolle gitarist :strat:

Video is erg mooi, goede uitleg met kwaliteit beeld en geluid.

sjaak1990
19 november 2008, 16:25
+1 hele smaakvolle gitarist :strat:

Video is erg mooi, goede uitleg met kwaliteit beeld en geluid.

Dat vind ik ook, geweldige gitarist.
Wat vind jij dan van de sound?
Vind je het niet gecompressed met de overdrive settings? Dat zit me altijd dwars bij zijn sound.

FNaRK
19 november 2008, 16:30
blabla blaat true bypass blaat did I mentioned true bypass blaaaaaat

:sssh:

Realeigo
19 november 2008, 16:46
blabla blaat true bypass blaat did I mentioned true bypass blaaaaaat

:sssh:

blabla blaat digitech 2120 blaat did I mentioned my digitech 2120 blaaaaaat

bluegate
19 november 2008, 16:48
Dat vind ik ook, geweldige gitarist.
Wat vind jij dan van de sound?
Vind je het niet gecompressed met de overdrive settings? Dat zit me altijd dwars bij zijn sound.

Ik vind het wel meevallen, meestal vind ik M/B versterkers overstuurd niet mooi, maar dit kan ik wel waarderen.

Bram+
19 november 2008, 19:09
Vooral zn clean sound vind ik prachtig. Ik vind zn higher gain geluid minder, klinkt te gecompressed, wss door de lonestar lijkt me.
Leuk om te zien met hoeveel gevoel hij speelt, veel gitaristen missen dit. Alleen wel jammer van deze gitaar, vind zn strat en zn nieuwe ibz mooier.
Dit (die stratachtige RG) is de Ibanez AT100, ook een Andy Timmons model dus, maar dan eentje die nooit volledig in productie is geweest. Die AT200/AT300 modellen hadden misschien iets meer een eigen smoel (alhoewel het ook een maar lichtelijk aangepaste SA was), maar ik vind deze ook wel erg vet. Nu ze gestopt zijn met die AT modellen bij Ibanez, pakt hij misschien deze weer op?

Riky
19 november 2008, 21:21
gaaf filmpje. Vooral clean lekker punchy! Clean riffjes van hem vind ik ook vet!

ieme
20 november 2008, 15:49
smaakvol, mooie tones!