PDA

View Full Version : [Klassiek] Farewell van Sergio Assad



delphiro
17 november 2008, 22:32
..tweede upload, helaas met teveel reverb maar daar moet je maar doorheen luisteren :-)..

Dit is een stuk van de virtuoze gitarist / componist Sergio Assad, origineel voor twee gitaren maar door Sergio zelf bewerkt voor solo gitaar.

http://www.safor.nl/audio/ASSAD_farewell.mp3 [3.2Mb]

Bladmuziek: isbn4-87471-200-2
Opname: Bernabe 1A India -> Studio Projects B1 -> Alesis iO2 -> Audition v3.0

Groeten,
Rob

ps. ik zie nu pas op internet dat Sergio dit nummer heeft geschreven voor zijn overleden vrouw.. mmm.. beladen stukje dus!

Pais
17 november 2008, 23:53
Heel mooi! Klinkt hardstikke goed joh. Die reverb hou ik wel van.

VHsologitarist
18 november 2008, 11:39
Hey rob,

lang geleden man! Hoessie?
Ja klinkt idd weer heerlijk! De reverb had wel een tikkie terug gemogen, maar echt storend is het niet. Lijkt ook of dat ik een echo hoor. Je kan horen horen dat het een draaglijk stuk is. Bazen van gitaristen zijn Assad en Sergio. Goed gespeeld Rob!

Gr
Fer

Negative K3 fan
18 november 2008, 17:45
Heel mooi!

Harald
18 november 2008, 18:59
Idd. Long time no see! Mooi stuk!

delphiro
18 november 2008, 22:48
he.. reacties van de die hards zie ik :-)

Het gaat goed. Ik ben eindelijk bezig met het conservatorium (overigens niet als uitvoerend musicus want daarvoor heb ik echt te weinig vrije tijd.. helaas!!). De studie is echt heel leuk en inspireert me om steeds meer muziek te luisteren dus ondertussen staat de hele (klassieke) Kruidvat collectie hier in de kast :-)

Zo te lezen leven jullie ook nog allemaal en hopelijk gaat het bij jullie ook zo voorspoedig!

Wat de reverb en echo betreft moet ik nog wennen aan Adobe Audition maar dat zal wel lukken. Het viel mij overigens pas op toen ik de opname door een kopelefoon hoorde. Door de boxen was er niet veel van te merken.

Morgen krijg ik mijn nieuwe firewire interface (Focusrite Saffire) en ik ben eeeerg benieuwd hoe anders dat gaat klinken dan mijn huidige Alesis iO2.. waarschijnlijk ga ik dit stuk nog een keer opnemen om het verschil in opnamekwaliteit te bepalen.. wordt vervolgd!

Cheerio allemaal en bedankt voor de reacties!

Sonno
20 november 2008, 20:51
Klinkt erg goed, het geluid is helaas wat onduidelijk maar wel echt netjes en met gevoel gespeeld!

ExplorerNut
20 november 2008, 22:17
Wow :o

Normaal ben ik er niet zo gek van maar nu vind het geluid van de vingers die over de snaren glijden wel mooi/ Het voegt wat drama toe.

Bailey
21 november 2008, 13:08
Klinkt bijzonder goed Rob! Werkt heerlijk ontspannend zo :harmony:

Mike