PDA

View Full Version : dewolff



Einzeln
18 november 2008, 20:50
Hebben jullie dat net gezien bij DWDD waar speelt die gast mee? een 2 keer 12 fender maar wat is dat kastje erop?
http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=190498376&albumID=992869&imageID=22283511#a=992869&i=22283530

Jimwoud
18 november 2008, 20:52
Hebben jullie dat net gezien bij DWDD waar speelt die gast mee? een 2 keer 12 fender maar wat is dat kastje erop?
http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=190498376&albumID=992869&imageID=22283511#a=992869&i=22283530

Klonk vet inderdaad. Leuke band!

Einzeln
18 november 2008, 21:26
http://a106.ac-images.myspacecdn.com/images01/7/l_c575c6426ee4968883b08fe8ec0b96d9.jpg

Mitch
18 november 2008, 22:45
Ik zie alleen maar heel groot "SAMICK" in beeld op die foto :chicken:

Einzeln
18 november 2008, 22:53
Zie ik vanuit deze kant ook! Dank je!

Mitch
18 november 2008, 22:57
Nee sorry, het apparaat komt me totaal niet bekend voor maar ik bleef me daarna nogal verbazen over de gitaar.:dontgeti:

Einzeln
18 november 2008, 23:05
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=97951
Schijnt niet verkeert te zijn als je de googles moet geloven.
Maar ik ben inderdaad
benieuwd naar dat 9,5 inch kastje

JeroenSchaaf
18 november 2008, 23:14
Ik zal het eens vragen aan hem.

JeroenSchaaf
19 november 2008, 10:50
Normaal gesproken heb ik een oude Alecto Analog Echo op m'n amp liggen. maar in die ene minuut hadden we niet echt tijd voor psychedelische mind-expanding happenings, dus toen heb ik hem thuisgelaten. Gisteren stond er een gouden Zen-beeldje op de versterker als je dat ding bedoelt.


Alstu! :D

Dus iedereen aan de Alecto!

Pepe
20 november 2008, 18:13
Alecto... oud sentiment. Uit de tijd dat je geen boss kon betalen...
mag ik passen?

Mitch
20 november 2008, 18:24
Geheel in stijl met de Samick dus?

Dirk_Hendrik
20 november 2008, 18:44
...
mag ik passen?
Graag. Ik doe met U mee ;)

Pepe
20 november 2008, 18:53
Graag. Ik doe met U mee ;)

ohja DH, die "boutique" Dallasrangemaster die je voor mij hebt gerepareerd, die doet het nog steeds als een tiet. Goed werk.
Dat geheel als een terzijde. http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gif

Einzeln
21 november 2008, 09:03
Ik voel mezelf in de verdediging schieten wat helemaal niet nodig is. Desondanks: Ik hoor een geluid wat me bevalt en ik google wat op de spullen van die jongen. Samick en Alecto! Alecto was helemaal niet te horen op tv trouwens.

En dan smalend: Nee joh veel te goedkoop!!!

Is jullie reactie gebaseerd op wat jullie hoorden? Kunnen jullie de prijs horen?

hubert
21 november 2008, 09:32
daar sluit ik mij bij aan.

T maakt toch niet uit wat je gebruikt?
Voor mijn part was het een stagg.

Ik zou namelijk ook heel flauw kunnen zeggen dat het duurste van het duurste niet uitmaakt.
Het gaat namelijk om creativiteit. En dat doen zij dus heel erg goed.

Het zou echt een grap zijn als ze echt succesvol worden en stug op die samick en Alecto blijven spelen, Over een jaar komen hier dan vragen over hoe je die sound toch kan krijgen. Opeens worden Samick en Alecto dan weer hip. Want zo werken die mechanismen wel een beetje.

Dewolff is een leuke band!

Dirk_Hendrik
21 november 2008, 10:32
Ik voel mezelf in de verdediging schieten wat helemaal niet nodig is. Desondanks: Ik hoor een geluid wat me bevalt en ik google wat op de spullen van die jongen. Samick en Alecto! Alecto was helemaal niet te horen op tv trouwens.

En dan smalend: Nee joh veel te goedkoop!!!

Is jullie reactie gebaseerd op wat jullie hoorden? Kunnen jullie de prijs horen?


Ik zal het je sterker vertellen. Ik heb nog nooit van dewolff gehoord.

Ik reageerde alléén op Alecto waar ik inderdaad ervaring mee heb. Goedkope ruisende crap. Je klooit ermee door tot je wat beters hebt.

En 12 jaar geleden was diezelfde concensus aanwezig over Samick. Goedkope crap. En over Gibsonm Les Paul Studio's. Budget instaptroep.

Alléén heeft dat niets met dewolff te maken.

Einzeln
21 november 2008, 10:56
Wat je dus bedoeld is dat je slechte ervaringen hebt met beide merken en dat je een relatie legt met de prijs.
Alle respect.
Ik heb slechts ervaring met mijn Alecto tuner. Geen ruis problemen aan deze kant en werkt al een jaar of 18.

Deze jongens(gem leeftijd 17 dus instappers) zullen ongetwijfeld als er meer geld beschikbaar is andere spullen gaan kopen, de hammond stond er immers al.
Ik wil toch wel nog even kwijt dat ik de toon op het forum zuurder begin te ervaren. En dan mag er wat mij betreft een slot,ik heb mijn antwoord.

Dirk_Hendrik
21 november 2008, 11:34
De vraag is dus of iets goedkoops goed kan zijn? ja. Dat kan. De Arion chorussen zijn er een mooi voorbeeld van. Jammergenoeg is het vaker het geval dat er duidelijk op ontwerp en produktiekwaliteit bezuinigd wordt om maar goekoop te kunnen zijn. Om 1 of andere reden is dat bij een merk als Yoko al sinds jaar en dag aanvaard maar bij Alecto, soortgelijke produktiemethodiek, nog niet?

Wat betreft die zure toon, die is m.i. nooit anders geweest. Ik merk wel dat jij graag in dit soort verdedigende rollen wil springen. da's jammer want het geeft je een hoop onnodige frustratie.

Einzeln
21 november 2008, 12:04
De vraag is dus of iets goedkoops goed kan zijn? ja. Dat kan. De Arion chorussen zijn er een mooi voorbeeld van. Jammergenoeg is het vaker het geval dat er duidelijk op ontwerp en produktiekwaliteit bezuinigd wordt om maar goekoop te kunnen zijn. Om 1 of andere reden is dat bij een merk als Yoko al sinds jaar en dag aanvaard maar bij Alecto, soortgelijke produktiemethodiek, nog niet?

Wat betreft die zure toon, die is m.i. nooit anders geweest. Ik merk wel dat jij graag in dit soort verdedigende rollen wil springen. da's jammer want het geeft je een hoop onnodige frustratie.

Daar zou je wel eens een punt kunnen hebben. Ik beleef plezier aan discussiëren dus misschien zelfs wel plezier aan ergernissen.
En nu je arion noemt. Dat is de tuner die ik bedoel. Met het schaamrood op mijn kaken ga ik eens hier wat aan het huishouden en mijn toonladders doen.

Jeroen76
21 november 2008, 12:30
Toch vind ik het van een redelijk portie lef getuigen om met zulke spullen on stage te gaan. Immers, je kunt op je tien vingers natellen dat je spullen worden afgebrand worden op diverse fora. Gitaarnet is daar echt niet uniek in.
On stage mag je namelijk alleen A-merken voeren en dan ook het liefst het topsegment natuurlijk.

Wel verfrissend om eens een goed geluid te horen uit apparatuur die niet een hypotheek vereist. Een vraagje nog: Het was toch wel een buizenversterker hè?

Jeroen:dance: