PDA

View Full Version : Sitges vakantie



Sjos
17 november 2008, 19:35
Dit nummer heb tere ere van mijn vakantie in sitges geschreven,

Ik heb het in 1 keer even snel opgenomen nadat ik terug was in Nederland.
Ik moest gewoon iets schrijven, al die herinneringen en avonturen moest ik gewoon vastleggen in een nummer.

hier ook wat informatie over sitges, het is een druk bezochte homo badplaats aan de kust, dus daarom zeer bekend in de gay-scene overal ter wereld.
http://www.gayinsitges.com/

luister en geniet,

http://rapidshare.com/files/164725233/blowendoordeweeks.wav.html

humbucker
17 november 2008, 20:16
haha, ik ben er ook op vakantie geweest met mijn vriendin vorig jaar. We wisten niet dat dit het gay-paradise was. De eerste dagen vonden we het bizar, maar na verloop van tijd hadden we door dat er iets meer gaande was. We hebben ons overigens wel ziek gelachen met de taferelen ginder :D.

glennshred
17 november 2008, 20:39
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Sjos sjos wat doe je ons aan?

Eerst 30 seconden wachten totdat je de file kan downloaden
en daarna nog ééns wachten 6 a 7 min (teller ging nog hoger) totdat
de file gedownload is.. ben dan maar gestopt.

Ik haat dat rapidshare gedoe, een tip maak snel een soundclickje aan
of een myspace.. is 10 keer gemakkelijker zo :cooler:

glenn

Thoom42
21 november 2008, 13:51
Als ik eerlijk mag zijn vind ik het best wel heel erg slecht. Je gitaargeluid is bijzonder mager opgenomen en inhoudelijk vind ik het nummer ook zwaar onder de maat.

Sterik
22 november 2008, 13:38
waarom moest ik zo lang wachten voor zo'n kort nummer?
ik versta niet echt wat je zegt ofzo...

ExplorerNut
23 november 2008, 10:02
Eeeeeh... 'blowendoordeweeks.wav'. Ik ga niet zeggen dat ik nou zo goed ben maar dit was gewoon eeecht helemaal niiiiiks. :nervous:

budje
23 november 2008, 10:08
:o misschien toch iets minder blowen joh! Als we t hadden kunnen verstaan had t inderdaad beter geweest... en 12 mb voor net een minuutje muziek. Terug naar de tekentafel?