PDA

View Full Version : Danelectro Daddy-O handleiding / manual / instructieboekje



j3r03n
17 november 2008, 19:46
Hallo iedereen! (maar met name de Daddy-O bezitters)

Een tijd terug kocht ik tweedehands een Daddy-O, om te kijken of een overdrive pedaaltje iets voor mij was. Er zat helaas geen handleiding meer bij. Na een zoektocht op internet heb ik de hoop maar opgegeven, totdat ik aan gitaarnet dacht ;)

Ik ben dus op zoek naar een digitale / gekopiëerde / ingescande versie van de handleiding / owner's manual / instructie boekje van de Danelectro Daddy-O Overdrive. Wie heeft er toevallig eentje liggen en is bereid die te mailen o.i.d.?

Het zou me intens gelukkig maken :dance:

Alvast bedankt!

Jeroen

Swan
17 november 2008, 21:03
wat moet je met een handleiding van een overdrive? daarbij zijn de manuals van danelectro zeer beknopt.

handleiding: met de grote knop gaat hij aan en uit, met de kleine knopjes stel je je geluid in.

j3r03n
17 november 2008, 21:42
Ik weet hoe die werkt, ik ben gewoon n freak die t boekje erbij wil hebben :confused:

treblemaster
23 november 2008, 14:47
Ik heb de daddy'o (mijn favoriete overdrive :)), maar kan me niet voorstellen dat er echt een boekje bij zat. Ik zal eens zoeken vandaag of ik nog wat heb....

j3r03n
23 november 2008, 16:13
Ik vind m ook vet, zowel overdrive als boost, maar ik krijg de eq maar niet in bedwang. Vooral de treble scheurt echt hard ;)

Volgens de Danelectro site zit er een handleidinkje bij met wat setting suggesties.

Ben benieuwd...