PDA

View Full Version : Gitarist bied zich aan (omg. Maastricht)



Dolle
15 november 2008, 22:09
Hallo,

Mijn naam is Danny, 23 jaar oud en speel nu al n tijdje gitaar.

Ik ben opzoek naar andere muzikanten (gitarist, bassist, drummer of al een bestaand bandje)

Vooral om plezier te maken en ervaring op te doen. De bune opgaan heb ik ook geen probleem mee.

Mijn stijl is zeer gevarieerd, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar rock tot metal.

Interesse en woon je in of op redelijke afstand van Maastricht, e-mail me maar: danny_dolmans@hotmail.com

Grtz,

Danny:rockon:

Dolle
29 december 2008, 22:56
ff weer naar boven plaatsen ;-)

Dolle
11 februari 2009, 07:25
Nog steeds niemand uit omgeving maastricht? Iets hoger gelegen mag ook wel :D

E-J
12 februari 2009, 12:09
Hey Danny,

Ik denk erover om een hardrock band te beginnen in het straatje Thin Lizzy, in de zin van 'melodieuze' hardrock met twee leadgitaristen. Van gevoelige ballads naar keiharde rockers. De bedoeling is dat eerst flink wat coveren, zo vaak mogelijk optreden en uiteindelijk wellicht eigen nummers schrijven. Misschien vind je het wat...?

groetjes,

Emiel

Dolle
14 februari 2009, 01:38
Hej,

Ja precies waarnaar ik op zoek ben.

Heb je op MSN toegevoegd, kunnen we eens praten,

Grtz,

Danny

pasqual
14 februari 2009, 23:44
en anders wil ik me ook wel aanbieden om eens te proberen, zowel met Danny als Emiel. de stijl wat je noemt ( Thin Lizzy ) en Gary Moore uit zijn rockperiode, zie ik wel zitten. ik woon in de buurt van Sittard en kan op vrijdagavond nog een oefenruimte krijgen in Born. ik heb ook een drummer en een zanger. alleen een bassist blijft altijd moeilijk.

Groeten Pasqual.