PDA

View Full Version : Eerste crappy opname



jasper159
16 november 2008, 12:53
Hleuw

wij hebben een crappy opname gemaakt van ons eerste nummer, Charlie Richman.
Het is gemaakt met een cameratje, de zang is niet echt goed hoorbaar, maar kwa kwaliteit gaat het nog best vind ik :satisfie:
Normaal gezien gaan we in januari een demotje opnemen .
laat weten wat je er van vindt?

www.myspace.com/thesonicrooftops

harrie-beton
16 november 2008, 13:19
leuke riff blijft lekker hangen in je hoofd, de zang is ver weg in de mix en niet zo goed van melodie als de riff.
Jammer dat jullie bassist tijdens de opname er niet was.

jasper159
16 november 2008, 13:25
nja, bassisten zijn aartsmoeilijk te vinden, dus die zoektocht hebben we maar opgegeven.
Jup, mijn zang is niet erg goed, ik moest me al een beetje forceren om boven alles uit te komen
maar toch bedankt :D

Riky
16 november 2008, 16:32
een rock band zonder bassist? hmm... ik merk sinds ik in een band speel dat bassisten toch echt (live helemaa) wel nodig zijn.

Wel leuk nummertje trouwens

Thoom42
21 november 2008, 13:56
Een bassist in een rockband is pure noodzaak. Of je moet wel in zo'n lage stemming spelen dat het niet nodig is, maar mijn ervaringen als drummer zonder bassist is bagger! Nummer is leuk! Zet die zoektocht naar een bassist door!

El Capitain
24 november 2008, 02:37
klinkt veelbelovend inderdaad....klinkt al strak.

hendrix2
24 november 2008, 14:06
nja, bassisten zijn aartsmoeilijk te vinden, dus die zoektocht hebben we maar opgegeven.
Jup, mijn zang is niet erg goed, ik moest me al een beetje forceren om boven alles uit te komen
maar toch bedankt :D

Dacht ik ook ooit. Ondertussen lijken de bassisten in mijn omgeving beter vertegenwoordigt dan de gitaristen :p

Blijven zoeken, bas is een belangrijk onderdeel voor veel muziek. Het wordt heel vaak onderschat!

jasper159
30 november 2008, 21:12
bedankt bedankt :D:D

Jordii
1 december 2008, 18:02
Klinkt goed :blast:

Dj_Tuning
1 december 2008, 18:23
Klinkt goed.. Pakkende riff :blast:

Rock on!