PDA

View Full Version : bassist gezocht voor NL band, zie link



shredneck
16 november 2008, 20:02
Startende band (bestaande uit ervaren bandleden) zoekt een ervaren bassist in de leeftijd tot 35 jaar met enige podiumervaring. Enthousiasme en toewijding vereist in verband met regelmatig repeteren en optreden.

Omgeving Rotterdam, repeteren in prima ruime oefenruimte alwaar een backline aanwezig is.
Muziekstijl: De Dijk, Van Dik Hout, Herman Brood, Nederlandstalige rock'n roll in een Steve Earle meets The Black Crowes jasje waar Aerosmith af en toe ook wel eens mee loopt. Luister zelf op www.myspace.com/corvinsilvester naar de demo's die ik in mijn eentje heb ingespeeld. Dus WEL nederlandstalig maar GEEN camp zoals Jan Smit etc.

UPDATE: inmiddels is er een band bestaande uit Drummer,Zanger/gitarist(moi), Backing Vocaliste.
Een bassist heeft de prioriteit, de Hammondspeler en completeren van het achtergrondkoor is de volgende stap.

Geintereseerden mogen bellen naar: 06-48493554

GEEN PM/Priveberichten op Gitaarnet aub, dan liever via Myspace.

shredneck
18 november 2008, 19:57
*schopperdeschop*

shredneck
23 november 2008, 01:01
Iemand enig idee waar bassisten op internet uithangen?


bij voorbaat dank voor je reactie!

C

Megadeth22
23 november 2008, 11:19
Iemand enig idee waar bassisten op internet uithangen?


bij voorbaat dank voor je reactie!

C
Die hangen hier wel rond, ik zou sowiso de stad waar jullie spelen erbij vermelden ;)

shredneck
23 november 2008, 12:04
Die hangen hier wel rond, ik zou sowiso de stad waar jullie spelen erbij vermelden ;)


Goed punt! Helemaal over het hoofd gezien. Heb de ad aangepast.
Thx

Mr.Fingers
23 november 2008, 12:52
Iemand enig idee waar bassisten op internet uithangen?

basgitaarforum.nl ;)

shredneck
23 november 2008, 17:22
basgitaarforum.nl ;)

Goed bezig!

Ik heb er gepost en na een klein uurtje al een reactie van iemand uit de buurt, toevallig een kennis ook nog...maar ik wist alleen niet dat ie bas speelde haha! Mooi toch?

Bedankt voor de tip mr Fingers.